کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلتی ضدآب از خانواده سونی


کد خبر : ۱۹۰۰شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶:۱۹۳۸۸۴ بازدید

مدل Z LTE از سری Xperia Tablet از تبلت‌های محبوب سونی در بازار داخلی است.
تبلتی ضدآب از خانواده سونیتبلتی ضدآب از خانواده سونی

این تبلت که از نسخه  v4.1.2 - Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید گوگل بهره‌مند است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Quad Core Krait CPU 1.5GHz، پردازنده گرافیکی Adreno 320 و حافظه 16 گیگابایتی است.

صفحه نمایش این تبلت محبوب هم 1/10 اینچ از نوع LCD و با وضوح تصویر FullHD 1920 × 1200 پیکسل است. در مورد صفحه نمایش این تبلت باید بگوییم که بر اساس اعلام شرکت سونی Z LTE به نمایشگری مجهز به موتور براویا سونی مجهز است که در مقابل رطوبت نیز مقاوم است. این مشخصه موجب شده است تا افرادی که نگرانی خاصی در رابطه با خرابی ناشی از ریختن آب یا مایعات روی دستگاه دارند از بین برود.قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب سیم‌کارت، قابلیت نصب کارت حافظه و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.این تبلت همچنین به GPRS ، GPS، نسخه‌ 4 بلوتوث به همراه A2DP، دوربین 1/8 مگاپیکسلی، وب کم2/2 مگاپیکسلی، رادیو، قطب‌نما، حسگر شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، اسپیکرهای استریو و... مجهز است.در مورد پورت و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که تبلت مذکور به پورت‌های HDMI، پورت microUSB، فیش 5/3 میلیمتری صدا مجهز است و قابلیت پخش موسیقی با فرمت‌های MP3, AAC, WAV, WMA, WMA، نمایش فیلم با فرمت‌های AVC, MPEG-4, WMV و... را دارد.

باتری این تبلت هم یک باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی‌آمپر ساعت قابل شارژ است که قابلیت حدود 10 ساعت ویدئو را داشته و همچنین تا 890 ساعت در حالت آماده به کار است.قابلیت نمایش اسناد آفیس، قابلیت نمایش و ویرایش عکس، بهره‌مندی از خروجی تی وی (via MHL A/V link) از دیگر ویژگی‌های این تبلت محبوب از خانواده سونی است.قیمت در نظر گرفته شده برای تبلت 495 گرمی سونی در حدود یک میلیون و 950 هزار تومان است.


j89hb1l4xu32i8xyys6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها