کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌فروشی بلیت قطار کاردست آخوندی داد


کد خبر : ۱۹۳۷۴دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۴۷۱۷۵۲ بازدید

معاون سازمان حمایت گفت: پرونده متخلفان گرانفروشی بلیت قطار پس از تکمیل به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و حکم محکومیت ...

معاون سازمان حمایت گفت: پرونده متخلفان گرانفروشی بلیت قطار پس از تکمیل به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و حکم محکومیت شرکت راه آهن اخیراً صادر شده است.

وحید منایی در گفتگو با مهر گفت: فروش بلیت قطار با نرخ‌های جدید تخلف است و تا توقف تخلف و اعاده حقوق مصرفکنندگان سازمان حمایت موظف به انجام وظایف قانونی محول است.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با توجه اینکه فروش بلیت با نرخ‌های جدید از تاریخ ۲۵ آذرماه سال جاری بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع حاکمیتی بوده و به استناد مصوبات قانونی از جمله مصوبه مورخ ششم تیر ۹۴، ستاد هدفمندسازی یارانه ها و اعلام نظر حقوقی و صریح معاون حقوقی رئیس جمهور، تخلف گران‌فروشی محرز شده است.

وی با اشاره به ارسال پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل ریلی به تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: پرونده متخلفان پس از تکمیل به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و حکم محکومیت شرکت راه آهن اخیراً صادر شده است.

منایی خاطرنشان کرد: پرونده سایر شرکت‌هایی که نسبت به فروش بلیت به نرخ جدید در حال اقدام هستند نیز به عنوان متخلف در حال تکمیل و ارسال به تعزیرات حکومتی است اما تمام شركت‌هاي حمل و نقل ریلی موظف به رعایت نرخ‌های اعلام شده هستند و رعایت‌ نکردن آن به منزله تخلف و گران‌فروشی است که در صورت مشاهده و یا گزارش هرگونه تخلف، طبق قوانین و مصوبات مربوط برخورد می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها