کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسانات خنثی در بازار جهانی طلا


کد خبر : ۱۷۶۲سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳:۲۳۲۳۵۷ بازدید

به دنبال اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا مبنی بر لزوم اجرای محرک پولی قیمت جهانی طلا پس از 6 روز کاهش متوالی آخرین ساعات روز گذشته با افزایش روبرو شد.
نوسانات خنثی در بازار جهانی طلا نوسانات خنثی در بازار جهانی طلا

برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا روز گذشته ضمن اشاره به روند بی ثبات و شکننده رشد و رونق اقتصادی این کشور بر لزوم و اهمیت اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری تاکید کردند.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در نشست ماه گذشته خود بر ادامه اجرای محرک پولی تاکید کرده است. نشست آتی فدرال رزرو قرار است 17 و 18 دسامبر برگزار شود و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو تا اوایل سال 2014 میلادی اجرای محرک پولی را ادامه می دهد.

قیمت جهانی طلا پس از رشد متوالی در 12 سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 درصد کاهش داشته است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد رشد به بیش از 1317 دلار رسیده است. سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام گزارش جدید وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص وضعیت بیکاران هستند. این گزارش روز جمعه منتشر خواهد شد.

نشست بانک مرکزی اروپا نیز روز پنج شنبه برگزار می شود و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با توجه با کاهش نرخ تورم منطقه یورو طی ماه اکتبر احتمال کاهش مجدد نرخ بهره اروپا وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها