کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرار گرفتن شاخص بورس در دوراهی صعود و نزول


کد خبر : ۱۹۵۸دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰:۴۳۲۳۰۷ بازدید

در معاملات امروز بازار سهام شاخص بورس در دوراهی افزایش یا کاهش قرار گرفت و در نهایت با رشد 113 واحدی به کار خود پایان داد.
قرار گرفتن شاخص بورس در دوراهی صعود و نزولقرار گرفتن شاخص بورس در دوراهی صعود و نزول

در جریان سومین روز معاملاتی هفته دماسنج بازار سرمایه تحت تاثیر روز گذشته، معاملات خود را با روند نزولی آغاز کرد و تا کانال 76 هزار واحدی عقب نشینی کرد.

اما در نیمه معاملات حرکت صعودی بورس آغاز شد و دماسنج بازار سرمایه با 113 واحد افزایش به کانال 77 هزار و 328 واحد برگشت.در بازار امروز شرکت‌هایی چون بانک پاسارگاد، فولاد مبارکه، پتروشیمی پردیس، بانک ملت، نفت و گاز پارسیان، بانک پارسیان، پتروشیمی خارک و شازند موجبات رشد بورس را فراهم کردند و شرکت‌های مطرحی چون پالایشگاه بندرعباس، کشتیرانی، پالایشگاه اصفهان، تبریز،ایران خودرو و ملی مس با افت قیمتی خود مانع از رشد بورس شدند.

علاوه بر این در بازار امروز تشکیل صف خرید برای نماد بانک پاسارگاد و صعود جالب بانک‌ها، موجب شد از افت ارزش شاخص کل بورس کاهش یابد.همچنین در بازار امروز داروسازی زهراوی، سرمایه‌گذاری رنا و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و سرمایه‌گذاری صنعت نفت و البرز دارو بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب در بازار امروز معامله‌گران به دنبال انتشار خبرهایی در مورد وضعیت تحریم‌های اتحادیه اروپا در مورد کشتیرانی و همچنین اصلاح قیمتی گروه پالایشگاهی شاهد عقب نشینی این دو گروه بودند و این امر در کنار نبود خبرهای تازه‌ در بازار موجب شد، تا بازار سرمایه با رکود نسبی مواجه شود و عملا به انتظار تحولات آتی در مذاکرات 1+5 باقی بماند.در مجموع در بازار محتاط امروز بیش از 644 میلیون سهم به ارزش 292 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 378 هزار میلیارد تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها