کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تورم نقطه به نقطه به 37 درصد رسید


کد خبر : ۲۰۰۹چهارشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷:۱۱۳۰۹۵ بازدید

سخنگوی دولت گفت: بررسی لایحه بودجه در هیات وزیران از هفته آینده آغاز می شود و انشاالله لایحه را به موقع تقدیم مجلس می‌کنیم.
تورم نقطه به نقطه به 37 درصد رسیدتورم نقطه به نقطه به 37 درصد رسید

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت‌دولت و در جمع خبرنگاران از انتخاب 4 استانداران آذربایجان غربی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تعیین شدند.

وی اظهار داشت: هیئت دولت بنا به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه امروز خود «قربانعلی سعادت» را به عنوان استاندار آذربایجان غربی، «جاسم جادری» را به عنوان استاندار هرمزگان،‌ «علی‌اوسط هاشمی» را به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان و «رضا بابادی» را به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب کرد.نوبخت با اعلام این خبر که نرخ تورم نقطه به نقطه از 41 درصد به 37 درصد رسیده است و همت میکنیم در سال 93 این نرخ به زیر 30 درصد برسد، گفت: بررسی لایحه بودجه در هیات وزیران از هفته آینده آغاز می شود و انشاالله لایحه را به موقع به مجلس تقدیم میکنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت ها که وجهه گرانی دارد، به شدت مخالف است تاکید کرد: نگران بالا بودن نرخ تورم هستیم و برای تثبیت قیمت ها تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در حال بررسی نحوه توزیع یارانه ها و مشمولان آن هستیم اما هنوز هیچ سناریویی قطعی نشده است، تدبیر می‌کنیم راهکاری انتخاب شود که مجبور به تصحیح آن نشویم.نوبخت در ادامه حادثه تروریستی دیروز در مقابل سفارت ایران در لبنان را به محکوم کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی گزارش خود را در این زمینه به هیئت وزیران ارائه کردند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسه امروز هیئت وزیران وضعیت بازار کار بررسی شد  گفت: متاسفانه عدم تعادل بازار کار در کشور موجب شده که تعدادی از جمعیت آماده به کار ما در جامعه ایرانی، بیکار باشند.

نوبخت در پاسخ به سوالی درخصوص گزارش صد روزه دولت اظهار داشت: همانطور که اشاره کردید، این گزارش صد روزه است. بنابراین بگذارید این صد روز به پایان برسد و بعد از آن این گزارش تقدیم شود. اراده دولت و شخص رئیس‌جمهور بر این است که کلیه فعالیت‌های فرزندان ملت (دولت) به اطلاع مردم برسد؛ قطعا این کار انجام خواهد شد و تمامی ابعاد این گزارش تهیه و تنظیم شده و در مراحل پایانی است. انتظار داریم هفته آینده رئیس‌جمهور این گزارش را تقدیم ملت ایران بکند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها