کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیجان‌انگیزترین فرودگاه‌های جهان / تصاویر


کد خبر : ۱۷۱۸۵دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸:۴۷۷۹۹۹ بازدید

پایگاه خبری سی‌ان‌ان فرودگاه‌هایی را در جهان که در ساخت آن‌ها بیشترین رویکرد علمی وجود داشته، معرفی کرده است.

پایگاه خبری سی‌ان‌ان فرودگاه‌هایی را در جهان که در ساخت آن‌ها بیشترین رویکرد علمی وجود داشته، معرفی کرده است.


1- فرودگاه کوئین‌استون
 


این فرودگاه بین‌المللی در جنوب شرقی نیوزلند جایی میان کوه و جنگل و رودخانه واقع شده است. به همین دلیل انتخابش به عنوان فرودگاهی که با علمی‌ترین رویکرد علمی ساخته شده، غافل‌گیر کننده بوده است.

 


2- فرودگاه بین‌المللی مک‌کاران لاس‌وگاس
 


برای کسانی که می‌خواهند سفری رویایی تجربه کنند، هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از تجربه سفر در فرودگاه مک‌کاران لاس‌وگاس نیست. کسانی که سمت پنجره می‌نشینند، می‌توانند منظره جذابی از صحرا و هم‌چنین بازتاب بلوار لاس وگاس را ببینند.


3- نیس‌کوت دازور
 


این فرودگاه در نزدیکی رود نیس در فرانسه ساخته شده است.

 

4-فرودگاه بارا
 


فرودگاه بارا در اسکاتلند تنها فرودگاه جهان است که بعضی پروازهای خصوصی آن از ساحل بلند می‌شود و روی ساحل فرود می‌آید. باند فرودگاه زیر آب است. در جزر و مدهای خیلی بلند، باند فرودگاه زیر آب است.


5-فرودگاه اس‌تی مارتن(فرودگاه بین‌المللی پرنسس جولیان)
 


در فرودگاهی پرنسس جولیان که بعد از نظام شاهنشاهی هلند نام‌گذاری شده است، مردم با دوربین‌هایشان آماده‌اند تا هر وقت هواپیمایی در فاصله چند متری از سطح اقیانوس قرار گرفت، صحنه را ثبت کنند.


6- فرودگاه جوآنچو ایراسکوئین
 


این فرودگاه تنها فرودگاه در جزایر کارائیب است. کوتاه‌ترین باند پرواز جهان در این فرودگاه قرار دارد. طول آن تنها 1.229 فیت است. این فرودگاه در کنار تپه‌های بلند و صخره‌ها واقع شده است. به خاطر اندازه این باند، تنها بعضی هواپیماها و هلی‌کوپترهای کوچک روی آن می‌نشینند.



7- فرودگاه بیلی‌بی‌شاپ/ شهر تورنتو
 


معمولاً به عنوان فرودگاه جزیره تورنتو شناخته می‌شود. این یک امکانات فرودگاهی کوچک است که در جزیره‌ای در شهر تورنتو که بزرگ‌ترین شهر کاناداست، واقع شده است. فقط برای مسافرانی که با کشتی می‌آیند قابل دسترسی است و برای پروازهای محلی، هوانوردی خصوصی و امدادرسانی‌های دارویی اورژانسی استفاده می‌شود.

 


8- فرودگاه گیبرالتار
 

تنها 500 متر با مرکز شهر فاصله دارد، باند پرواز این فرودگاه با یکی از جاده‌های اصلی جزیره مشترک است.مسافران و ماشین‌هایی که روی این جاده هستند، هر وقت هواپیمایی بلند می‌شود یا می‌نشیند باید در کنار جاده توقف کنند.

 

9-فرودگاه لندن

چیزی برای بیان زیبایی‌هایی که هنگام پرواز به لندن از این فرودگاه می‌بینید، نیاز نیست. فرودگاهی که در نزدیک‌ترین فاصله به مرکز شهر لندن است.

 

10- فرودگاه بین‌المللی کیپ
 


این فرودگاه بین‌المللی در آفریقای جنوبی واقع شده است. باند پرواز آن منظره‌ای رو به کوه‌های معروف آفریقای جنوبی دارد. این دهمین فرودگاه جهان با بهترین رویکرد است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها