کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین محصول رنو وارد بازار کشورمان شد + قیمت


کد خبر : ۱۷۶۸۶شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۲۶۱۸۴۰۴ بازدید

رنو سیمبل 2016 که تابستان امسال پیش فروش آن آغاز شده بود، هم اکنون وارد بازار کشورمان شده است .
جدیدترین محصول رنو وارد بازار کشورمان شد + قیمت جدیدترین محصول رنو وارد بازار کشورمان شد + قیمت

رنو سیمبل 2016 که تابستان امسال پیش فروش آن آغاز شده بود، هم اکنون وارد بازار کشورمان شده است . این خودرو با قیمتی بین 77 تا 79 میلیون تومان در بازار تهران عرضه میشود .

سیمبل در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس نیز این خودرو به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالایی که عرضه می‌کند مورد استقبال قرار گرفته است و از این نظر با خودروهایی مانند تویوتا یاریس صندوق‌دار، هیوندای اکسنت و هوندا سیتی مقایسه می‌شود درحالی‌که با داشتن امکانات برابر و قدرت موتور بالا، قیمتی ارزان‌تر از همه این خودروها دارد و به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود در بازار ایران نیز خودرو موفقی باشد.

       mtakbnzu39zl37hcj88.jpg

رنو سیمبل از موتوری 1.6 لیتری با 16 سوپاپ و قدرتی برابر با 105 اسب بخار بهره می‌گیرد و این موتور در کنار گیربکس 4سرعته اتوماتیک مجهز به قابلیت تعویض دستی باعث شده سیمبل شتاب مناسبی داشته باشد.

خریداران خودرو در ایران به شتاب خودرو اهمیت زیادی می‌دهند و سیمبل از این نظر می‌تواند نیازهای خریداران را برآورده کند چراکه شتاب این خودرو حدود 10 ثانیه است و از تمامی رقبای خود در بازار ایران سریع‌تر است. به‌علاوه این خودرو به‌عنوان یک سدان خانوادگی با طول بدنه 4.35 متر، ابعاد مناسبی دارد و فضای صندوق آن نیز بزرگ است تا خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند."

       uh0sv608nejzzb2bquel.jpg



arx23tpurzrpd39woc4.png

از سایر ویژگی های رنو سیمبل میتوان به :

کیسه ایمنی هوا راننده و سرنشین جلو, تنظیم کننده عمودی صندلی راننده, برف پاک کن تناوبی, گل پخش کن, آیینه های بغل برقی, فرمان هیدرولیک/ بشکن/ تلسکوپی, ریموت کنترل, گرم کن شیشه عقب تایمردار, آیینه های بغل و دستگیره دربها همرنگ بدنه, کروز کنترل, صفحه نمایش اطلاعات, صفحه نمایش دمای بیرون, رینگ آلومینیومی, چراغ مه شکن جلو, سنسور عقب اشاره نمود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها