کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

لوکس‌ترین محصول لیفان با نام 820 در آستانه عرضه به بازار ایران

کدخبر:۱۹۲۷۲جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹:۲۸۱۷۷۳۲ بازدید

به زودی، لیفان 820 اولین خودروی لوکس شركت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد میشود توسط کرمان موتور ...
لوکس‌ترین محصول لیفان با نام 820 در آستانه عرضه به بازار ایران

به زودی، لیفان 820 اولین خودروی لوکس شركت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد میشود توسط کرمان موتور به بازار می آید. شركت لیفان به منظور حصول اطمینان از كیفیت و دوام 820 تست های فراوانی را چه در پروسه پیش از تولید خودرو و چه پس از آن در نظر گرفته است كه در این مطلب به صورت خلاصه آن را مرور می کنیم.

براساس این گزارش، كیفیت خودروها معمولاً از 3 منظر قابل بررسی است:

1) عملكرد، كه به بررسی شتاب، كشش موتور، فرمان پذیری و ... می پردازد.
2) امنیت و سطح فنی، كه در آن سیستم های ایمنی و تجهیزات به كار رفته در خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.
3) و در نهایت دوام كه عملكرد خودرو و كیفیت قطعات به كار رفته در آن در طول زمان است.

این گزارش می افزاید: به ادعای شركت لیفان برای تولید محصول820 زنجیره تامین شركت تحول اساسی را به خود دیده و تمام قطعات و اجزای تشكیل دهنده خودرو چه در كارخانه مادر و چه در شركت لیفان مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است. تامین قطعات لیفان820 به عهده قطعه سازان نام آشنای جهان است كه می توان از آنها به شركتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیك و پایداری الكترونیكی، TAKATA ژاپن در تهیه كیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مركزی و Dayco آمریكا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره کرد.

در حین تولید نیز شركت لیفان بازرسی های سخت گیرانه ای وضع كرده كه حذف كامل قطعات معیوب از پروسه تولید (به جای دوباره كاری و بازگرداندن به خط) یكی از آنهاست. شركت لیفان در فرآیند تولید از روبات های پیشرفته ای استفاده كرده كه بیشتر آنها ساخت شركت KUKA آلمان می باشد كه یكی از شركت های پیشرو در این زمینه است. تستهای انجام شده به همین جا ختم نمی شود، پس از تولید خودرو و به منظور بررسی سطح كیفی و فنی خودرو باید آن را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور خودرو لیفان 820 مسیر 350،000 كیلومتری را در سرمای بسیار زیاد تا گرمای بالا پیموده است، تستهای جاده ای با محوریت قابلیت اطمینان خودروی تولید شده امر ضروری در صنعت خودروسازی می باشد.

جالب است بدانید که شركت لیفان سرمایه گذاری 30 میلیون یوانی به منظور توسعه و شبیه سازی سایت تست خودرویی خود کرده است.

بنابر این کزارش، محصول 820 آزمایش هایی نظیر حركت با سرعت محدود در مسیر 30.000 كیلومتری، تست عملكرد ایربگ خودرو در سرعت 60 كیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 كیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120.000 كیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است.بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شركت به منظور حصول اطمینان از عملكرد مناسب خودروی 820 در جاده های این دو كشور به بررسی عملكرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای 40 درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای 45 درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته كه به ادعای لیفان سیستم های خنك كننده موتور و گیربكس عملكرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.
     پیش‌ فروش خودروی جدید لیفان 820 تا چند روز آینده از سوی کرمان موتور (گالری عکس لیفان 820)

     پیش‌ فروش خودروی جدید لیفان 820 تا چند روز آینده از سوی کرمان موتور (گالری عکس لیفان 820)


آزمایش رانندگی با لیفان 820 :

در حاشیه سفر به شهر بم و بازدید از کارخانه کرمان‌موتور فرصتی دست‌داد تا برای اولین‌بار پشت فرمان پرچمدار لیفان بنشینیم و این سدان نیمه‌لوکس اقتصادی را پیش از ورود به خیابان‌های کشور محک بزنیم. 820 اوج تبلور مهندسی و دانش لیفان است و به همین دلیل در صدر محصولات لیفان نیز قرار می‌گیرد. بزرگ‌ترین محصول لیفان با فاصله بین دو محور 2775 میلی‌متر دقیقا مشابه تویوتا کمری مهندسی شده است و در ظاهر و طراحی کابین اختلافات اندکی با کلیت طرح کمری دارد.

الهام لیفان از یکی از موفق‌ترین سدان‌های تاریخ و جهان‌، 820 را به خودرویی متفاوت نسبت به دیگر ساخته‌های لیفان بدل کرده است به گونه‌ای که در هر قسمت از این خودرو می‌توان رنگ و بوی تحول را مشاهده کرد. با طول 4.8 متر‌، 820 حدود 30 سانتی‌متر از مدل آشنای 620 و نیم‌متر از X60 طویل‌تر است‌. فاصله بین دو محور این خودرو نیز حدود 20 سانتی‌متر فضای بیشتری از X60 و 620 در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

طراحی ظاهری 820 که به گفته لیفان توسط شرکت‌های مطرح اروپا انجام شده به دور از اغراق ساده و منطقی و در عین حال زیباست و در این زمینه می‌تواند رقیب سرسختی برای هموطنانی نظیر جیلی امگرند 7 و بسترن B50F (آسا) در بازار ایران باشد. این طرح بیش از هر خودروسازی به سمت طرح‌های فورد در مدل‌های اروپایی تمایل دارد و با تایر‌های 215/60R16 در نمای جانبی تکمیل می‌شود چرا که عمده خودروهای چینی از مشکل استفاده از تایرهای کوچک در برابر ابعاد بدنه بهره می‌برند اما تایر‌های پهن و 16 اینچی 820 هیچ جای بحثی باقی نمی‌گذارد.

1nmh8bz3epgrrsg4an.jpg

وقتی صحبت از پرچمدار لیفان و یک خودرو مملو از امکانات به میان می‌آید، قطعا بخش آپشن‌های رفاهی می‌تواند مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

820 برای پاسخ به این موضوع مجموعه کاملی از آپشن‌هایی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که بیشتر در خودروهای فراتر از 100 میلیون‌تومان به چشم می‌خورند. سانروف برقی‌، آینه‌های برقی و تاشو جانبی‌، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی‌، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای‌، مجموعه کنترلگر‌های سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی از روی فرمان‌، روکش طرح‌دار چرم صندلی‌ها و نمایشگر تنها بخشی از امکانات پرچمدار لیفان در بازار ایران خواهند بود. گرم‌کن صندلی‌های جلو نیز یکی دیگر از آپشن‌های قابل توجه لیفان 820 است.


fnapimgtzbax415j6go6.jpg

34wi3sjpvjs0squgyawn.jpg

سیستم ترمز در 820 برای هر 4 چرخ از نوع دیسکی است و علاوه بر آن به تکنولوژی‌های ترمز ضد‌قفل ABS‌، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز کمکی BAS نیز مجهز است‌. 820 همچنین در بخش آپشن‌های ایمنی ضمن بهره‌گیری از 2کیسه هوا برای سرنشینان جلو از آپشن کیسه‌های هوای جانبی جلو و همچنین کیسه‌های هوای پرده‌ای نیز بهره می‌برد که از ملزومات تکمیل شخصیت لوکس پرچمدار لیفان هستند. سیستم ایموبیلایزر، چراغ‌های LED روشنایی در روز‌، چراغ‌های LED در عقب، رادار در جلو برای حفظ فاصله و جلوگیری از برخورد، سنسور عقب و کنترل باد تایر‌ها (TPMS) نیز از دیگر آپشن‌های ایمنی لوکس‌ترین سدان لیفان هستند. همچنین خودرو مورد آزمایش به سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS که به عنوان آپشن روی 820 توسط لیفان عرضه می‌شود نیز مجهز بود که هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که این سیستم روی 820 در بازار ایران عرضه شود یا خیر.

s8v6t7ld3iscr2p8zqp.jpg

mk8xkiw3kxc4bvql1ol.jpg


820 هر‌چند خودرویی از یک برند چینی است اما وقتی دل آن شکافته شود، نام برند‌های مطرحی از جهان که تولید قطعات فنی‌اش را بر عهده داشته‌اند به چشم می‌خورد. برای مثال از گیربکس اتوماتیک ساخت DSI استرالیا که بگذریم به قطعات برقی بوش آلمان‌، سیستم‌های دینامیکی و پایداری الکترونیکی JERT ژاپن‌، کیسه‌های هوا ساخت TAKTA ژاپن‌، سیستم تهویه Valeo فرانسه‌، قفل مرکزی HUF آلمان و تسمه تایم و قطعات مرتبط ساخت FAVCO آمریکا خواهیم رسید. شاسی این خودرو به گفته لیفان توسط شرکت‌های متخصص تایوانی طراحی شده مهندسی آن از سوی برند معتبر MIRA ژاپن انجام شده است.هماهنگی و تنظیم مجموعه فنی نیز بنا به اذعان لیفان توسط مهندسان متخصص فورد صورت گرفته است تا در نهایت شاهد عملکرد متفاوتی از 820 به عنوان متفاوت‌ترین محصول لیفان باشیم. 820 با 2 پیشرانه 1.8 لیتری مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی مشابه مدل 620 و 2.4 لیتری مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت DSI استرالیا به بازار معرفی شده است‌. این خودرو قرار است با پیشرانه LF489Q مجهز به سیستم زمان‌بندی سوپاپ‌ها به بازار ایران عرضه شود.


97zro33mgjjbftqpz12v.jpg

do3gr41tp6ncnidwbn1.jpg


این پیشرانه‌ 2.4 لیتر حجم‌دارد و حداکثر توانش در دور 5700 به 158 اسب بخار می‌رسد.

حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز 221 نیوتن‌متر است که از دور موتور 4000 تا 4500 حاصل می‌شود. لیفان مدل 2.4 لیتری 820 را تنها با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌کند که توسط کمپانی DSI استرالیا ساخته شده است.820 با اتکا به این مشخصات فنی و وزن 1.5 تنی توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را دارد.
مصرف سوخت ترکیبی‌820‌،  8.7 لیتر در 100 کیلومتر است که با اتکا به باک 63 لیتری می‌تواند برای سفر‌های طولانی مانع از توقف‌های فراوان شود و در عین حال نسبت به رقبای هموطن و همکلاسش در ایران راندمان بهتری را به نمایش می‌گذارد.

820 تا‌کنون از تست‌های بلند‌مدت سختی در ایران و روسیه در دماهای مختلف‌، شرایط متنوع آب و هوایی و جاده‌ای گذشته و موفق به پاس کردن آزمایش‌ها برای حضور در دو بازار استراتژیک ایران و روسیه شده است.820 همچنین آزمایش‌هایی نظیر حرکت با سرعت محدود در مسیر 30هزار کیلومتری، تست عملکرد ایربگ خودرو در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120هزار کیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است.سیستم تعلیق 820 در جلو از نوع مستقل مک‌فرسون و در عقب مستقل چند‌اتصاله است که در مقایسه با لیفان 620 در عقب تغییر  و ارتقا‌ یافته است تا جاذب ضربات بیشتر برای آرامش سرنشینان باشد.


m2rap8trs3y1zcc1qqd.jpg


  پشت فرمان پرچمدار لیفان‌:

طراحی خاص 820 مطمئنا نخستین مشخصه‌ای است که در اولین ملاقات شما را به سواری با خودرویی متفاوت دعوت می‌کند. با نشستن در کابین لوکس‌ترین محصول لیفان عرض بزرگ کنسول میانی‌، فضای نشیمن و سر مناسب سرنشینان جلو و عقب و همچنین فضای پایی که جای اعتراض برای هیچ قدی را باقی نمی‌گذارد، بیش از هر نکته‌ای جلب توجه می‌کند.

این در حالی است که طراحی خودرو در بخش عقب با ارتفاع کم حالتی کوپه‌مانند دارد تا چهره خودرو را متفاوت جلوه دهد اما در عین حال روی فضای سر سرنشینان عقب تاثیر منفی نداشته است. داشبورد چند‌تکه یکدست تیره طراحی ساده‌ای دارد و دسترسی به ادوات مختلف روی آن آسان است. استفاده از طرح چوب سوخته روی داشبورد و کنسول میانی جلوه کابین 820 را لوکس نشان می‌دهد. سیستم کروز‌کنترل و سیستم صوتی از روی فرمان قابل کنترل است و مانیتور بزرگی که از نور آفتاب در امان نیست‌، وظیفه مدیریت بخش مولتی مدیا را بر عهده دارد.پس از آشنایی با ارگونومی و طراحی کابین با فشردن کلید استارت‌، پیشرانه 158 اسب بخاری 820 را برای آشنایی با عملکرد فنی این سدان 1.5 تنی روشن کردیم. عایق‌بندی داخل کابین ارتقا‌ی چشمگیری نسبت به دیگر محصولات لیفان دارد و آرامش اتاق و میزان صداهای ورودی کاملا قابل قبول است. با قرار دادن گیربکس 6 سرعته در حالت اتوماتیک با آزاد کردن «ترمز پایی» که در سمت چپ پای راننده قرار دارد، حرکت را با شتابی نرم آغاز کردیم.820 هر چند تاخیر بسیار اندکی در آغاز حرکت دارد اما در ادامه تعویض دنده‌ها را به خوبی و نرمی انجام می‌دهد به گونه‌ای که نه تعویض دنده‌ها محسوس است و نه موجب کاهش سرعت در هنگام تعویض می‌شود.

iw8ksusym9txbj6ju69d.jpg

9rj26ov6xpsbbr3vevt1.jpg


گیربکس به خوبی در مانور‌ها و با فشردن‌گاز معکوس می‌دهد و تعویض دنده‌ها در حالت تخته‌گاز روی دور موتور حدود 5 تا5.5 هزار انجام می‌شود و این تعویض در حالت تیپ‌ترونیک با رسیدن به دور موتور 6000 انجام می‌شود. عملکرد سیستم تعلیق در مانور‌ها کاملا مناسب است و سیستم کنترل پایداری نیز از هر گونه انحراف خودرو جلوگیری می‌کند‌.سیستم تعلیق نیز در طول آزمایش به خوبی ضربات وارده از جاده را جذب می‌کرد و در مانور‌ها سیستم فرمان در همراهی با سیستم تعلیق عملکرد نسبتا دقیقی را به نمایش می‌گذاشت. عرض مناسب تایر‌ها‌، فاصله بین دو محور استاندارد در کنار فاصله عرضی خوب محور‌ها در همراهی با فرمان هیدرولیک 820 شرایط ایده‌آلی را برای فرمان‌دهی در سرعت‌های بالا فراهم می‌کند.


قیمت‌، زمان عرضه و جایگاه در بازار‌:

820 حدود یک سالی است که در نمایشگاه‌های خودرو سراسر کشور به عنوان گل سرسبد محصولات کرمان‌موتور به نمایش درمی‌آید اما تا‌کنون نه خبری از زمان عرضه آن بوده و نه قیمتش.کرمان‌موتور هنوز برنامه‌ای برای قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد این سدان نیمه‌لوکس با قیمتی حدود 80 میلیون‌تومان به بازار عرضه شود که در این صورت می‌تواند جایگزین خودرو‌های کره‌ای دست‌دوم نظیر کیا اپتیما‌، سراتو‌، هیوندای سوناتا و ... باشد. کرمان‌موتور طی‌ماه‌های بهمن یا اسفند از این خودرو رسما در آستانه ورود به بازار رونمایی خواهد کرد.

08ftfu3h7mbnyx8gwtno.jpg
 


امیرحسین برخورداری / خودرو امروز

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

206: 1394/11/918:09:02،
268
33
یک سال sdخریدم ماهی یک بار لامپ می سوزونه دیروز هم آمپر ه اش از کار افتاد. برجام به دادمان برس
ali: 1394/11/919:49:02،
206
89
لیفان 820 +++++++++++++++++++++++
جک اس ۵ اتوماتیک -----------------------------------
ابی : 1394/11/919:57:19،
105
25
واقعا منم سه بار صفحه کلاچ عوض کردم پمپ هیدرولیک
سعید: 1394/11/920:00:13،
68
214
لیفان از بهترین خودروسازهایست. لیفان ایکس 60 با موتور پرقدرت و شتابی که داره اعصاب رقبای کره ای اش را بدجور به هم ریخته!من نمی گم که کیفتش در هیوندای ix35 است ولی آنقدرها هم پایین تر نیست.کره ای ها در ایران تا حد زیادی نون تبلیغاتشون رو می خورن و از خودشون یک اسطوره و افسانه درست کردن،اسطوره ای دست نیافتنی! درحالی که از لحاظ استهلاک با ژاپنی ها قابل مقایسه نیستند.ژاپنی ها خیلی سرترند.
اريا مهر: 1394/11/920:19:49،
90
23
حالا اينقدر بگين لوكس كه جلوي
اينا را هم بگيرن آخه اينا ضد لوكس
هستن برا مردم
بیخیال: 1394/11/920:55:34،
80
61
دوستان فکر نکنند پول های بلوکه شده به حساب دولت ایران پرداخت میشه نه داداشم این 114 ایرباس و قرار داد اجباری با پژو پول های بلوکه شده ما در غرب هست که صرف خرید این وسیله هایی میشه که رو دست مونده یا دیگه تو اروپا و امریکا خریدار نداره.پژو 301 و 2008 می خواد خط تولیدش راه اندازی بشه واقعا خنده دارن این دو خودرو
فرزاد: 1394/11/921:04:36،
106
71
به نظرم با این حجم موتور و ظاهر نسبتا جذاب توی این رنج قیمت میتونه فروش خوبی داشته باشه.
فرزاد: 1394/11/921:09:09،
37
54
به نظرم با این حجم موتور و ظاهر نسبتا جذاب توی این رنج قیمت میتونه فروش خوبی داشته باشه.
علی: 1394/11/922:22:19،
49
85
دنا نصف قیمت اینو داره!
من دیگه حرفی ندارم...
سیامک: 1394/11/922:36:00،
72
53
خودشون هم معتقدند جز ایران و روسیه این زباله جایی فروش نخواهد داشت. حتی تو خود چین هم خریدار نداره
farhad: 1394/11/923:10:41،
38
53
علی آقا برو تو کار تیگو5،واقعا با کیفیته،رفتم از نزدیک دیدم واقعا چشممو گرفت
جواب به ابی: 1394/11/923:42:17،
32
37
با سلام خدمت اقا ابی. اگه شما سه بار صفحه کلاچ عوض کردی. ایراد می تونه فقط از دو چیز باشه. گیرم بار اول صفحه کلاچ ایراد داشته بار دوم سوم چی شما یا خودت رفتی جنس اشغال خریدی یا بد پدال کلاچ رو بر میداری. گاهی وقت ها زود قضاوت میکنیم
amir: 1394/11/1013:27:41،
24
24
يه ضرب المثل انگليسي هست كه ميگه:" a fool with his money are easily ported..."
تا ابله درجهان هست، مفلس درنماند
حسين: 1394/11/1013:29:54،
14
27
يه ضرب المثل انگليسي هست كه ميگه ؛
"a fool with his money are easily parted"
تا ابله در جهان هست مفلس درنماند...
راوی: 1394/11/1014:48:08،
15
19
معذرت میخوام takataهمون شرکت ژاپنی نبود که چند ماه پیش بخاطرش تویوتا کلیه محصولاتی رو که فروخته بود بخاطر نقص در سیستم ایربگ فرخوان کرد؟؟؟
dadahamid: 1394/11/1400:10:54،
13
8
اقای 206 وقتی اینهمه گفتن نخرین اشغاله میخواستی گوشاتو وا کنی امثال شما هم به ملت هم به خودتون خیانت میکنین
دادایی: 1394/11/918:13:08،
131
23
ما ماشین ژاپنی با قیمت معقوا میخاییم....بفهمید لطفا
number 1: 1394/11/918:14:50،
129
46
لیفان لوکسسس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخ
رضا: 1394/11/918:18:02،
73
34
نمیدونم چرا هیچ وقت تو مشخصات ماشین های چینی شتاب اولیه نمینویسن.احتمالا همشون بالای ۱۵ هستن.احتمالا به سختی بتونه پراید هم بگیره.در ضمن خودم هم بگم درسته ملاک خوب بودن ماشین فقط شتاب و سرعت نیست،اما وقتی به قیمت ماشین نگاه میکنی میبینی خیلی هم بی ربط نیست.
saw: 1394/11/921:36:54،
51
24
به دلیل عدم هماهنگی بین گیربکس و موتور هستش.همه ماشین های چینی همینطورند.مثلا میگه 120 اسب بخار موتور تولید میکنه.اما وقتی میشینی پشت ماشین میبینی عملا مصل 206تیپ2 عمل میکنه.اما خداییش مصرفشون به نسبت حجم موتور بد نیست.پارس و سمند خودمون باید تو خونت یه چاه نفت کنار چاه آب ت داشته باشی
پاسخ به رضا: 1394/11/921:59:55،
63
34
چون اسب هاشونم چینیه... ۱۵۸ اسب چینی تو بهترین حالت میشه ۱۰۰ اسب اروپایی
آرش: 1394/11/1008:38:27،
24
23
دلیل پایین بودن شتا مچ نبودن گیرباکس با موتور و طراحی اونهاست که برای کاهش مصرف سوخت اینکارو می کنن...من چینی دارم 4 ساله در کنار ایرانی ...تفاوات انچنانی نداشتن از نظر هزنه ولی ایرانی مصرف سوختش بیشتره
a.com: 1394/11/918:19:22،
89
35
رنو فلوئنس رو ترجیح میدم به لوکس لیفان که عیباشو نمایندگیشم نمیتونه حل کنه !
فرزاد : 1394/11/920:06:08،
41
28
باهات موافقم،اخه لیفان 520و620و ایکس 50و60چی بودن که این چی باشه، اما رنو هرچی ساخته تو دوران خودش تا الان خوب بوده از رنو5بگیر تا تندر و مگان و الان کلیو،کپچر،فلوینس،داستر،سفران،اسکالا،لتیتود،لاگونا
فلوینس تو قیمت 80میلیون رقیب نداره درسته آپشن کم داره ولی رنو نیسانه و سالها راحتی البته موتور قوی2000 نیسان قشقایی با فرمان برقی و ترمزهای عالی دیسکی خنک شونده چهارچرخ و گیربکس نیسان و شاسی مستحکم رنو داره با ابعاد بزرگ اتاق
علی م: 1394/11/923:59:02،
33
21
منم محصولات رنو رو به چینی های بزک کرده بی هویت که هیچ باطنی ندارند ترجیح میدم . ای کاش سایپا به جای تولید تیبای من درآوردی رنو کویید هاچ بک رو تولید میکرد . هم ارزون در میومد و هم زیبا بود و هم امکاناتش مناسب بود ...
و ایران خودرو به جای مونتاژ هایما (همون شاسی بلند کاغذی ) داستر دو دیفرانسیل مونتاژ میکرد هرچند آپشنش کمتر بود .
هرچند مقایسه من بین بد و بدتر هست اگه تو بازار ایران محصولات فورد و جنرال موتورز با قیمت و عوارض معقول بود که اصلا رنو عددی نبود ...
امید: 1394/11/1110:10:03،
17
19
هیچوقت دنده دستی با دنده اتوماتیک مقایسه نمیکنند.فلوئنس اتوماتیک با النترا و سراتو مقایسه میشه چون بین 110 تا 125 میلیونه.
ارشیا: 1394/11/918:40:42،
86
20
طراحی بیرونیش واقعا بی نقصه ولی طراحی داخلیش اصلا راضی کننده نیست، در هر صورت ما به جای چینی ها افتخار میکنیم که به جای منم منم کردن از تجربه و ابزار تمامی شرکت های دنیا برای ارتقای صنعت خودروسازیشون استفاده میکنن و در آینده ای نزدیک آشغال چینی از ذهن ایرانی ها پاک خواهد شد..
بهزاد تحریم: 1394/11/918:44:15،
34
22
حذف قطعات معیوب از پروسه تولید. خیلی تامل برانگیزه. خودشونم میدونن که آشغال میساختن و می سازن. بعدشم یه سئوال دارم. تست ایمنیشون چجوریه؟ ترمزاشونو چک میکنن که چقدر خوب میگیره، یا نه؟ به اندازه کافی ماشین چینی اومده تو این مملکت. دیگه بسه.
ali: 1394/11/918:54:13،
50
28
هههه
شما خریدار پیدا کن 80میلیون بده واسه ماشین چینی
سینا: 1394/11/918:59:50،
29
33
خداروشکر که توربو نیست چون معایبی توربو داره مثل : همیشه باید بنزین با کیفیت یا سوپر بزنید اونوقت وقتی تو جاده بنزینت کم شه از کجا بنزین سوپر بیاری ؟ ولی خب اگه توربو داشت قدرتش خیلی بیشتر میشد!لیفان شاهکار کرده واقعا ... ولی بازم قیمتش برای یه چینی زیاده . تازه اگه همین 80 میلیونی که میگن باشه!
علیرضایی: 1394/11/918:59:55،
73
34
Down With China
احمد: 1394/11/922:12:09،
65
30
ضربه ای که ما از روسیه و چین میخوریم به مراتب بیشتر از دشمنی با امریکاست!

باید گفت مرگ بر چین
مرگ بر روسیه
سارا74: 1394/11/918:59:56،
26
37
بچه ها مصرفِ جک اس5 چجوریه؟درمقایسه با پژوپارس.مرسی
amir: 1394/11/920:12:08،
23
38
حتما تیگو5 رو هم در موردش تحقیق بفرمایید،میدونم که مصرفش از اس5 کمتره،و همینطور کیفیت ساختش بهتره
علیرضایی: 1394/11/919:02:59،
51
35
کاش میشد خودروسازی چین ایران را تحریم کنه.
علیرضایی: 1394/11/919:04:54،
52
37
ما به چه زبونی به مسولین عزیز بگیم که از خودروی چینی بکشن بیرون؟
شاهی: 1394/11/919:43:57،
18
23
خداییش با وضع موجود در مورد قیمت خودروها ( که 1% هم عادلانه نیست) و آپشن های موجود در خودروها و ظاهر، خودروی مناسب و به روز و زیبایی میباشد.
بهزاد تحریم: 1394/11/1000:23:27،
16
17
با زبون سرخ
بنده خدا: 1394/11/919:07:07،
37
24
شتاب 0-100 همینجور محرمانه هست!
تسمه تایم!!!!!!
رامین : 1394/11/919:11:36،
25
43
کپی برابر با اصل تویوتا کمری 2014 و 2015 هست.
ابان: 1394/11/921:12:27،
29
21
برابر با اصل؟؟؟!!!!
پویا: 1394/11/919:13:03،
34
21
آقا مگه کیسه های هوای takata نمیترکیدند؟؟؟؟؟ تو اروپا و خود ژاپن از این airbag ها استفاده نمیکنندو فعلا این شرکت تحریمه. حالا البته ملت ایران مهم نیستند، چند تا کیسه هم بترکه و چند نفر ایرانی بمیرند به جایی بر نمی خوره که!!!!!!! آقایون خوش باشند وجیب ها پرپول!!!!!
نقی: 1394/11/919:13:22،
43
30
ایرانجیب خدایی چقدر از کرمان موتور پول میگیری که همش داری تعریف محصولاتش رو میکنی؟؟؟
ماهان: 1394/11/919:20:23،
38
67
دنا از این بهتر و به صرفه تره
همشهری: 1394/11/919:21:45،
49
34
درسته ماشینای چینی اکثرا از درجه کیفی عقبا ولی انصافا تلاششون برای اینکه بتونن خودرویی جدید به روز تولید کنن قابل تحسینه.
فرزاد : 1394/11/920:11:00،
17
22
چینی ها فقط دنبال سود بیشترن و میدونن ایرانی چی دوست داره و حقه بازن برعکس ژاپنی ها همش دنبال کیفیتن و اول خودشون با محصولشون حال میکنن بعد از لذت خریدار هم بیشتر لذت میبرن اما چینی دنبال سود و زدن از جنس و کردن تو پاچه مشتریه،اسباب بازی چینی به منزل نمیرسه از کار میافته
فرزاد: 1394/11/919:28:44،
41
23
چینی های که تو خوزستان نو مناطق نفتی کار میکنند فقط سوار تویوتا میشند .و هیچ ماشین دیگه ای به خدمت نمیگیرند
کیشوند: 1394/11/920:09:22،
27
30
کجا همچنین چیزی هست !!!


بیچاره تر از این چینی ها خودشون هستن


مهندسش داره 1 تومن روی دکل حفاری دریایی میگیره، شش ماه هم برنگشته بره کشورش، میگه اگه برگردم کارمو از دست میدم


در ضمن پول نقد هم دولت بهشون نمیدن،خودش اینجا زنش یه شهر تو چین و بچه هاش جای دیگه درس میخونن


بعد بازنشستگی دولت بهشون پول میده،الان فقط در حد گذران امورات



شما وقتی تونستی تو یه کشور کمونیستی کار کنی ادعا داشته باش
رضا: 1394/11/1007:47:29،
23
22
کیشوند عزیر من دارم نو چین زندگی میکنم (متاسفانه) و البته به زودی ترکش میکنم از بس فساد اداری داره) اما با این حال کارمنداشون حداقل سه برابر کارمندای ما حقوق میگیرن و تعطیلات اکثرشون خارج از کشور. گول اون چینی رو نخور که اینجور واست گفته. اینا مثل آب خوردن دروغ میگن.
رسول : 1394/11/919:30:54،
40
19
ای ول برادران چینی عزیز دست مریزا با ده سال سابقه در خودرو چیکارا که نمیکنین و جا داره به اون ایران خودرو سایپا و ... یه خسته نباشین بگیم خسته نباشی .................
جای خالی رو با چی پر میکنید؟؟
خودم مینویسم. قهرمان هههه
هموطن: 1394/11/919:35:08،
45
25
از یه طرف میگه حداکثر سرعت ۱۸۰
از یه طرف دیگه میگه با سرعت ۲۰۰ کیلومتر تستها انجام گرفته

دروغگو کم حافظه میشه

حالا نمیدونیم دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس! !!!
امین: 1394/11/921:20:28،
19
23
عددی که به عنوان حداکثر سرعت در امار خودرو ها گفته میشه در واقع حداقل حداکثر سرعته! یعنی از ان بیشتره!
پاسخ به امین: 1394/11/921:52:08،
31
23
حداقل حداکثر سرعت!!!!!!!
شاید اصطلاحاتی هست که تو چینیا رایجه.. برای ما نامفهوم
پوریا: 1394/11/919:36:16،
46
24
مجله ماشین:نمی دانیم این را به حساب موفقیت شرکت لیفان بگذاریم که تا پانزده سال پیش فقط موتورسیکلت تولید می کرد ولی
الان خودرو با نام و نشان خودش ساخته و صادر هم می کند یا عدم
مدیریت خودروسازان داخلی که بعد از پنجاه سال در مونتاژ خودرو هم
به موفقیت نرسیدند.!!مدیران ایران خودرو که هنرشان فقط قرارداد با
پژو است کمی از این خودروسازان چینی خجالت بکشند که با این
تجربه کم , چنین محصولات به روزی تولید می کنند.!!
کلنگ: 1394/11/919:40:33،
35
29
به کیفیتش کاری ندارم ولی ظاهرش بد نیست، ولی با وجود اومدن خودروهای امریکایی و اروپایی، قیمت ۸۰ م برای یک چینی بی اصل و نسب ادم رو یک کم عصبی میکنه.
یاشار: 1394/11/919:44:42،
28
51
من سوناتا داشتم ، النترا داشتم الانم لیفان 620 دارم ، زيرپاش اصلا قابل قياس با اين اشغالاي كره اي نيست- از نظر امكانات هم اصلا قابل قياس با هم رده هاي خودش نيست، درسته چين ميزنه ولي واقعا باکیفیت و باکلاس هست ، اينقد به فكر تخريب نباشيد دوستان
محمد: 1394/11/919:44:55،
22
27
اگه 40 میلیون بدید شاید خریدار داشته باشه اونم شاید... . اخه کی سونتارو با لیقان مقایسه میکنه
یوسف: 1394/11/919:46:06،
27
22
به زودی خودروهای چینی بازار خودروهای ژاپنی و کره ای را تخته خواهند کرد، گواه این موضوع هم اینکه بزرگترین تولید کننده خودرو در دنیا چین شده. خوبه دوستان کمی تفکر کنند و بعد نظر بدهند.
آفرودر حرفه ای: 1394/11/919:47:22،
24
38
من یه x60 دارم و ازش خیلی راضیم . راحتی و شتاب و کم مصرف بودن خصیصه بارزشه . باور کنید تو سربالایی من باهاش توسان و سورنتو رو هم گرفتم. چینیا ثابت کردن واقعا کارشون درسته. این ماشین با این قیمت مفته ...
بهزلد تحریم: 1394/11/919:48:53،
18
26
من کاربه کسی ندارم که چی میگن من یک s300 فابریک(اریو) واقعا ازش راضیم 20هزار هم باهاش سواری کردم اما تاحالا که راضیم اما سایپای غارتگر خیلی گران حسابم کرد70میلیون.
قبلاهم 405و پارس وام وی ام داشتم 405 که ازمشکلات تعویض کلاچ توی5000و رادیات سوراخ وتعویض کاسه نمد توی 1000کیلومتر به ستوه امده بودم .
سیامک: 1394/11/919:49:22،
16
26
لیفان موتور از بهترین شرکتهای خودروسازه چین است که هم خدمات خوبی داره و هم خودروهای خوبی طراحی میکنه. خودروهای تولیدیش چون اکثرا گازسوز هستند خیلی پرخرج اند و گارانتی هم خیلی از اونا رو پوشش نمیده. در ضمن برخورد مسئولینش هم خوب نیست اصلا
مهندس: 1394/11/919:50:43،
25
23
از بین جک جی 5 و لیفان 620 کدوم رو ترجیح نمیدید؟؟
جک جی 5-------
لیفان 620++++++
عجب گیری کردیما: 1394/11/919:51:46،
24
18
باز هم موتور ضعیف 2.4 لیتر 158 اسب کیا اسپورتیج 2.4 لیتر 175 اسب قدرت این که از همه دنیا کمک گرفته خوب موتورش را هم بهینه
میکرد الانترا 1.8 لیتر 150 اسب قدرت داره یعنی بنزین بی خودی میسوزانه
شایان: 1394/11/919:53:54،
25
21
دوست عزیز
در مناطق آزاد تجاری و کشورهای همسایه قیمت کرولا و سیویک و سوناتا مدل 2015 ، حدودا بین 30 تا 35 میلیون می باشد .
حالا چطور ما باید در ایران لیفان قدیمی را بالای 80 میلیون بخریم !!
تا کی باید دچار تحریم کنندگان داخلی باشیم و تا کی باید دولت و خودروساز ها با ایجاد انحصار ، مصرف کننده ایرانی را از داشتن خودروی روز و با کیفیت با قیمت مناسب محروم کنند ؟!
کیان: 1394/11/1000:34:56،
21
18
نه داش
سیویکو نمیدونم ولی سوناتا کرولا زیر 60تا 70نیس
برو باما ببین
شروین: 1394/11/919:57:07،
28
29
لیفان بسیار مدرنه. من از انهایی هستم که از خودروهای داخلی حالم به هم خورد و رفتم یه جی 5 اتومات خریدم. تا اینجاش درست ولی برخلاق نظر شما بسیار از ماشینی که خریدم راضی هستم و به همه هم این ماشین را توصیه می کنم. ماشین چینی داریم تا چینی! هیوندای تو ایران داستانش از برخی دیگه جداست. از لحاظ کیفیت بهتر از تویوتا و مزداست و از لحاظ قطعات و بازار بهتر از جیلی و سایرین و از رنو بخاطر قیمت های مناسبشون. در مورد ماشین های لیفانکرمان موتور بر خلاف ایرانخودور و سایپا خوب قیمت گذاری می کنه. ماشینی که در کلاس بالاتر از لحاظ مشخصات فنی قرار داده با قیمت کلاس پایین تر می ده بیرون.
007: 1394/11/920:09:52،
19
23
بدرد قشر جوان نمی خوره خیلی اتاق بزرگی داره نمی دانم سیاست
واردات خودرو از چین چطوری هستش که با موتور ضعیف را میاورند و
پروژه اشون هم شکست میخوره مثل دو مدل چانگان سایپا که موتور
توربو دارش را نیاوردند و کلی سرمایه ذگذاری سوخت یا وی 5 برلیانس
که موتور 1.5 توربو با 165 اسب قدرت را نیاوردند چرا خودرو کارشناسی
نشده میاورید
آفرودر حرفه ای اصل: 1394/11/920:53:48،
21
34
یه نکته آزرا ابعادش حدود اینه ولی فکر کنم تایراش 225 یا 235 هست البته یه رینگ اسپرت 2011 245 هم دیدم البته با 160 خودرو چینی زیادی پهنم شاید باشه یعنی پهن تر باشه دیگه راه نمی ره!

نکته دوم آخرش ته سرعتش 180 تاس یا 200 تا هم میره یا مثلا 1800 و 2400 هرکدوم یک سرعت میره!

نکته بعدی موتورشه که احتمالا کپی کمری 2007 هست فقط چرا گیربکس 6 من درآوردی جا کپی 5 دنده کمری گذاشتن احتمالا واس مصرف سوخت جادشه که مثل جیلی خدا به شتابش رحم کنه!!

تنها نکته خریدش اینه که ماشین با جاداری آزرا دو سه سالیه صفر نداشتیم شاید تنها دلیل خرید این چینی هم همین باشه:یه خونواده که همشون 2 متر قد دارن و کلی وسیله و گزینه صفر دیگری هم نیست!
Hamed: 1394/11/921:01:37،
26
24
من تو نمایشگاه کرمان از نزدیک دیدم طراحی قشنگی داره.خیلی بزرگ و اغراق آمیزه .جلو پنجره پلاستیکی تو ذوق میزنه.کیفیت نداره
امین: 1394/11/921:38:46،
22
33
منم توی نمایشگاه دیدمش خدایی قشنگ بود از نظر کیفیتم مطمئن باشید از کره ای ها چیزی کم نداره اگه پول داشتم میخریدمش جون میده واسه....بازی
جعفر: 1394/11/922:36:09،
21
21
فقط مسخره کنید لابد کار دیگه بلد نیستید شتاب لیفان حرف نداره شما گه میگید کره ای ....یک هقته وای اف سوار شید بعد ا نظر بدید چینی قطعا کیفیت بعضی مواد خصوصپلاستیکی پایینه اما از مظر شتاب بعضی مجصولاتش حرفنداره
علی: 1394/11/922:40:21،
23
21
لیفان لوکس مثل عبارت پیکان خوش اخلاق بی معناست.
چینی: 1394/11/922:43:34،
28
20
اهای ادم های ساده که به چین فش میدین ببنید چی درست کرده ، این که یه دلال به شما ماشین 15 یا نهایتا 20 تومنی رو 80 تومن میندازه این تقصیر چین نیست بفهیمد،توی کمتر از ده سال ببین چه ظاهری داره اونوقت اینجا ویران خودرو 20 ساله 405 تولید میکنه متاسفام واسه امثال شما
علی م: 1394/11/1000:08:54،
23
19
عزیز دل برادر وقتی میگیم ماشین چینی و چیرانی با اتحاد مردم تحریم بشه دلیلش همینه که ما با خرید هر ماشین چینی ، هزینه ساخت ماشینهای جدید تر رو برای کارخانه های چینی تامین میکنیم و خودمون از جرگه رقابت در بازار خودرو عقب میمونیم . متاسفانه مسئولین ما هم با روحیه جهل و عنادی که دارند همیشه آب به آسیاب چینی ها یعنی دشمن رفاه و آسایش ملت ایران ریختن .
همین کارخانه چری ( ام وی ام در ایران ) چند سال زودتر از ایران سعی کرد محصولاتش رو به ترکیه وارد کنه . چنان تبلیغات گسترده و زیبایی کرد که اگه من اون زمان تو ترکیه بودم حتما یکی میخریدم ولی مردم ترکیه با اتحاد و تحریم این خودروساز چینی باعث شدند که دو سال بیشتر دوام نیاره و کاسه کوزه اش رو جمع کنه و بره یعنی
China auto , go home
استاد : 1394/11/923:41:53،
20
18
نوشته حداکثر سرعت 180
بعد گفته 5 کیلومتر با سرعت 200 تست شده؟
فکر کنم بعدش موتور ترکیده
م ح: 1394/11/923:48:37،
20
19
سلام. این روزا دوحه قطر میزبان نمایشگاه خودرو از برندهای معتبر جهانی است. بنز، بی ام دبلیو،مازراتی، جگوار، لکسوس، کادبلاک، نیسان، رنو، تویوتا، رنج رور، فورد و ....
چیزی که برای من جالب بود عدم حضور کره ایها ( احتمالا به این دلیل که تو کشورهای عربی فروش خوبی ندارند) و غیبت مطلق چینیها بود. لندکروز فول ۸ سیلندر ۲۴۹، راو فور ۸۶، پاجرو ۸۷، نیسان سنترا ۵۸، داستر۶۰ و ....البته خیلی مدلها قیمت نزده بودن. ولی با پولی که تو ایران بابت این اشغالای چینی میدیم میتونیم مدلهای عالی از تویوتا و نیسان و فورد را سوار شد. واقعا بابت خرید خودرو به ما ایرانیها داره ظلم میشه.
انشاللن این مسئولین یک ذره به فکر مردم و جان و مالشون بیفتن و اجازه بدن ما هم مثل همه دنیاحق انتخاب داشته باشیم.
خشایار: 1394/11/1001:43:35،
19
22
آخه رنو در حدی هست که بخواد با این غول هایی که اسم بردی رقابت کنه؟؟؟ اونوقت لندکروز تو اون نمایشگاه بود داستر بدردنخورم بود؟؟؟؟ در ضمن تو ریاض عربستان سعودی ماشینهای کره ای و جیلی و ام جی زیاده تشریف ببر تو خیابوناش میبینی
محمد رسول: 1394/11/1000:04:56،
22
29
بابا ۵۰ سال پیش ارزوی ما این که یه کفش کتونی چینی داشته باشیم حالا شما فکر کردین یه شبه چین به اینجا رسیده الان چین اقتصاد امریکا را تهدید میکند اپل و بی ام و برا چی رفتند تو چین تولید می کنند اینا همه دلیل اره کمتر فحش بدین به چین
علی: 1394/11/1001:42:45،
20
20
فازتو نفهمیدیم چیه. بالاخره اروپایی بهتره یا چینی تکلیفو مشخص کن
po: 1394/11/1002:02:34،
19
24
جالبه!!!من یک ایکس 60 دارم شتاب اولیش اندازه پرایده. دوستان چرا اینهمه اغراق می کنید لیفان با اون جثه گنده و موتر ضعیفش نه شتاب داره نه در سر بالایی کشش داره.
بی تا: 1394/11/1002:14:34،
22
23
مگانم مگانم تو رو خیلی دوست میدارم
به این چینی های بنجل هیچ اعتماد ندارم
پویان: 1394/11/1003:04:19،
16
20
مث همیشه یه کپی باظاهر زیبا و فریبنده با باتنی آشغال و بی خاصیت کاملا مشخصه که نمای جلو ماشین از خودرو های آئودی و عقب ماشین از هیوندا سوناتا کپی برداری شده
رضا: 1394/11/1008:59:37،
19
18
خودرو فقط ظاهرش نیست کلیه قطعات غیر فلزی خودروهای چینی از استحکام و تاریخ مصرف کمتری برخوردار هستند این ماشینها در جاده های خاکی یکسال بیشتر دوام ندارند .به عنوان مثال مارک ولوگو خودروهای برند فقط ده سال در برابر افتاب وضربه تغییر رنگ نمی دهند. در حالی که خودرو چینی ......
پوریا: 1394/11/1009:58:27،
21
26
کسانی که این ماشین را مسخره می کنند می توانند 160 میلیون
هزینه کنند و سوناتا سوار شوند ولی مسخره است که لیفان 820
هشتاد میلیونی را با اون مقایسه کنند.!!!
بابک: 1394/11/1010:16:21،
19
23
دوستانی که تجربه دارن
بین لیفان 820 و جیلی امگرنئ 7 کدومش رو ترجیح میدین داشته باشین
لیفان مثبت
جیلی منفی
ali: 1394/11/1010:34:43،
19
22
پروژه این لیفان هم مثل لیفان 620 شکست میخوره .لیفان 620 هم اول با ظاهری متفاوت و قیمت گرون اومد ولی الان نه ردی ازش تو خیابون ها میبینید نه خریدار درست و حسابی و نه قیمت بالایی .
امید: 1394/11/1110:07:32،
19
20
80 کم گفتید مطمئنم زیر 90 نخواهند فروخت.
احتشام: 1395/4/1313:37:58،
23
25
دوست خوبم من تهرانم نمیدونم شما کجایی ولی در تهران شما وقتی تو خیابونی بوضوح حضور خودروهای چینی و به خصوص در بین چینی ها به خصوص j5 و 620 بیشتر به چشم مس ایند- تولیئ نشدن 620 ربطی به بدرد نخور بودنش نیست - کرمان موتور برنامه تولید 820 -720 و ایکس 80 رادارد- ایکس 60 و ایکس 50 هم هستند- اگر لیفان 620 بود شرکت برای ایکس 50 فروش خوبی بدست نمی اورد-به هر جال نه دروغ گفتن مشکل شما را جل میکند و نه حمایت من سبب پولدار شدن برای خرید 820- ولی به نظر من واقعا قیمتها کاذب و سزسام اوره- پراید 21 میلیون- خدایی ظلمه-
منوچ: 1394/11/1123:31:25،
12
18
بعد ار یک ماه خریدن باید بفروشی 50 ملیون خنده داره
hamid: 1394/11/1405:40:16،
18
13
خدا خیرتون بده توربو هم می گذاشتید براش اینطور قدرت موتور به بیش از 200 اسب بخار می رسید. 2400 سی سی158 اسب بخار؟یا 2000 سی سی با توریو که مثل اس فایو بشه
کامران: 1394/11/1420:32:10،
14
11
چندسال اینده کمبود زمین واسه دفن خودروهای چینی دچار مشکل میشیم......باید محیط زیست وارد عمل بشه ......واااااااییییی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - مهر 96
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو منتشر شد - مهر 96
در محدوده 190 میلیون تومان در بازار ایران; کیا کانزا یا هیوندای گرنجور؟
پیش‌فروش ویژه هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک برای اولین بار در ایران/ شهریور و مهر 96
ارزانترین شاسی‌بلند ولوو با نام Xc40 به ایران خواهد آمد + قیمت
قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد/ مهر 96
رونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویر
قیمت جدید محصولات هیوندای شرکت کرمان موتور اعلام گردید - مهر 96
واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی آزاد شد؟
شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای شاسی‌بلند شرکت ایران خودرو – مهر 96
اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر
تصاویری از خودروی جدید هایما S5 توربو; آغاز فروش از 2 مهرماه
خودروی جدید پژو 2008 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟
جزئیات پیش نویس دستورالعمل جدید واردات خودرو/ افزایش 30 تا 100 درصدی تعرفه واردات خودرو
قیمت کارخانه ای پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس بنزینی افزایش یافت - مهر 96
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار