کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی قیمت‌گذاری خودرو با ارز آزاد


کد خبر : ۲۰۳۶جمعه، ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱:۰۲۳۹۸۹ بازدید

رییس شورای رقابت با بیان این‌که خودروسازان در حال حاضر از نظر قیمتی مشکل خاصی ندارند، اظهار کرد: در صورتی که درخواستی برای محاسبه مجدد قیمت‌ها با ارز آزاد برسد شورا آن را بررسی می‌کند.
بررسی قیمت‌گذاری خودرو با ارز آزادبررسی قیمت‌گذاری خودرو با ارز آزاد

جمشید پژویان، با اشاره به برخی اظهارات اخیر در رابطه با احتمال بررسی مجدد قیمت خودروها با احتساب ارز آزاد توضیح داد: این مسئله از مدت‌ها پیش مطرح بوده اما در حال حاضر خودروسازان با توجه به همان دستورالعمل قبلی شورای رقابت قیمت‌گذاری می‌کنند و دراین عرصه نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: حال در صورتی که پیشنهاد رسمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شورا ارائه شود می‌توان مجددا این مسئله را بررسی و مطالعاتی را در این حوزه به کار بست.

رییس شورای رقابت در رابطه با اطلاعات ارائه شده توسط خودروسازان درباره چگونگی ارز استفاده شده در خط‌های تولیدی نیز تاکید کرد: این مسئله به هیچ وجه مطرح نیست که خودروسازان تمام ارز مورد نیاز خود را از طریق بازار آزاد تامین کرده باشند در این بین شرکت‌های بزرگ خودروسازی به قیمت‌گذاری به شکل قانونی ادامه می‌دهند البته درحوزه نرخ ارز شرکت سایپا با برخی ابهامات روبرو است که این مسائل نیز از طرف شورا قابل بررسی و اعلام نظر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها