کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئيات مزايده املاك «اميرخسروي»


کد خبر : ۱۷۵۰سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷:۵۵۴۵۳۶ بازدید

املاك توقيف‌شده متهم پرونده اختلاس سه هزار ميليارد توماني، 11 آذر‌ماه به مزايده گذاشته مي‌‌شود.
جزئيات مزايده املاك «اميرخسروي»جزئيات مزايده املاك «اميرخسروي»

جزئيات و موقعيت املاك توقيفي مه‌آفريد اميرخسروي، براساس آنچه دادسراي شهيدمقدس (اوين) اعلام كرده است، نشان مي‌دهد: 39 باب ملك مسكوني و تجاري در شهر تهران كه داراي پلاك‌ثبتي هستند و در مالكيت نامبرده قرار دارند، شناسايي شده و قيمت‌‌پايه مزايده آنها توسط كارشناسان رسمي دادگستري ارزيابي و تعيين شده است.

در اين مزايده 3 ملك تجاري با ميانگين مساحت 200 مترمربع، 33 آپارتمان‌مسكوني با متوسط متراژ100 تا 200 مترمربع و دو ملك‌كلنگي 60 و 780 متري، براي فروش عرضه مي‌شود و شرط انتخاب برنده مزايده، اعلام «بيشترين قيمت» توسط متقاضيان است. هر چند گفته مي‌شود مه‌آفريد خسروي  به‌غير از املاك شناسايي‌شده در تهران، در نقاط ديگر كشور هم املاكي دارد كه به‌زودي مزايده آنها نيز برگزار خواهد شد، اما آنچه در حال حاضر براي مزايده قطعي شده، همين 39 باب ملك موجود در تهران است. املاك تجاري موجود در ليست مزايده در مناطق 1 و 2 قرار دارد و قيمت‌پايه مزايده آنها از 7 ميليارد تومان شروع و به 5/16 ميليارد تومان ختم مي‌شود. همچنين قيمت‌پايه مزايده برخي از آپارتمان‌‌هاي مسكوني در مرز يك ميليارد تومان در نوسان است.

يكي از همين آپارتمان‌ها كه در محله الهيه 172 مترمربع مساحت دارد، هم‌اكنون اجاره داده شده كه نرخ اجاره آن به‌صورت 160 ميليون رهن و 400 هزار تومان اجاره‌ماهانه تعيين شده است كه به نظر مي‌رسد فاصله زيادي با اجاره‌هاي مشابه منطقه داشته باشد. تعداد ديگري از اين املاك‌ نيز تا پايان سال92 و حداكثر بهار93 در رهن‌واجاره برخي بانك‌ها قرار دارد. در اطلاعيه قوه‌قضائيه درباره نحوه شركت در مزايده مذكور اعلام شده است: متقاضيان 5 روز قبل از روز مزايده، مي‌توانند به دادسراي شهيدمقدس براي بازديد از املاك مراجعه كنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها