کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

آشنایی با 5 پژوی جدید ایران خودرو

کدخبر:۱۷۶۴۰چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۴۵۳۷۰۴۳ بازدید

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، قرار شده است پانصد میلیون یورو برای ایجاد شرکت مشترک بین ایران‌خودرو و هلدینگ پژو سیتروئن ...
آشنایی با 5 پژوی جدید ایران خودرو

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، قرار شده است پانصد میلیون یورو برای ایجاد شرکت مشترک بین ایران‌خودرو و هلدینگ پژو سیتروئن سرمایه‌گذاری شود تا در این دور از همکاری‌ها پنج خودروی پژو 301، 208، 2008، 508 و 5008 در ایران به تولید برسد.

 همکاری پژو فرانسه و ایران‌خودرو قرار است از سر گرفته شود و خودروهای جدیدی در ایران تولید شود. در این زمینه مدیرعامل ایران‌خودرو با مدیر هلدینگ پژو سیتروئن دیدار و گفتگو کرده است تا مقدمات احیای روابط این دو گروه خودروساز با یکدیگر فراهم شود. همکاری‌های جدید ایران‌خودرو و پژو مانند قبل نخواهد بود و تغییرات مثبتی در نوع ارتباط این دو گروه سازنده‌ی اتومبیل در ایران و فرانسه ایجاد خواهد شد.

 هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو درباره‌ی همکاری‌های جدید ایران با برند پژو فرانسه اعلام کرد:

در مذاکراتی که با رئیس گروه پژو سیتروئن داشتیم، قرار شد شرکتی ایجاد کنیم که 50 درصد سهامش به نام ایران‌خودرو و 50 درصد دیگر به نام پژو سیتروئن باشد. مدیریت این شرکت نیز 2 سال از سمت ما و 2 سال از سمت آن‌ها تعیین می‌شود. مذاکرات ما با پژو به نفع کشور است. از موقعی که قرارداد امضا شده و شرایط اجرای برجام مهیا شود، تقریباً 15 تا 18 ماه طول می‌کشد تا تولیدات این شرکت مشترک به بازار برسد. قرار بر این است که پانصد میلیون یورو برای ایجاد این شرکت سرمایه‌گذاری شود و در این دور از همکاری‌ها 5 خودروی پژو 301، 208، 2008، 508 و 5008 در ایران به تولید برسد.

بر اساس اعلام یکه زارع 30 درصد تولیدات پژو در خاک ایران از طریق کانال‌های فروش پژو به دنیا صادر می‌شود. اما این پنج خودرویی که قرار است تا دو سال دیگر به بازار ایران و دنیا ارائه شوند چه مشخصات فنی دارند و چقدر پیشرفته‌تر از پژوهایی است که در ایران تولید می‌شود؟ این موضوع را در ادامه بررسی می‌کنیم.


پژو 301
 

 

پژو 301 خودروی سدان شهری است که تولیدش از سال 2012 در شرکت پژو آغاز شده است. در نسخه‌های مختلف این خودرو از دو موتور متفاوت استفاده می‌شود. پژو 301 سه نسخه‌ی بنزینی اصلی دارد. موتور 1200 سی‌سی با گیربکس دستی، موتور 1600 سی‌سی با جعبه‌دنده‌ی دستی و موتور 1600 سی‌سی با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک، سه نسخه‌ی اصلی این اتومبیل هستند. طول این خودرو 4442 میلی‌متر، عرض آن 1953 میلی‌متر و ارتفاعش 1407 میلی‌متر است. مشخصات اصلی سه نسخه‌ ی بنزینی را در جدول زیر مشاهده می‌کنیم.

b92i29gx2vh3seqnap0u.png

 

پژو 208
 

پژو 208 خودرویی هاچ‌بک بوده و در دو نسل طراحی و تولید شده است. نسل اول از سال 2012 و نسل دوم از زمستان سال گذشته به بازار عرضه شده است. مدل 2015 این خودرو دارای 7 نسخه‌ی بنزینی متفاوت است.این 7 نسخه از سه نوع موتور بهره می‌برند. موتور 1000، 1200 و 1600 سی‌سی، سه حجم متفاوتی است که بر روی نسخه‌های مختلف پژو 208 استفاده می‌شود. این خودرو دارای طول 3965 میلی‌متر، عرض 1740 میلی‌متر و ارتفاع 1461 میلی‌متر است. مشخصات اصلی سه نسخه‌ی بنزینی متفاوت 208 را در جدول زیر مشاهده می‌کنیم.

y5q8tcansj9l7542a5vf.png

 

پژو 2008

پژو 2008 یکی از شاسی‌بلندهای تولیدی شرکت پژو فرانسه است. این خودرو از سال 2013 تاکنون در کارخانه پژو تولید می‌شود. سه نسخه بنزینی پژو 2008 از 3 نوع موتور استفاده می‌کنند.
 

دو موتور با حجم 1200 سی‌سی و موتور دیگر با حجم 1600 سی‌سی. پژو 2008 دارای طول 4158 میلی‌متر، عرض 1740 میلی‌متر و ارتفاع 1557 میلی‌متراست. مشخصات اصلی سه نسخه‌ی بنزینی این شاسی‌بلند را در جدول زیر مشاهده می‌کنیم.
 

r472eyhcfiny4plok1sh.png

 

 

پژو 508

پژو 508 سدان شهری قدرتمندی بوده و در دو نسل متفاوت تولید شده است. نسل اول از سال 2010 تا 2014 میلادی تولید شده و نسل دوم از سال 2014 به بعد تولید می‌شود.
 

این خودرو در سه نسخه‌ با موتور 1600 سی‌سی تولید می‌شود که دو مدل از آن از جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک بهره می‌برد. طول عرض و ارتفاع پژو 508 به ترتیب 4831، 1920 و 1455 میلی‌متر است. مشخصات اصلی سه نسخه‌ی بنزینی 508 را در جدول زیر مشاهده می‌کنیم.
 

0rkvksrqad8pgwppkghk.png

 

پژو 5008

پژو 5008 در زمره‌ی خودروهای MPV یا چندمنظوره قرار می‌گیرد. این خودرو در دو نسل تولید شده است. نسل اول آن به سال‌های 2009 تا 2013 میلادی برمی‌گردد. نسل دوم پژو 5008 از سال 2013 میلادی در دنیا تولید می‌شود.
 

این خودروی MPV دارای طول 4529 میلی‌متر، عرض 1887 میلی‌متر و ارتفاع 1646 میلی‌متر است. این اتومبیل در سه نسخه‌ی دارای موتور 1600 سی‌سی تولید می‌شود. مشخصات اصلی سه نسخه‌ی بنزینی 508 را در جدول زیر مشاهده می‌کنیم.
 

z95uulai986q1ybeme.png


* اقتصاد آنلاین

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

مصطفی : 1394/9/1110:29:58،
974
47
فکر کنم تهدید شرکت پژو برای افشا کردن کثافت کاری های ایران خودرو به نتیجه رسید و ایران خودرو مجبور به امضاء قرارداد شد،
شهرام: 1394/9/1112:00:03،
559
100
اون مدل ٥٠٨ رو نگاه ميكني يه چيزي تو سبك اپتيماس با موتور ١٦٠٠
همين آشغالارو پژو توليد ميكنه كه تو بازار آمريكا راه نميدنش ديگه
کرمانشاه: 1394/9/1112:06:26،
489
56
حالا تا ببینیم قیمتا چطورن
بهترینش اگه بالای 50باشه من که نمیخرم
جیمی: 1394/9/1112:21:24،
462
43
اگر در ایران تولید بشه و یک ریال از قیمت بازارهای جهانی گران تر باشد نمیخریم، دندان طمع را بکشید،
اون ممه رو لولو برد،
خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو خارجی در صورت نرسیدن به قیمت و کیفیت جهانی محکوم به ورشکستگی هستند ان شاء الله به همین زودیا
amir: 1394/9/1112:23:01،
333
54
از قديم گفتن كه البته خوبم گفتن
"سنگ بزرگ علامت نزدنه"
خود برجام يه پروسه ٢٠-٣٠ ساله ست با همين منوال
...
خداحافظ ايران
خداحافظ اى سرزمين مادرى
خداحافظ اميد ادامه زندگى
خداحافظ اى ايران ويران
نابودت كردند.....:((
خداحافظ.
هه: 1394/9/1112:28:40،
183
30
سراتو رو هم گفتن ميارن مدل 2009 رو الان با 2015 از گمرك گذشته ده ميليون فرق داره
.....: 1394/9/1112:30:59،
253
38
در مقایسه با برند های معتبر اروپایی ژاپنی و آمریکایی محصولات پژو آشغال و بی کیفیتند و فقط در کشورهای با اقتصاد سیاسی فاسد رانتی و با زد و بند حضور دارند
آرش وان: 1394/9/1112:46:02،
61
212
رده بندی برندهای پرفروش در " اروپا " تا اینجای 2015:
*****************************************

1 فولکس واگن

2 رنو

3 فورد

4 اوپل

5 پژو

6 مرسدس

7 فیات

8 آئودی

9 بی ام و

10 سیتروئن

11 تویوتا

12 نیسان

13 اشکودا

14 هیوندای

15 کیا

16 و ...

آرش: 1394/9/1112:50:17،
225
57
خداییش برند بی خودیه
آرش: 1394/9/1112:54:57،
184
37
پژو برند الکی و مزخرفیه تازه تو ایران دستکاری میشه موتورش ضعیف تر و قدیمی تر میشه میدن دس ملت
عاشق امریکا: 1394/9/1113:04:33،
203
52
یک مرد پیدا بشه بگه چقدر به فرانسه بدهکارید ما مردم بدیم ، ما را از این ماشین ادم کشی خلاص کنید،،
5ماه مردم میگن از این پژو دست بردارید ، هی میاید مدل اضافه میکنید ، بگذارید یک حقیقتی را برای اخرین بار روشن کنم این مردم ایران ، عادت به موتور با حجم زیر 2000cc را تحت هربرندی پذیرا نیستند ، اگر تو این 5 ماه این موضوع رامتوجه نشدید شما یک مشکل دارید ، ، نه مردم
مردم فارسی حرف میزنن شما زبان ادراکی خودتون را بگید مردم به ان زبان کامنت بگذارند ، بابا ما را خلاص کنید از این
پژو
سهیل: 1394/9/1113:05:08،
42
82
دوستان عزیز
لطفا به توان موتورها و مصرف و شتاب دقت کنید
از 5 مدل جدید فقط 301 با موتور tu5 ایرانی/چینی/هندی بهینه شده عرضه میشه چون ارزون ترینشه
301 جایگزینه 405 میشه و قیمتش حدود 34 میلیونه
علی: 1394/9/1113:26:11،
95
31
البته باید این مطلبو اضافه کرد که تا دو سال دیگه پایین ترین مدلش با چند برابر قیمت وارد بازار ایران میشه.....مردم همیشه در صحنه هم مثل چند وقت پیش هجوم میبرن واسه ثبت نام!!!!
حسن: 1394/9/1113:27:35،
84
33
خوب خدا رو شکر مدل های جدید سمند که قراره از 5 6 سال دیگه وارد بازار شه مشخص شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمدرضا: 1394/9/1113:47:51،
86
36
شرکت پژو چندین ساله که دیگه خودروی درست و حسابی بیرون نداده
و همش ماشینای آشغال و بی کیفیت تولید میکنه واسه همین هم هست خیلی از کشورهای دنیا اصلا پژو رو قبول ندارن و وارد کشورشون نمیشه
حالت شما ببین یه ماشینی که از پایه بی کیفیته بیاد تو ایرانخودرو مونتاژ بشه دیگه چی میشه!!!
اونم با قیمت های فضایی
یه نمونش پژو ۴۰۷ که واقعا ماشین بیخود و آشغالیه و مردم هم اصلا ازش استقبال نکردند
arsenal: 1394/9/1113:50:39،
99
37
قیمت های جهانیه پژو 2008 12995 یورو که میشه 49 میلیون با یه حساب سر انگشتی برای گمرکی و سود ایران خودرو این ماشین زیر 80 میلیون نمیاد
قیمت جهانیه 508 ام 22000 یورو که میشه 83 میلیون که حدوده 120 قیمت میخوره
5 محصول شکست خورده وارد بازار میشن
من خودم به شخصه نمونه 2011 به بالایه سوناتا و ix35 به این ماشینای صفرر ترجیح میدم
قضاوت با شما .
محمد: 1394/9/1113:54:39،
93
31
206 تیپ 5 قدرتش از اینها بیشتره
چطوری شاسی بلند باشی و 82 اسب قدرت داشته باشی!!!!!
چین متوجه شده که باید ماشین هاش قدرت خوبی داشته باشند ولی ویران خودرو و پژو ی احمق هنوز متوجه نشده اند
موتور 3 سیلندر 82 اسب بخاری واقعا شاهکاره احمقانه ای است برا شاسی بلند
ش11: 1394/9/1117:49:02،
48
25
1600 يعني 156 اسب بخار؟
بعدم انقدر قراردادشون چرته كه هر 2 سال مديريت رو عوض كنن
يا نميدونه مديريت ايراني چيه يا نميدونه 2 سال چقدره
وحيد يوسفي: 1394/9/1117:59:25،
28
51
پژو 2008 از همشون بهتره.
هم شاسي بلنده و هم زيبا.
حامد تویو: 1394/9/1119:58:54،
41
29
"پژو 508 سدان شهری قدرتمندی بوده"
این با موتوری که ماکزیمم 165 اسب بخار هست، قدرتمنده !؟
جناب خان: 1394/9/1120:39:46،
34
27
جالبه یا مسخره است ؟ پژو 2008 / سه سیلندر / شاسی بلند / ۱۲۰۰ سی سی /ابعاد آنتیک
‌بابک: 1394/9/1200:24:44،
40
24
ماشین های فرانسه ای خرابی های زیادی دارنند به خاطر همین در دنیای خودرو امتیاز بسیار کمی دارنند
HAMID: 1394/9/1201:17:52،
31
27

ای بابا حداقل یه موتور 1800 ی 2000 ی 25000 رو یه دوه از اینا نصب کنین



بفهمین تو رو خدا ژاپن آلمان آمریکا . نه هیچ کشور دیگه ای نه کره نه انگلیس نه فرانسه نه چین نه رومانی نه روس نه هند

بابابزرگم یه تویوتا وانت داره هم سن من . هنوز آخ نگفته اونم با اون رانندگی .
آرش: 1394/9/1208:08:53،
30
29
ميگم موتوراشونو عوض نكنن tu5 بزارن روش يا اينكه وانتشون... يا قالبشون . آخ جان جانمي جان تا 120 سال ديگه تامين شديم هه ههههه
مسعود: 1394/9/1211:13:01،
41
28
سیاست کلی پژو ؛ """""" ما ماشینای زشت میسازیم ، زشت و به درد نخور """" این رمز موفقیت شرکت ماست ، بله موسیو درسته ،،،،،،،،
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 1394/9/1110:32:24،
189
39
شاسی بلند۳سیلندر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ت ح ر ی م: 1394/9/1111:56:05،
103
37
واقعا عجیبه، ال90، 1600 سی سیه، تو سر بالایی ها به زور میره دیگه وای به حال این، حتما هم با قیمتهای تخیلی میخوان به مشتری غالب کنن.
بهمن: 1394/9/1112:48:19،
30
68
آقا حجم موتورش درسته پايينه ولي همه موتوراش توربو روش نسبه من بررسي همشو خوندم چقد اگه با قيمت جهاني باشه عاليه حداقل از همين اپتيما و اينا بهتره
امید: 1394/9/1110:33:51،
129
42
من موندم پژو بیشتر از موتور 1600 نمیتونه بزنه یا ایران خودرو میخاد موتورای 1600 که رو دستش باد کرده را به اینا بخورونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا تعجبیه پژو موتور قویش میشه 1600!!!!! شاسی 1600 سدان 1600 هاچبک 1600
سواركار: 1394/9/1112:04:27،
40
85
بهانه هاى بنى اسراييلى،داداش اول ربطشو بگو بعد توضيح بده چرا الفاروميو سوپر اسپورت كمتر از ١٧٠٠ سى سى.
علامه: 1394/9/1112:29:07،
94
55
پاسخ به A
زیاد حرص نخور پوستت خرابتر میشه. ممکنه این پرایدها و پژوها لیاقت تو باشه ولی لیاقت مردم ایران خیلی بیشتر از اینهاست.
A: 1394/9/1114:59:12،
62
30
حقیقت به نفعت نباشه تلخه
فعلا که جماعت خر سوار ماشین سوار میشن و رکورد مرگ و میر دنیا رو میزنن
فعلا که ملت ایران هستن و پراید و همین دوزاری هایی که لایقشن
جدی فکر میکنی لیاقت ما و لیاقت اونایی که این ماشین ها رو میسازن یکیه؟؟
مردشیم آستینارو بزنیم بالا جای غر زدن یکم ماهم چرخ علوم و تکنولوژی زو تو دنیا بچرخونیم تا مجبور نشیم لگن سوار شیم
ایینه گر نقش تو بنمود راست ...
ف: 1394/9/1120:08:55،
32
28
خدایی A راست میگه دیگه فقط ادعا داریم زمین زمان رو به هم دوختین با فرهنگ 2500 ساله و هوش ایرانی ولی عرضه نداریم 4 نفر ادم عاقل تو ایران نگه داریم چه برسه بیاریم سره کار اونارو با همین پراید ثابت کردیم چیکاره ایم دیگه ماشین خوب و رفاه مال کسیه که یه کاری براش کرده باشه کاره سختیم نیست ها!!یکم شعور کافیه بقیه عواملش شکر خدا تو ایران هست
مهندس مکانیک: 1394/9/1711:28:33،
34
23
اشتباه مثبت دادم.
باباجان مردم ما کی میخوان یادبگیرن که ملاک تعیین قدرت موتوربه حجمش نیست.به قدرتشه وبایدببینی قدرتش چنداسب بخاره!! این هنرمهدسیه که باکمترین حجم ممکن و کمترین مصرف سوخت بیشترین بازده،توان وشتاب رو بده(البته شتاب به شدت به گیربکس هم مربوط میشه).پس تادیدید که یه محصول میادتوبازارو میگن حجم موتورش مثلا 1400هست سریع جبهه نگیرید.ببیید توان وشتابش چطوره.چون یه موتور1400cc و 16سوپاپ توربو شارژ به مراتب ازیه موتور1800 یا 2000هشت سوپاپ قویتره و مصرف سوخت،آلایندگی و سروصدای کمتری داره.خروجی رونگاه کنید.
خسرو: 1394/9/1110:36:58،
75
32
برای پراید ملت سرو دست میشکنن حالا این ماشینای روزم پژو به دو سه برابر قیمتش نده پس چیکار کنه؟
محمد: 1394/9/1110:38:45،
67
35
اخه اينا هيچ كدوم هيچ مشخصه بارزى مثل قدرت بالا يا زيبايى انچنانى ندارن، اونم براى ٢ سال ديگه، يه اشتباه ديگه از طرف ايران خودرو
میکا: 1394/9/1118:12:26،
28
25
اشتباه نیست عزیز من، چرا متوجه نیستی آخه!
پژو تهدیییدشون کرده تهدییییید!
مدیر عامل پژو اعلام کرد اگه ایرانخودرو قراردادی با ما امضا نکنه، تمام کثافتکاریایی که پشت این 20 سال همکاری بوده برای عموم اطلاع رسانی میکنه!
(رجوع کنید به جراید)
این قرارداد، باجیست برای مخفی نگه داشتن مفاد ننگین قرارداد قبلی با پژو!

پژو یک کارگاه خودروسازی درجه 3 اروپایی بود که با سود خالص ناشی از فروش خودروهای عصرحجریش به ایرانی های درمونده کم کم به یکی از غول های خودروساز اروپایی تبدیل شد!
گول نخورید: 1394/9/1110:38:46،
34
75
آخ جون دارن میان، 208 اتومات 70 میلیون!!!
ماشين باز: 1394/9/1110:39:03،
52
30
از قيمتاشم بگو
پرهامک: 1394/9/1110:39:48،
49
42
این پژو هم چه گیری داده به موتورهای کوچک، بابا یک موتور 2000 یا 2400 بذار رو این ماشینها تا مثل موشک پرواز کنند.
معین: 1394/9/1208:43:01،
23
31
ملت با موتور 1300 پراید هم ببین چه ویراژی میدن و توی خیابون بدل کاری می کنن، حالا فکر کن موتور 2000 زیر پاشون باشه، دیوار راست رو میرن بالا باهاش !!!
معین: 1394/9/1208:47:39،
36
31
حدس میزنم همه اینا رو با موتور 1600 میارن بعد همون موتور TU5 رو روش می بندند.
عارف: 1394/9/1110:43:01،
52
39
کار جالبیه .درسته که من کلا با پژو موافق نیستم اما خب بالاخره این هم یک قدم رو به جلوست اگر شرایط خوب پیش بره
یعنی آخرش باید ببینیم کی به کی رکب میزنه.
میراژ: 1394/9/1112:54:16،
47
30
همین الاان رکب خوردید همه اینا با آپشنهای حداقلی و قیمت حداکثر میاد ایران....
معین: 1394/9/1110:47:22،
52
34
یا باید به قیمت زیر ۵۰ میلیون به بازار بیاد یا مثل رنو و تویوتا از ارده بازار جینی و کره ای ها خارج میشه مثل کپجرو ....
امین: 1394/9/1110:47:25،
61
33
از ایران خودرو عاجزانه خواهشمندم که روی همه این خودرو ها موتور مضخرف و چینی شده tu5 رو قرار نده. قیمتم که دیگه نا امید شدیم الان میان 2008 رو میزارن 120 تومن که به بازار کپچر لطمه نزنه :/ فقط شاید یکم کیفیتشون بهتر باشه
Porya: 1394/9/1110:47:39،
73
28
ایرانخودرو
اینا خوبن به شرطی که با کیفیت ساخته شن نه اینکه فردا ببینیم گیربکس 405 افتاده رو پژو 208!!!
و البته با قیمت واقعی به هم وطنات بفروشی
تالو: 1394/9/1110:50:17،
45
34
در قرارداد جدید ایرات خودرو این بند قید شده است که تولید خانواده405 وپارس 206 هرگز نباید قطع شود
بنده خدا: 1394/9/1110:51:12،
53
31
508 خوبه ولی نه با این موتور فسقلی! حداقل 2/5 تنفس طبیعی
غمگسار: 1394/9/1110:53:56،
50
29
کلا دوتا موتور دارن که روی همه مدلها تو کلاسهای مختلف مثل سدان شاسی و هاچ بک به کار میبرن. این نشون دهنده رد پای همون سیاست همیشگی و خسته کننده ی این شرکت درجه دوم به اصطلاح اروپایی هست.
منتقد: 1394/9/1110:54:09،
53
23
بستگی داره با چه قیمتی و امکاناتی قیمت گذاری بشه. مثلا اگه ۵۰۸ بالای ۱۰۰ باشه هیچ حرفی برای گفتن دربرابر خودروهای کره ای نداره
آقا مشتبا: 1394/9/1110:54:27،
67
27
شاسی بلند سه سیلندر! 82 اسب.
سرنشین به کنار، خودشو می تونه بکشه؟
kaveh: 1394/9/1110:54:56،
51
30
مطمئنا قیمت از 50 شروع میشه....کی حاضره واسه ماشین 3 سیلندر 50 پول بده....تازه 2 سال دیگه قراره بان تو بازار....
کی زندست کی مرده
hoseinnn: 1394/9/1110:56:23،
28
46
کسی میدونه قیمت 208 چنده
ali: 1394/9/1110:58:07،
65
27
وقتی 405 تو این مملکت 30 تومانه انتظار نداشته باشین این محصولات جدید قیمت عادلانه ای داشته باشه. اینا هم واسه پولداراست ما که باید فقط تماشا کنیم .
مهرداد: 1394/9/1111:00:41،
48
29
احتمالا چون جدید هستن، با قیمت های سرسام آوری عرضه میشن، احتمالا پژو 508 چیزی حدود 100 میلیون قیمت داشته باشد.
و احتمالا تا 50 سال آینده این مدل ها تغییری نخواهند کرد. مثل همین 405 ها که ده ها سال از تولید آنها در فرانسه گذشته و دیگه تولید نمیشوند ولی ایران هنوز با همون شکل تولیدش میکنه.
این که ایران خودرو حاضر شده مدل های جدیدی وارد خط تولید کنه، فقط بخاطر شرکتای چینیه، اگه ماشینای چینی نبودن که ماشینای به نسبت ارزونی وارد بازار کنن و بخشی از بازار ایران خودرو را تصاحب کنند، احتمالا تا ظهور آقا، ما همین 405 ها رو سوار میشدیم.
ت ح ر ی م: 1394/9/1111:52:25،
39
33
آخه همشون 1600 سی سی هستن، کدوم آدم عاقلی راضی میشه ماشینی با این موتور ضعیف و با این قیمت، مثلا 100 تومن بگیره، در ضمن خیلی هم زشتن، اصلا این پژو ذره ای سلیقه نداره.

نمیدونم چه خیری تو این پژو هست که ایران فرغون دست از سرش برنمیداره!!!
پرهامک: 1394/9/1118:08:46،
27
31
آخرین سال تولید 405 در فرانسه، سال 1996 بود.
یعنی از حدودا 20 سال پیش دیگه تو فرانسه تولید نمیشه!
عبدالله: 1394/9/1111:00:48،
61
30
البته دوستان لطف داشته‌اند که مشخصات موتور و گیربکس نسخه‌ی اصلی این خودروها را هم در این مقاله ذکر کرده‌اند تا خریداران این محصولات در آینده آرزو به دل از دنیا نروند. هر آدمی که با زباله‌سازان جاده‌ی مخصوص آشنا باشد می‌داند که این عزیزان به زودی «کاریکاتور»ی از این خودروها را با موتورهای «سوپر مدرنِ» XU7 ،TU5 و EF7 و البته گیربکس‌های بهینه‌شده‌ی BE3 (در پوسته‌ی جدید) ساخت کارخانجات مُعظم و خوشنام نیرو محرکه‌ی قزوین (که از هر ۱۰ تای آن فقط ۹ تا استوک، تعمیری و مشکل‌دار است) با قیمت ناقابل حداقل ۱۰۰ میلیون تومان روانه‌ی بازار می‌کنند. بدینسان عزیزانی که از دریافت وام ۲۵ میلیونی جا مانده‌اند تتمه‌ی زباله‌های این عزیزان را از ته کارخانه جمع نموده و مانع ورشکستی این عزیزان و سقوط پاداش مدیرانِ زحمت‌کش، پرتوان و بالیاقتشان به زیر ۲۰ میلیون تومان در ماه می‌شوند.
سالار: 1394/9/1111:00:50،
59
36
همشون موتور tu5 و گیربکس be3 از نوع هندی چینی...
مال بد بیخ ریش صاحابش...
پوریا: 1394/9/1111:01:05،
45
29
یعنی این اقای یکه زارع و همکارانشان بغیر از پژو خودروساز دیگری را
در دنیا نمی شناسند که با ان مذاکره کنند.!!! نمی دانم خودروسازان
ژاپنی و حتی کره ای که سالهاست که در بازارهای مهمی در جهان
حضور دارند و محصولات به روزتر و باکیفیت تری هم تولید می کنند چرا
باید مردم از داشتن این نوع خودروها محروم باشند و گروگان افکار
مدیران خودروساز انحصار گر باشند.!!
علی: 1394/9/1118:23:21،
24
21
تو همچون چرا و اما میکی انگار داری تو مریخ زندگی میکنی... بنده خدا تو ایران مردم با رانت و پارتی میتونن موارد زیر رو خیلی راحت بدست بیارن:
رسمی شدن و مدیر شدن تو ادارات دولتی و نفت با حقوق بالا..
دریافت کارت پایان خدمت بدون حتی یکروز صبحگاه یا شامگاه کشیدن!! و حتی در صورت خدمت با لباس شخصی بعنوان امریه و با حقوق بالا!!#
امضا قراردادهای کارشناسی نشده در قبال رشوه یا قولهای دیگه
وامهای کلان کم بهره!!!
کیانی: 1394/9/1111:03:10،
48
28
اینا همش حرفه . این ماشینا ساخته بشه .صادر بشه . چی چی بشه ...... میشینن با هم حرف میزنن خوش و بش میکنن بعد میگه قرار این شده . همیشه هم طرف ایرانی این خالی بندی هارو میکنه .هنوز نه به داره نه به بار . درعمل وقتی قرارداد بسته میشه میبینی یه خودرو از رده خارج یا در حال خروج : ان هم به شرط عدم صادرات : برا مونتاژ قرارداد میبندن . زمان عقد قرارداد 206 هم گفتن قرار شده تمام فروش خاورمیانه و شمال افریقا از ایران باشد.چی شد؟ یه دونه 206 هم صادر نشد
ناصر : 1394/9/1111:05:08،
51
40
کسایی که ساده لوحانه به کمپین پشت کردن رفتن پراید 405 با 7 سال قصد سود مرکب ثبت نام کردن تحویل بگیرن
فکر میکردن ما میگیم نخرین خودمون 100تا 100 بخریم یا فکر کردین ما بی پول بودیم نه فقط می خواستیم این کشور مردمش اسایش داشته باشن واقعا صنعت داشته باشیم جوان ها بیکار نباشن
دیگه داشتن مسئولین در مقابل خواست مردم تسلیم میشودند که یه عده فریب این هربه رو خوردن قرار نبود که کشور ما تا ابد تو تحریم باشه درب ها روی همه بسته باشه قیمت ها این شکلی باشه ولی چه خوب می شود که حکومت طبق خواسته ی مردم و بدون ضرر مردم دست به این کار میزد همیشه 4 " 5 میلیون نفر نادان و 4 " 5 هزار نفر خائن (((مسئولین))) با سرنوشت این ملت 75 میلیونی بازی میکنن فقط برای خانواده هایی که ثبت نام کردن متاسف هستم
حسین: 1394/10/618:23:37،
11
15
دوست من نگران نباش مگه چند بار دیگه میتونن از این حقه ها بزنن؟
گیرم اینبارم اینجوری سوراخ قایق در حال غرق شدنشونو گرفتن ولی تا کی؟

هنوزم در بازار چندان رونقی نداریم،خرید فروش بسیار کمه،کسانی هم که خریدن و گول خوردن در واقع از دیدن وام با مبلغ بالا و سود کم و سرعت وام دادن هول شدن ،بعد دیدن که هم زمانش خیلی بیشتر شد،هم سودش بالاتر شد ماشین قراضه با 7سال وام و ضرر بالا نصیبشون شد.
تو کشوری که بانک ها ادعا میکنن برای وام ازدواج و اشتغال و خرید مسکن بودجه ندارن و هزار جور مدرک و ضامن میخوان با هزار تا سند همچین وامی مردم رو راحت گول میزنه این وام رو اگر روی آجر میدادن مردم میرفتن میگرفتن

مخلص کلام هنوزم میتونیم نخریم و نتیجه بهتری بگیریم
مردم بدبخت : 1394/9/1111:09:39،
58
30
بازهم اشغال جديد / مردم از اسم اين شركت پژو متنفر شدن
حسین: 1394/9/1111:49:16،
41
69
ببخشیدا میخوای برای شما لامبورگینی بیارن . پول خرید پراید هم ندارید فقط ایراد میگیرید . فرانسه خودرو ساز مطرحی است . ثانیا اگه بد بود نخرید خودشون جمع میکنند مثل اشغالهایی که در حال حاضر تولید میکنند و مجبور شدند
انبارشون را خالی و دیگه تولید نکنند .
شاگرد: 1394/9/1111:10:05،
34
73
برای کسایی که از زور بی پولی و نداری تحریم کردن هیچ فرقی نمیکنه !
طفلکی: 1394/9/1111:10:10،
66
27
اولین اقدامات ایران خودرو حذف رینگ اسپرت ، هالوژن زیر سپر ، آینه ی برقی ، سانروف ، فرمان هیدرولیک ، سپر ها رو رنگ نکردن، شیشه بالابر دستی ، حذف کولر ، حلبی کردن بدنه ، حذف چراغ ترمز سوم ، پوشش سقف از جنس موکت و ...
Ghader.s: 1394/9/1111:11:23،
27
39
بابا زودتر بیارین دیگ.البته با قیمت واقعی...نه چهار برابر....
رام رام: 1394/9/1111:14:00،
42
24
اميدوارم تا در ايران به توليد ميرسد مشمول سانسور ايران خودرو نگردند
کارشناس: 1394/9/1111:14:49،
44
31
موتورش همون تی یو 5 1600 سی سی . یکسری با سنسور میل سوپاپ حدود 120 اسب. یکسری با توربو حدود 165 اسب
reza: 1394/9/1111:15:18،
48
23
اگه این محصولات پژو بیاد بازم چینی ها فروش زیادی خواهند کرد.
چرا کسی نمیفهمه که مشکل قیمت این ماشین ها است،وگرنه ما خودمون میدونیم پژو 508 از جک ولیفان بهتره!!!!!
همون موقع هم که 407 رو ایرانخودرو آورد تقریبا هم قیمت آزرا بود واسه همینم فروشی نداشت.
95 درصد ایران توان خرید خودرو زیر 50 میلیون را دارند ،پس ورود این محصولات دردی را دوا نمی کند.
رضا: 1394/9/1117:31:33،
30
31
95 درصد توان خرید زیر پنجاه ملیون دارند!!!!!!! جک میگی
نیما: 1394/9/1111:15:41،
44
24
همه این ماشینا تو ایران با موتور TU5 تولید میشه حتما و نهایتا ما یه ظاهر جدید رو میبینیم
کیارش: 1394/9/1111:17:24،
36
60
۲۰۸ موتور ۱۶۰۰ بی نظیره وفوق‌العاده است .
شتاب ۷/۴ ثانیه درحد بی ام و ۳۲۰
master: 1394/9/1111:17:28،
46
36
ببین این ماشینارو کسی سوار نمیشه
مجبور میشن میارن ایران.
-: 1394/9/1111:18:43،
49
35
پژو با این ماشینای مضخرف، موتور ضعیف و الکی گرونش هیچ موفقیتی تو ایران نخواهد داشت.
برهان: 1394/9/1117:20:23،
37
27
پژو به کنار برادر، به خیار چهارتا چرخ ببندن هم این ملت صف میبندن واس خریدش...متاسفانه
حسین: 1394/9/1111:18:49،
48
26
اگه با قطعات فرانسوی و قیمت مناسب تولید بشه خوبه .
h: 1394/9/1111:19:48،
42
35
به غیر از 208 بقیه مفت گرونند!
ترکزاد: 1394/9/1111:23:11،
44
20
چرا حجم موتورهاشون اینقدر پایینه؟؟؟
ندار: 1394/9/1111:25:55،
53
36
فقط یک کلمه: ن می خ ریم
رضا: 1394/9/1111:52:13،
26
82
شما نخر ما میخریم
..م: 1394/9/1112:08:17،
30
72
نداری که بخری
ایران: 1394/9/1113:29:46،
57
35
ما هم نمیخریم چون لیاقتمان بیشتر از این صنعت ورشکسته فرانسوی هست.

نمیخریم
امید : 1394/9/1111:26:13،
37
26
لپ کلام بین ۱۰۰ سی سی تا ۱۶۰۰ سی سی نداره اینهاهم که میرم آشغال ترینش ومیارن مثل رنو کپچر.
مطمئنم اینهابعنوان نمایندگان مردم ایران (البته به زور نه ازروی انتخاب) میرن مدل ۱۰۰۰ سی سی وانتخاب میکنن بعد مطمئن باشید زیر ۸۰میلیون قیمت نمیزارن.
الان رنوکپچر توی بازارچنده؟ بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون تومان
ایران نخودی: 1394/9/1111:26:46،
45
24
در همه این پنج پژو

ایران خودرو از موتور 1600 سی سی TU5 که خودتان از کم و کیفش بیشتر آگاهید ، استفاده خواهد کرد
آرتا: 1394/9/1112:52:55،
33
29
دقیقا تمام این خودروها با موتور تیپ 5 تولید میشه که هر روز خرابه!
میهمان: 1394/9/1111:29:35،
41
21
با ی قیمتی میاد تو بازار ک باز ما مجبور باشیم همون پراید و 405 را بخریم
الان 208 قیمتش 12،925 یورو

ب عبارتی 46 میلیون
کرمانشاه: 1394/9/1112:09:24،
28
29
آره خوب
ایران خودرو قیمت بالاتر از دنا میده که قابل رقابت با دنا نباشه
مثلا شما با42تومن دنا میخری یا پژو؟
مهدی: 1394/9/1111:30:48،
51
32
هر چه باشه از آشغالا چینی خیلی بهترند.
سهیل: 1394/9/1111:31:37،
43
37
خدا رحمت کنه مرحوم 206 . چقدر این خودروها زشت هستند،

تویوتا، هیوندا ، کیا خیلی از لحاظ پیشرانه و زیبایی جلوتر از اینها هستند.
معین: 1394/9/1111:45:52،
34
38
کجای اینا زشتن ؟؟؟ حالا درسته بعضیا میگن پژو فلانه , فلان مارک بهتره ولی اصلا دلیل نمیشه که بگی اینا زشتن !! اه.. ملت همه چیزو با هم قاطی میکنن.. طراحی چه ربطی به کیفیت داره آخه ؟
حسین: 1394/9/1111:47:47،
47
28
بدترین خودرو تولیدی اروپا پژو هستش
تو آمار خودروسازان اروپا هم همیشه از آخر اوله
چه کاریه حداقل یه خودرو متوسط اروپا رو بیارین
ebi: 1394/9/1111:33:05،
49
28
مشکل تولید این خودرو ها نیست مشکل کلاهبرداری ایرانخودرو هست.تمامی قطعات این خودرو ها رو خواهند دزدید.قیمتشون هم که خدا داند...
عباس: 1394/9/1111:36:19،
23
48
جالبند
amin: 1394/9/1111:41:34،
40
30
دوباره پژو دوباره آشغال.5 تا لگن دیگه از پژو با قیمتای نجومی این چند تا ماشینایی هستن که قراره تا صد سال دیگه تو ایران بیان و مونتاژ بشن تا خودمون بچمون نوه نتیجه.....ازشون استفاده کنیم.دقیقا مث 405
صادق: 1394/9/1111:42:48،
37
40
فرانسه ماشیناش زیاد جالب نیست
فقط تویوتا و هیوندایی قیافه های قابل قبول تری دارند.
جواد: 1394/9/1111:47:05،
29
31
امیدوارم با همین قیافه های تو عکس وارد شه نه مدلهای قدیمیترش. در ضمن فول آپشنم بیاد نه اینکه 90 درصد امکاناتش حذف شه
ح: 1394/9/1111:48:40،
36
35
پژو تو خوده فرانسه خریدار نداره حالا حساب کنین تو ایران بیان پژوهایی رو که اولا قدیمین دوما با کیفیت ساخت ایران ساخته میشن رو بدن بیرون دیگه چه آشی شود..
پاسخ به ح: 1394/9/1117:48:40،
40
26
این حرف ها رو در مورد خودروهای چینی ها هم شنیدیم.کی گفته که در فرانسه خریدار ندارند؟ اگر خریدار ندارند پس چرا تولیدشون روز به روز داره بیشتر میشه؟ چرا ما ملت اینقدر بدبخت و ناتوان هستیم که ضعف و ناتوانی مان بر علیه خودروسازان را می خواهیم با فحاشی به یک برند جبران کنیم.مشکل از پژو نیست،مشکل از اون مدیران بی لیاقت ایران خودروست که برند پژو را به گند کشیدند و اون مشتریانی است که این پژو های تقلبی را می خرن ولی پشت سرش فحاشی می کنند و این قدر وجود ندارند که یک سال صبر کنند و ماشین نخرند حالا اعتراض پیشکش!
خشایارشا: 1394/9/1111:48:43،
79
35
به قول بچه های تخت گاز
جرمی کلارکسون و جمیز می و ریچارد همون:
گویی که سازندگان پژو ,از سال 2000به بعد هم قسم شدن که فقط ماشین آشغال بسازن
و خریداران پژو آدمهایی هستن که نه از مشخصات فنی ماشین سر در میارن و نه رانندگان قابلی هستند
فقط بخاطر قیمت پایین و شرایط پرداخت ساده اقدام به خرید پژو میکنند
ماشینهایی با موتور ضعیف و استلاک بالا و دوری از تکنولوژی روز
فقط بخاطر قیمت پایینتر .!
البته شاید کمی حس بریتانیایی بر علیه فرانسوی در در این گفته باشه ولی در کل پژو این رویه رو پیش گرفته
ای کاش ایران خودرو کمپانی های معتبر دیگه ایی رو هم مورد آزمایش قرار میداد
شایان: 1394/9/1113:43:06،
51
31
اینایی که به خشایار شا منفی دادند علتش چیه؟؟؟ اون برنامه تخت گاز بی بی سی رو هم من دیدم ، حرفهای اونا رو دقیقا گفته
پاسخ به خشایار: 1394/9/1117:57:20،
32
38
اون برنامه تخت گاز مال چند سال پیش بود؟ مگه هر چی جرمی کلارکسون می گه وحی منزله؟ بقیه مجلات و سایت های خودرویی آدم نیستند فقط این انگلیسی حرفش حجته؟ مگه همین تاپ گیر نبود که در سال 2011 میلادی خودروی سیتروئن DS3 را به عنوان برترین خودروی خانوادگی جهان معرفی کرد؟ همه ما می دانیم که سیتروئن با پژو یکیه و شرکتی به نام پژو نداریم بلکه بهش می گن پژو- سیتروئن یا PSA .سند می خوای برو مجله ماشین همین ماه رو بگیر و صفحات آخرش رو بخون، اگه پژو ماشین بدیه چرا پژو 308 در سال 2014 ماشین سال اروپا شد؟
خشایارشا: 1394/9/1211:03:42،
29
30
من نقل قول کردم از سه نفر که معروفترین و از قدیمیترین کارشناسهای ماشین در دنیا هستند و تقریبا با هر ماشینی تجربه رانندگی دارند
اونها سالهای ساله که دارن تست خودرو انجام میدن و پر بیننده ترین برنامه تاریخ رو دارند

ماهان: 1394/9/1112:15:47،
48
38
مدل 508 خیلی قشنگه خداییش قبول دارین؟
نادون امروز: 1394/9/1112:41:39،
45
34
خدالعنتون بکنه بااین حجم موتور..مگه میخواین اسباب بازی تحویل مردم بدین..ماشین باید غول باشه قوی ..ماشین امریکایی وبس...
علی: 1394/9/1113:11:14،
47
29
برنامه تخته گاز پژو رو چطوری مسخره میکرد!یادش بخیر
007: 1394/9/1113:19:44،
39
21
موضوع تولید خودرو نیست موضوع قیمت گذاری که مردم قدرت خرید
داشته باشن هست وگرنه توی این بازار خراب که کسی درامد ندارد
بهترین خودرو هم تولید یا وارد شود فروش نمی رود در ضمن این چند
خودروی بالا جزو خودرو های ارزان وبا اقساط دراز مدت در اروپا بفروش
می رسد ته با پیش فروش یک ساله وچند برابر قیمت
تی ان: 1394/9/1113:53:41،
35
46
با این خریدی که مردم کردن امکان نداره قیمتا پایین بیاد وقتی پراید 20 تومنه توقع داریم اینارو چند بدن زیر50 تومن؟!
پژو هرچی باشه از چینی و رنو خیلی بهتره
من که اگه بیاد 2008 میگیرم فقط امیدوارم چون داخلی حساب میشه خیلی روش نکشن بالای95 نره
khalil: 1394/9/1114:35:55،
44
25
بنظر من کسانی که تحریم کردند غالبا از وضع مالی خوبی برخوردارند و کسانی که به تحریم پشت کردند ودر خرید خودرو اقساطی به صف ایستادند غالبا یا دلالها بودند یا هموطنانی که از بنیه مالی ضعیفی برخودار بودند ضمنا گروه اول چون سرشون تو حساب هست بر خلاف بعضی در تحریم خودروهای وارداتی جدی تر ومحکمتر هستند بر خلاف تصور بعضی که میگویند اینها چون پولدارند تحریم خودروهای وارداتی شکست میخورد
بابا: 1394/9/1114:48:29،
32
34
اگر مدیریتش دست فرانسویا باشه عالی میشه
علی: 1394/9/1115:16:02،
32
46
208 عالیه.خودم 207 داشتم ازش راضی بودم.اگه بیاد میخرم.ایکاش قیمتاشم میگفت ایران خودرو از حالا مثل اون 4 محصول سوزوکی
exterme: 1394/9/1116:18:38،
36
55
جانم محصولات اصیل پژو به خصوص 508
یعنی حرف ندارن هر کی هم میگه پژو فلان کوچکترین شناخت و اطلاعاتی نداره.
موفق: 1394/9/1116:37:21،
24
28
باید با دشمن داخلی مبارزه کرد
از هر نوع و هر گروهی که باشند
در هر مقام و منسبی

هر حرکتی


پاسخ متناسب با خودش را می خواهد
منوچهر: 1394/9/1117:04:14،
28
41
محصولات فرانسه تماما از سر سیلندر ضعیفن از نظر شخصی بنده محصولات کره ای شرف دارن به فرانسه.دلیلش چیه که با کره جنوبی شرکت مشترک نمیزنن.خدا وکیلی پراید مدل 75از نظر فنی و طول عمر موتور شرف دار به پژو صفر کیلومتر که هنوز40هزارتا راه نرفته سر سیلندر میسوزونه
t: 1394/9/1218:55:10،
26
28
برادر ایرانخودرو قطعات چینی انداخته چه ربطی به پژو داره من 7 ساله 206 دارم یه بارم تعمیرگاه نرفته تا حالا
محمد: 1394/9/1118:05:10،
36
23
واقعا از اینهمه انتخاب خودروهای خوب و با کیفیت چه اجباری هست انتخاب مردم رو به ماشینهای بی کیفیت و ضعیف محدود کنن؟؟؟؟؟؟؟؟
راستگو: 1394/9/1118:26:19،
27
29
مآ همیشه باید5 یا10 سال از بازار روز عقب باشیم ، زمانی این ماشین ها رو میارن که از مد افتاده ، چرا از هوندا ژاپن که قیمتهای معمولی هم داره استفاده نمیکنید
رضا: 1394/9/1118:28:48،
24
30
الان اگر به کشورهای خاورمیانه سفر کنید بیش از نیمی از محصولات
فروش رفته در انجا محصولات ژاپنی بخصوص تویوتا تشکیل می دهند
که ببا شرایط اب و هوایی منطقه ما سازگاری دارند. حالا چه اصراری
به تولید پژو است که علیرغم کیفیت پایین مردم ملزم به استفاده از
ان باشند.!!؟
ttoreight: 1394/9/1118:52:10،
27
33
خیلی جالبه، خود پژو توی بازار های جهانی یه شکست خورده هست، حالا با این آشغالاش اومده ایران فرغون رو از ورشکستگی نجات بده؟ هه هه...
حق: 1394/9/1118:52:39،
20
28
اكثرا موتورها شون ضعيفه صد رحمت به رنو داستر با موتور دو هـزار
بهزاد تحریم: 1394/9/1119:20:58،
24
34
ایران خودرو باید تکلیفشو با مردم روشن کنه. یا با مردمه، یا بر مردمه. مردم دیگه اون آدمای قدیمی نیستن که به یه بهیار میگفتن آقای دکتر. دیگه دوغو از دوشاب تشخیص میدن
بهزاد تحریم: 1394/9/1119:22:29،
25
22
اگه واقعن قرار شد بیاد تو ایران، امیدوارم با همین شکل و شمایلش بیاد تو ایران.
بی طرف: 1394/9/1200:07:07،
32
28
خرابکاری خودروسازای داخلو نباید به حساب پژو گذاشت! برید بخونید خودروساز قدیمی و قدری هس تو اروپا در کلاس خودش! همین 206 وقتی اومد ایران اکثرا ساخت خود فرانسه بود و کیفیتش مثال زدنی بود! ولی الان چنان نابود شده که حتی وقتی اسمش میاد همه نفرت پیدا میکنن! دلم میسوزه واسه تمام ماشینایی که قراره با مدیریت خودروسازای ما به سرنوشت 405 و 206 دچار بشن و تنها انتقادی که پژو وارده اینه که چطور حاضره بخاطر بدست اوردن بازار، برندشو خراب کنه!!! بازار ایران تنها در صورتی درست میشه که یک خودروساز بیاد و بخاطر حفظ برندش تن به خواسته های خودروسازای داخلی نده و کیفیت و قیمت خوبی ارائه بده و بقیه هم مجبور به رقابت بشن که البته امری محاله چون در اینصورت به بازار ایران نمیذارن راه پیدا کنه!!!
این خانه(خودروسازی) از پایبست ویرانست...
میثم : 1394/9/1204:37:01،
26
27
چه حکمتیه فقط با فرانسه قرارداد میبندند خدا میدونه
احسان: 1394/9/1204:38:42،
32
32
متور 1200 روی اتاق شاسی بلند.... وااااااو واویلا. مگه پرایده. شتاب 0 تا 100 15 ثانیه؟ یعنی از سمند کمتره. بابا این آشغالا رو نیارین تورو خدا. صد رحمت به چین
میثم : 1394/9/1204:42:27،
27
24
چه حکمتیه فقط با فرانسه قرارداد میبندند خدا میدونه
م ش: 1394/9/1208:15:35،
23
24
این ماشین ها جزء از بین بردن پول بیت المال و منابع مالی کشور سود دیگری ندارد
ناشناس: 1394/9/1210:15:12،
25
27
مطمئن باشید تا خط تولید آنها در فرانسه و چین از رده خارج نشه به ایران نمیدن. مثله سراتو سایپا
مردم عادی: 1394/9/1212:04:02،
26
23
یک موضوعی خیلی برام جالبه ، بعد از اون فریبکاری وام 25 میلیون تومانی ، همه مردم یا ساکت شدند یا الان راحت نظز کارشناسی میدن

واقعا اون حرکت وام 25 میلیونی فریبکاری بود...
افسوس که همه زود وا دادند و از اهدافشون کوتاه اومدند
ناشناس: 1394/9/1213:23:27،
23
25
اگه دقت کرده باشین همشون موتور 1600 چهار سیلندر رو دارن این یعنی موتور TU5 که الان رو 206 میزارن رو براشون درنظر گرفتن البته برای این ملتی که پرایدو میخرن 30 میلیون زیادم هست.
مسعود: 1394/9/1213:47:15،
21
26
حالا گذشته از اینا... از پژو 508 خیلی خوشم اومد.
برند پژو از همون دوران بچگی، یکی از نوستالژی های من بود، بخصوص پژو پرشیا
ناشناس: 1394/9/1214:56:10،
22
31
چند نکته:
1- بطور اتفاقی همه این ماشینا موتور 4 سیلندر با اسب بخار 120 دارند که اونم بطور اتفاقی خیلی شبیه موتور 206 تیپ 5 هست. البته بجز 208
2- با ورود این ماشینا بازار سمند پارس و 206 نخواهد خوابید بنابراین کمترین قیمت آنها بالای 50 میلیون تومان خواهد بود.
3- پژوی 301 و 2008 کاملا تولید کارخانه دانگ فنگ چین هست که شریک پژو می باشد.
4- پژوی 2008 در منطقه ازاد خوزستان وارد شده و مردم از نزدیک آنرا دیده اند و من از هر کسی پرسیدم گفتن که یه آشغال کامل هست البته قیمتش تو اهواز حدود 80 میلیون می باشد.
بطور کلی سر کیسه کردن توسط ایرانخودرو و گرفتاری مردم با محصولات پژو ادامه خواهد داشت.
آرش66: 1394/9/1214:56:41،
26
24
اول اینکه مطمئن باشید هیچکدام زیر 60 میلیون تومن نیستند.
دوم اینکه هرجا در مطلب بالا کلمه موتور 1600 دیدید، آن را با TU5 هندی جایگزین کنید!
ناشناس: 1394/9/1215:08:36،
28
28
پژوی 508 از قیمت 28000 یورو شروع میشه. بزار حساب کنیم:
با یوروی 3800 امروز میشه 105 ملیون تومن. بعد شما اضافات رو هم روش بزار که همه میدونیم فکر کنم 200 میلیون قیمت میخوره راحت.
تحريم پژو ادامه دارد : 1394/9/1216:27:37،
31
22
پژو ديگر نمي خواهيم حتي قطعات اصلي .... بازم تحريم ادامه دارد .

فقط ژاپن تويوتا .........................مرگ نداره
30 سال سوار شو آخ نمي گه


لندكروز هاي ژاپني توي جبهه ها را كي يادشه ؟ آهن پاره هاش هنوز روي زمين راه ميره ؟ با صدها تركش ؟

خودرو سگ جون فقط تويوتا با بهترين كيفيت و آپشن و مقاوم .
مهرداد ایلات: 1394/9/1217:33:35،
21
28
با سلام؛
قبول دارم که فرانسوی ‌ها به پای آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها نمی‌رسند ولی این پژو 508 حداقل از همرده‌های کره‌ای خود مثل سوناتا و اپتیما و ای 40 که سرتره، اینم تست‌هاش با اونها:
http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=122662&SECTION_ID=6837
http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=127713&SECTION_ID=7247
http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=140545&SECTION_ID=7890
درضمن موتور 1.6 توربو اون از پس موتورهای 2.4 کره‌ای براحتی برآومده و سوناتا مدل جدید هم موتور 1.6 توربو رو بالاتر از 2.4 خودش دونسته و تولید می‌کنه(کاری که پژو 2012 انجام داد هیوندایی در 2015 کپی زد)
البته "پــــاســـات" سرور همه اون‌ها در این کلاس اقتصادی است (و همرده‌اش،اشکودا سوپرب).
بهمن: 1394/9/1217:34:41،
24
31
راستی دقت کردین تو خودروهاشون زیاد از رنگ سفید یا سیاه استفاده نمیکنن ؟
بر عکس ایران کل ماشینا یا سیاهن یا سفید
نمیدونم یا اونا احمقن یا اینا !!
ناشناس: 1394/9/1418:15:41،
20
26
نسل جوون ایران هر وقت یه خبری اومد اومدن خوشحالی کنن از پشت بهشون چیز زدن این دفه هم چیزی جزاون نیس یا مدلای قدیمیش میاد یا اینقد گرونه که فقط اطرافیای آقازادها میتونن بخرن تنها چیزی که من تو عمرم فهمیدم اینه که یه عده ای خنده و غرور و حض جوونی رو بخاطر خبث طینت از این ملت گرفتن این جوونا هیچ فرقی با بچههای شماها ندارن مگه غیر از این بود از پسفطرتی لای آشغالا زندگی میکردین یا حداکثر بچه چوپون بودین هی گفتین نداریم به ما داره ظلم میشه کوخه نشینیم اونا کاخ دارن ما درد کشیده ایم ولی حالا اظهر من الشمس شد چی تو سرتون بود
حسن: 1394/9/1419:19:34،
21
24
لطفا از ماشین های اروپایی بزارید از آشغالهای بی خاصیت کره ای نزارید
ممنون
اصغر: 1394/9/1507:30:55،
32
25
زياد ديگه جو نديد.هركه مخالفت كرد گله ايي بهش امتياز منفي بديد.الان اين مدل 208- 1600cc اگه واقعا با اين پارامترها بياد و قيمتش مناسب باشه ماشين خوبيه.شتاب صفر تا 100 7 ثانيه عاليه.يعني زانتيا رو سوسك ميكنه.شتاب ماشين هاي زير رو مقايسه كنيد:
C5:9.8
زانتیا2000: 9.7 ثانیه
206 تیپ 5: 9.5 ثانیه
تویوتا کرولا: 9.3 ثانیه
هیوندای آوانته: 9.1 ثانیه
کمری وی سیکس: 7.8 ثانیه
ماکسیما: 7.1 ثانیه


مصرف سوخت در اتوبان 4.7 كه از پرايد كمتره و خيلي عاليه.نهايت سرعت هم 217 كه مناسبه.حالا بيايد گله ايي منفي بزنيد به اين.يا علي!!
محمد: 1394/9/1518:30:49،
20
21
خب مشکل اینه که اگه قرار بر این باشه که قطعات اصل ببندن روش که قطعه سازای خودمون باید برن قاز بچرونن
مطمئنی مشخصاتش با واقعیت همخانی داره؟
عوض: 1394/9/1623:13:15،
18
25
با سلام این ماشینها جدید به درد ما نمی خوره یعنی به درد ما نمیخوره امیدوارم فهمیده باشید چی گفتم
امیر: 1394/9/1716:06:41،
26
29
واقعا " خجالت نمیکشن این ماشینها رو با این موتور ضعیف میخوان بیارن . ننگ بر شما خائنین
البرت: 1394/9/2815:06:08،
11
17
خلايق هر چه لايق
محمد: 1394/9/2815:12:19،
19
16
درود ما اگه لياقت داشتيم سال ٥٥كاديلاك سويل انژكتوري و اتومات سوار ميشديم كه صندليش واقعا مبل بود ماشيني كه امنيتش عالي بود بيوك شورلت و ًًاما اونا به حال ما سازگار نبود
رضا: 1394/10/713:50:30،
12
18
جدول اطلاعات پژو 508 اشتباه است لطفاً اصلاح نمایید
حامد: 1394/10/817:38:27،
11
14
سلام فعلا كه همه اينا در حد حرفه توافق كجا بوود
معین: 1394/10/1017:45:09،
13
15
هفته پیش که وزیر بازرگانی فرانسه اومده بود ایران توی تیم اسکورتش یک پژو 508 بود به نظر ماشین زیبا و باشکوهی می آمد. البته به شخصه دوست داشتم خودرو سازها با غیر فرانسوی ها کار کنند تا مردم مزه سایر خودروسازان جهانی را هم بچشند.
علی: 1395/5/1309:57:37،
34
29
پراید با اون پرایدیش موتور 1500 داره الان پژو داره موتور1300 میده بیرون و با این مصرف سوخت بالا واقعا که خیلی بیچاره ایم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - مهر 96
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو منتشر شد - مهر 96
در محدوده 190 میلیون تومان در بازار ایران; کیا کانزا یا هیوندای گرنجور؟
حاشیه‌های عجیب ثبت‌نام امروز رنو ساندرو استپ‌وی
پیش‌فروش ویژه هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک برای اولین بار در ایران/ شهریور و مهر 96
استقبال از ساندرو استپ‌وی بسیار کم نظیر بود
میزان رضایت مشتریان از خودروهای اتوماتیک منتشر شد
ارزانترین شاسی‌بلند ولوو با نام Xc40 به ایران خواهد آمد + قیمت
قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد/ مهر 96
واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی آزاد شد؟
قیمت جدید محصولات هیوندای شرکت کرمان موتور اعلام گردید - مهر 96
شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای شاسی‌بلند شرکت ایران خودرو – مهر 96
اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر
خودروی جدید پژو 2008 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟
جزئیات پیش نویس دستورالعمل جدید واردات خودرو/ افزایش 30 تا 100 درصدی تعرفه واردات خودرو
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار