کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گلایه های مردم از کیفیت خدمات پس از فروش پراید


کد خبر : ۲۰۲۵پنجشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸:۴۳۵۲۵۹ بازدید

برخی دارندگان پراید از کیفیت خدمات پس از فروش و مشکلاتی چون کمبود برخی قطعات یدکی این خودرو ناراضی هستند.
گلایه های مردم از کیفیت خدمات پس از فروش پرایدگلایه های مردم از کیفیت خدمات پس از فروش پراید

 پراید پرتیراژترین خودروی داخلی است و به همان نسبت نیز میزان نارضایتی‌ها از کیفیت خدمات پس از فروش این خودرو بالا است.به گفته برخی از مالکان این خودرو، عدم پذیرش سریع در نمایندگی، کمبود برخی قطعات و عدم عیب‌یابی دقیق از جمله مشکلات خدمات پس از فروش پراید است.

مهدی حسامی در این زمینه می گوید: من خودروی پراید 131 SL را در تاریخ 15 اسفند ماه سال گذشته خریداری کردم با این حال از همان ابتدا این خودرو دارای مشکلاتی چون صدای اضافی در کمک فنرها و چرخ‌ها و دیر استارت خوردن در حالت گرم بود.

وی با بیان این‌که در سرویس اولیه در دوره گارانتی با وجود اخذ حدود 80 هزار تومان مشکلات حل نشد، خاطرنشان می‌کند: به دلیل برطرف نشدن مشکل به چند نمایندگی خدمات پس از فروش مختلف مراجعه کردم اما قطعه استارت در نمایندگی‌ها موجود نبود و حتی از پذیرش خودرو نیز خودداری می‌کردند.حسامی ادامه می‌دهد: پس از یک هفته خوابیدن خودرو در پارکینگ منزل و با تامین قطعه، استارت خودرو تعویض شد اما مشکل دیر استارت خوردن خودرو در حالت گرم حتی پس از تعویض استارت نیز حل نشد.

وی اضافه می‌کند: نمایندگی‌های مختلف عیوب متفاوتی را برای این خودرو تشخیص دادند و حتی یک نمایندگی شمع را تعویض و نمایندگی دیگر مشکل را از پمپ بنزین دانست با این حال به دلیل نبود این قطعه، پس از 12 روز پمپ بنزین تعویض شد.

مالک این خودروی پراید با بیان این‌که پس از مراجعات متعدد مشکلات این خودرو همچنان باقی مانده است، تصریح می‌کند: در مراجعات مختلف به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مجموعا خودرو پنج شب در نمایندگی متوقف شد اما جریمه خواب خودرو نیز پرداخت نشد.

خانم سوهانی مالک پراید 111 نیز می‌گوید: حداکثر سرعت خودروی پراید من پس از خرید، 80 کیلومتر در ساعت بود که علیرغم مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این مشکل حل نشده است.

وی با بیان این‌که در مراجعه به نمایندگی‌ها تسمه تایم، میل سوپاپ و بلوک سیلندر این خودرو تعویض شده است، خاطرنشان می‌کند: حتی رادیات، باطری و برخی از قطعات خودرو را با هزینه خودم تعویض کردم اما حداکثر سرعت این خودرو به بیش از 90 کیلومتر در ساعت نرسیده است.

سوهانی اضافه می‌کند: در نهایت مهندسان تعمیرگاه مرکزی شرکت خدمات پس از فروش سایپا اعلام کردند برای رفع مشکل خودرو موتور آن باید تعویض شود اما شرکت مربوطه با این کار موافقت نکرد.

وی تصریح می‌کند: علی‌رغم صرف وقت و هزینه بالا و مراجعات متعدد به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مشکل سرعت پایین خودرو همچنان باقی مانده است. گروه خودروسازی سایپا پیش از این "برخورداری از قیمت‌های اقتصادی"، "هزینه نگهداری"، "خدمات پس از فروش" و داشتن "استانداردهای روز" را دلیل اقبال مشتریان داخلی به محصولات خود دانسته بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها