کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوربین ضدضربه و ضد آب سونی


کد خبر : ۲۰۱۶پنجشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲:۲۲۴۵۹۳ بازدید

مدل Cybershot DSC-TX30 از دوربین های مقاوم و ضد آب سونی در بازار داخلی است.
دوربین ضدضربه و ضد آب سونیدوربین ضدضربه و ضد آب سونی

دوربین مذکور دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به حسگر BSI CMOS 18/2 مگاپیکسلی و لنز 26-130 میلیمتری با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و لرزشگیر تصویراست.این دوربین ضد آب تا عمق 10 متر، دارای ویژگی‌های ضدضربه تا ارتفاع 5/1 متر، ضدسرما تا دمای منهای 10 درجه و ضدغبار است.

دوربین مذکور قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD و با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. در قسمت پشتی دوربین هم شاهد نمایشگر 3 اینچی بسیار باکیفیت و لمسی 1228000 پیکسلی OLED هستیم. این دوربین عنوان باریک‌ترین دوربین مقاوم را یدک می‌کشد. قطر این دوربین تنها 15 میلی متر است. این دوربین توانایی تحمل فشار آب تا عمق 10 متر را دارد که این باعث می‌شود که TX30 به یک دوربین ضدآب خوب تبدیل شود. لنز این دوربین هم از نوع پریسکوپی است. به این ترتیب که در گوشه بالا قرار گرفته و با ایجاد چرخشی 90 درجه‌ای در نور ورودی آن را به سنسور تصویری که رو به سمت بالا و در پایین دوربین قرار گرفته منتقل می‌کند. 

این دوربین هم مانند دیگر دوربین‌های سطح متوسط کامپکت سونی، از بهترین فن‌آوری‌های هوشمند برای عکاسی ساده‌تر و با کیفیت‌تر بهره می‌برد. باید گفت که TX30 یک دوربین مقاوم خیلی خوب برای کسانی است که به فن‌آوری‌های عکاسی و کیفیت آن و در ضمن شیک و باریک بودن دوربین بیشتر اهمیت می‌دهند.

به طور کلی  ضد آب بودن دوربین تا عمق 10 متر، ضد ضربه بودن آن تا ارتفاع 5/1 متر، ضدسرما بودن تا دمای منهای 10 درجه، ضدگرد و غباربودن،  طراحی شیک و باریک، بهره‌گیری از سنسور تصویر 18 مگاپیکسلی BSI-CMOS، تجهیز به نمایشگر لمسی 3 اینچی بسیار با کیفیت OLED و... از نقاط قوت این دوربین است.قیمت در نظر گرفته شده برای این دوربین در حدود یک میلیون و 50 هزار تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها