کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات آپارتمان‌ها در خیابان سفیرنشین تهران!


کد خبر : ۱۷۷۱چهارشنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۱:۵۳۹۴۶۲ بازدید

گاهی اوقات مرور جزئیات، مشخصات و امکانات واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس فروشی یا حتی اجاره ای در مناطق شمال تهران برای آن دسته از متقاضیان مسکن که ...
مشخصات آپارتمان‌ها در خیابان سفیرنشین تهران!مشخصات آپارتمان‌ها در خیابان سفیرنشین تهران!

گاهی اوقات مرور جزئیات، مشخصات و امکانات واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس فروشی یا حتی اجاره ای در مناطق شمال تهران برای آن دسته از متقاضیان مسکن که به دنبال واحدهای مسکونی معمولی و ساده در دیگر مناطق تهران هستند، جنبه سرگرمی دارد، چراکه بیشترین واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس بنا به درخواست متقاضیان بازار مسکن در شمال تهران ساخته می‌شود، به همین خاطر مشاوران املاکی که واسطه فروش واحدهای مذکور هستند به دلیل تعداد زیاد رقبا سعی دارند در فایل فروش این دسته از واحدها توضیحات خاصی را به مشتریان ارائه کنند. برای مثال دو واحد مسکونی 380 و 480 متری لوکس در یکی از فرعی‌های سفیرنشین خیابان فرشته به بازار فروش عرضه شده که «سقف گنبدی شیشه‌ای متحرک» جزو خصوصیات این واحدها عنوان شده است. از طرف دیگر «سالن ضیافت» یکی از امکاناتی است که در مشاعات ساختمان برای یک واحد 420 متری در خیابان زعفرانیه از سوی مشاور املاک فایل شده است. همچنین یک واحد مسکونی به متراژ 480 متر مربع سوپر لوکس با استفاده از «کاشی‌های طلاکوب» طراحی شده است. این آپارتمان در خیابان فرشته آماده فروش اعلام شده است.

علاوه براین در کنار توصیف هایی  که برای یک واحد 390‌متری در خیابان زعفرانیه مطرح شده است، «شیرآلات کریستال» و «کف پوش چرم اروپایی» دیگر خصوصیات واحد مذکور است. از سوی دیگر، یک واسطه بازار مسکن در خیابان الهیه به «کاغذ دیواری از جنس طلا» و «شیرآلات و دستگیره‌های برنز» به‌عنوان خصوصیات برتر یک واحد مسکونی 395 متری اشاره کرده است. مشرف بودن به باغ‌های سفارت یکی از مزیت‌هایی است که همیشه دلالان برای خوش منظر بودن واحدهایی که در بالاترین طبقات قرار گرفته‌اند، بر آن تاکید می‌کنند.
در فایل دیگری مشاور فروش یک واحد مسکونی 567 متری در خیابان کامرانیه، چشم‌انداز ماندگار این واحد لوکس را، باغ کلیسا عنوان کرده است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها