کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه عمره مفرده کاهش می‌یابد


کد خبر : ۱۷۸۴چهارشنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷:۳۳۴۵۸۰ بازدید

رئیس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر به خانه خدا در عمره مفرده ۹۳-۹۲ خبر داد و گفت: رقم نهایی کاهش ها، پس از مذاکره با شرکت هواپیمایی سعودی اعلام می‌شود.
هزینه عمره مفرده کاهش می‌یابدهزینه عمره مفرده کاهش می‌یابد

 سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ستاد برنامه ریزی عملیات عمره 93-92 در سازمان حج و زیارت تشکیل شده و جلسات ستاد به صورت روزانه تشکیل می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: تعیین قیمت‌های عمره مفرده پیش رو در ستاد برنامه‌ریزی عملیات عمره تقریبا نهایی شده و فقط منتظر مذاکره با هواپیمایی سعودی هستیم تا بتوانیم قیمت‌ها را اعلام کنیم.

اوحدی یادآور شد: به منظور انجام مذاکره با شرکت هواپیمایی سعودی از مسئولان این شرکت برای حضور در تهران دعوت شده که نمایندگان این شرکت به احتمال زیاد اوایل هفته آینده وارد کشور می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت از فراخوان اولویت‌های عمره مفرده 93-92 برای ثبت نام در کاروان‌ها از اواخر آبان ماه جاری خبر داد و گفت: به طور قطع هزینه‌های اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده پیش رو کاهش می‌یابد که البته این کاهش قیمت توأم با افزایش کیفیت خواهد بود. اما رقم دقیق آن پس از مذاکره با طرف سعودی اعلام خواهد شد.

اوحدی اضافه کرد: سعی داریم در عملیات عمره آتی، ضمن افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران ایرانی، هزینه اعزام‌ها را نیز کاهش دهیم.

به گفته معاون وزیر ارشاد، حداقل هزینه اعزام به عمره مفرده در سال گذشته 2 میلیون و یکصد هزار تومان و حداکثر سه میلیون و 500 هزار تومان بود که این رقم در اعزام‌های پیش رو کاهش می‌یابد.

شایان ذکر است، رئیس سازمان حج و زیارت چندی پیش از موافقت وزارت حج عربستان برای افزایش 50 درصدی سهمیه جمهوری اسلامی ایران در عمره 93 – 1392 خبر داد.

وی با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی عمره پیش رو تدوین و تقدیم نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی شده است، گفت: در عمره 93 – 92 در قالب برنامه 10 روزه، زمینه تشرف بیش از 750 هزار زائر ایرانی فراهم می‌شود.

اوحدی همچنین با اعلام اینکه ثبت‌نام و انتخاب کاروان زائران عمره از 15 محرم شروع و در دو مرحله انجام می‌شود، ابراز امیدواری کرد که در نیمه دوم ماه صفر شاهد حضور عمره‌گزاران ایرانی در سرزمین وحی باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها