کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پوست اندازی نیسان قشقایی


کد خبر : ۲۰۱۵چهارشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵:۱۷۱۱۲۳۵ بازدید

قشقایی با فروش بیش از 2 میلیون دستگاه در شش سال، موفقیتی بزرگ برای نیسان به حساب می آید. این شاسی بلند شهری به سبب انعطاف پذیری و ...
پوست اندازی نیسان قشقاییپوست اندازی نیسان قشقایی

قشقایی با فروش بیش از 2 میلیون دستگاه در شش سال، موفقیتی بزرگ برای نیسان به حساب می آید. این شاسی بلند شهری به سبب انعطاف پذیری و کاربری بالا، ابعادی مناسب برای سواری شهری و همچنین، سواری اقتصادی اش، همواره در جمع پرفروش ترین های کلاس خود بوده است .

اما رقابت در بازاری که قشقایی در آن بالانشین است، سخت داغ و نفس گیر شده و برای ماندن در کورس بالانشینان این رقابت، تحولی شگرف نیاز است؛ تحولی همچون قشقایی 2014. نسل دوم قشقایی که از آغازین روزهای سال 2014 میلادی (اواسط دی ماه) در برخی بازارهای هدف نیسان عرضه خواهد شد، ژستی کاملا مدرن و تهاجمی به خود گرفته تا بیش از این در برابر رقبای شیک پوش و خوش اَخمی همچون هیوندای توسان (ix35)، کیا اسپرتیج، فورد کوگا و هوندا CR-V کم نیاورد. همین فرم های مدرن و پویای بدنه در کابین هم تزریق شده اند تا در کنار مواد مرغوب تر، احساس لوکس تری را به این محیط بدهند؛ محیطی که در کنار فضای به مراتب بیشتر برای سرنشینان، فضای بار بیشتری را در پیکربندی های کارآمد تر ارائه می دهد.  قشقایی 2014 با دو پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزل عرضه خواهد شد.

اقتصادی ترینِ این پیشرانه، واحد 1.5 لیتری dCi است که با 108 اسب بخار قدرت، بصورت استاندارد به سامانه استاپ/استارت اتصال یافته و صدی 3.8 لیتر گازوئیل می سوزاند. مدل های بنزینی قشقایی هم که از موتورهای DIG-T (1.2 لیتری 113 اسب بخاری با 190 نیوتن متر گشتاور و 1.6 لیتری 148 اسب بخاری با 240 نیوتن متر گشتاور) نیرو می گیرند، در هر صد کیلومتر سواری ترکیبی، 5.6 لیتر بنزین می سوزانند. این پیشرانه ها بصورت استاندارد به گیربکس 6 سرعته دستی اتصال می یابند و محرک محور جلو هستند، اما گیربکس CVT Xtronic و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ (ALL-MODE 4x4i) نیز برای قشقایی 2014 قابل سفارش خواهند بود. نسل دوم قشقایی با کاهش وزن 40 کیلوگرمی به نسبت نسل اول، برپایه پلتفرم CMF رنو-نیسان توسعه یافته و در کنار سیستم تعلیق تجدیدنظر شده، و فرمان برقی الکترونیکی، مجهز به سامانه های ایمنی متعددی خواهد بود که از جمله آنها باید به سیستم جلوگیری برخورد از جلو، بررسی سطح هوشیاری و توجه راننده و تشخیص علائم مسیر اشاره کرد. سامانه پارک هوشمند نیز تا حد چشمگیری از دردسر های پارک یک نیمچه شاسی بلند تنومند در خیابان های شلوغ می کاهد.


3uvf89hij82bzofc8bal.jpg

yamcz1u2rq00ett71qm9.jpg

21zao7eo51nzqgynmxc.jpg

x6r5t1cc0zx7vpb5p0y.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها