کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکست گلکسی S7 edge از آیفون 6s در تست سرعت / فیلم


کد خبر : ۲۰۶۲۸پنجشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۵۶۴۸۱۷ بازدید

سامسونگ پرچمدار جدیدش، گلکسی اس 7 اج، را معرفی کرد. اما آیا این محصول همان اندازه که کمپانی‌اش ادعا کرده قدرتمند است ...
شکست گلکسی S7 edge از آیفون 6s در تست سرعت / فیلمشکست گلکسی S7 edge از آیفون 6s در تست سرعت / فیلم

سامسونگ پرچمدار جدیدش، گلکسی اس 7 اج، را معرفی کرد. اما آیا این محصول همان اندازه که کمپانی‌اش ادعا کرده قدرتمند است یا خیر؟

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، سامسونگ در MWC 2016 از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. دو محصول گلکسی اس۷ و اس ۷ اج محصولات جدید این کمپانی هستند که از مشخصات فنی بسیار قدرتمندی برخوردارند. اما به نظر می‌رسد تمام آنچه روی کاغذ نوشته می‌شود حقیقت ندارد، چراکه این محصول از نظر سرعت پردازش در مقابله با آیفون ۶اس پلاس، که شش ماه قبل معرفی شده و میزان رم کمتری دارد، شکست خورده است.پیشنهاد می‌کنیم اول ویدئوی این مقایسه را ببینید و سپس توضیحات تکمیلی را بخوانید.

 

 


همان‌طور که در ویدئوی فوق دیدید، گلکسی اس۷ اج در مقابل دو دستگاه دیگر هم قرار گرفته بود: موتورولا موتو ایکس Pure Edition و گوگل نکسوس ۶پی که هر دو سال گذشته میلادی به بازار عرضه شده‌اند. اجازه دهید این نکته را هم بگوییم که نسخه Pure Edition به محصولاتی گفته می‌شود که اندروید خالص گوگلی دارند و درواقع بسیار شبیه سری دیوایس‌های نکسوسی گوگل هستند. هر چهار دیوایس ریست نرم‌افزاری شده‌اند، فاقد سیم کارت هستند و تنها چند اپلیکیشن اضافه‌تر مثل اینستاگرام و بازی Temple Run رویشان نصب شده است. این اپلیکیشن‌ها با هدف تست سرعت اجرا و بسته شدن آنها بین چهار دیوایس نصب شده‌اند.

درنهایت آیفون ۶ پلاس اپل با پردازنده A9 این کمپانی توانست برنده رقابت باشد و گلکسی اس۷ اج با اختلاف نسبتا زیاد ۱۸ ثانیه‌ای مسابقه را به پایان رساند.

اما برای اینکه انگشت اتهام را کمتر به سمت سامسونگ بگیریم، باید به این نکته اشاره کنیم که مقایسه فوق چندان منصفانه نبود. موتو ایکس Pure Edition، نکسوس ۶پی و گلکسی اس۷ اج هر سه از نمایشگر ۱۴۴۰ پی برخوردارند و درمقابل، آیفون ۶اس پلاس دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پی دارد؛ یعنی سه دستگاه اندرویدی در نمایش تمام پیکسل‌ها فشاری بیشتر از محصول اپل تحمل می‌کنند.

با وجود اینها اپل همیشه تلاش کرده که در بهره‌وری هر دو حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار به بهترین شکل ظاهر شود. این مقایسه حقیقت دیگری هم برملا کرد: همه‌چیز فقط آن نیست که کمپانی‌ها ادعا می‌کنند، بلکه باید دید دستگاه‌ها در عمل چطور ظاهر می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها