کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیوندای در صدر جدول «ارزش کل»


کد خبر : ۱۹۷۰سه شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹:۳۷۶۲۳۱ بازدید

خودروی اکوئوس هیوندای در صدر جدول «جایزه ارزش کل» قرار گرفت.
هیوندای در صدر جدول «ارزش کل»هیوندای در صدر جدول «ارزش کل»

در هجدهمین فهرست گردآوری شده «استراتژیک ویژن» که از مطالعه 45 هزار و 952 خریدار خودروهای مدل 2013 بین سپتامبر 2012 تا مار س2013 انجام شده هیوندایی صدرنشین است. در این مطالعه تجربه مالکیت خودرو و دیدگاه های مشتری و همچنین آثار اقتصادی کوتاه و بلندمدت این  خریدها بررسی می شوند.

این اولین باری است که هیوندایی حائز بالاترین امتیاز در زمینه «ارزش کل» یا Total Value می شود. خودروی اکوئوس Equus هیوندای که باعث این دستاورد برای هیوندای شده در دسته بندی خودروها، خودروی فوق تجملی طبقه بندی می شود. سایر خودروهای هیوندای یعنی سوناتا، جنسیس کوپه و الانترا نیز امتیازهای بسیار مناسبی در این رده بندی به دست آورده اند.

خودروی سدان فیستای شرکت خودروسازی فورد نیز هم تراز الانترای هیوندایی قرار گرفت و رتبه فیوژن فورد با رتبه سوناتای هیوندایی هم تراز بود و خودروهای فوکس و تاروس فورد هم رتبه ی خودرو دوج چارجر شده است.استراتژیک ویژن جایزه ویژه «قوای محرکه متفاوت» را به مدل اس تسلا داد. در چند سال گذشته نام فولکس واگن در صدر این جدول جا خوش کرده بود و سال گذشته ب ام و Z4 فولکس را از صدر به پایین کشید و اکنون هیوندایی با این مقام رسیده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها