کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوء استفاده 14000000000000 تومانی از تامین اجتماعی


کد خبر : ۱۹۵۹دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰:۴۴۷۷۵۰ بازدید

یک مقام مسئول در تامین اجتماعی گفت: هیئت مدیره، تفاهم‌نامه تامین اجتماعی با بابک زنجانی را لغو کرد و پیگیر است تا اسنادی که از سازمان تأمین اجتماعی خارج شده و در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته به سازمان برگردد.

خبرگزاری فارس : یک منبع آگاه در سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره تفاهم‌نامه 3.5 میلیارد یوروی بابک زنجانی در تأمین اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ایی از سوی مدیرعامل وقت سازمان تأمین اجتماعی (سعید مرتضوی) با بابک زنجانی مبنی بر فروش چند شرکت تأمین اجتماعی منعقد شد.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد به ازای قیمت بورس شرکت‌های مشخص شده تأمین اجتماعی به وی واگذار شود.

این منبع آگاه بیان داشت: براساس این تفاهم‌نامه مرتضوی چند فقره چک به مبلغ 3.5 میلیارد یورو به بابک زنجانی پرداخت می‌کند در صورتی که هیچ گونه پولی از فروش شرکت‌ها وارد سازمان نشده است.

وی ادامه داد: هیئت مدیره فعلی نیز در دولت گذشته نامه‌ایی را برای مدیر سازمان تنظیم کرد که آخرین وضعیت تفاهم‌نامه با بابک زنجانی را مشخص کنند که پاسخ ارسال شده جواب‌گوی هیئت مدیره نبود و در نهایت با تصویب اکثر اعضاء هیئت مدیره این قرارداد لغو و مقرر شد هر گونه سندی که در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته بود به سازمان برگردد.

این مقام مسئول تأکید کرد: هیئت مدیره پیگیر است تا اسنادی که از سازمان تأمین اجتماعی خارج شده و در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته به سازمان برگردد.

براساس اطلاع واصله بابک زنجانی چک‌هایی که از سازمان تأمین اجتماعی گرفته است را با توجه به اینکه به وزارت نفت بدهکار بوده به این وزارتخانه بابت بدهی خود تحویل داده است در صورتی که این تفاهم‌نامه با سازمان لغو شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها