کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لپ‌تاپی ارزان از ACER برای کاربران خانگی


کد خبر : ۱۷۹۳پنجشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵:۳۰۴۹۵۷ بازدید

مدل TravelMate TMP253-E – B از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ACER با قیمت کمتر از یک میلیون تومان است.
لپ‌تاپی ارزان از ACER برای کاربران خانگیلپ‌تاپی ارزان از ACER برای کاربران خانگی

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازندهIntel 1000M Celeron 1.80 GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت است. کارت گرافیکی به کار رفته در این لپ‌تاپ‌ هم Intel HD Graphics است.

در مورد صفحه نمایش این نوت‌بوک هم باید بگوییم که ACER روی این نوت بوک صفحه نمایش 6/15 اینچی از نوع Active Matrix TFT Colour LCD Display و با وضوح تصویر 1366×768 نقطه در اینچ است.تجهیز به درایو نوریDVD±RW Super Multi Dual Layer، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کمAcer Crystal Eye HD Webcam، شبکه LAN: 10/100/1000، شبکه بی‌سیم Wireless و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ارزان‌قیمت است. در مورد پورت‌ها نیز باید بگوییم که این نوت‌بوک به پورت‌هایHDMI ، UBS 3.0، پورت خروجی VGA و... مجهز است.

باتری این نوت‌بوک هم شش سلولی با قابلیت کارکرد مداوم 4 ساعت است.این لپ‌تاپ 6/2 کیلوگرمی با ابعاد 6/381×253×2/33 میلی‌متر با قیمتی حدود 989 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

این نوت‌بوک مناسب افرادی است که به لپ‌تاپی ارزان برای انجام روزانه نیازمندند، البته وزن زیاد این نوت‌بوک امکان حمل‌ونقل آسان را به کاربر نمی‌دهد، اما در هر حال این نوت‌بوک با قیمت ارزانی که دارد در رده محبوب‌های بازار لپ‌تاپ قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها