کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موبایل در سربالایی قیمت


کد خبر : ۱۷۰۰شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰:۰۷۴۱۳۳ بازدید

به گفته منابع بازاری در پی استمرار کاهش عرضه عمده موبایل در سطح بازار دیجیتال بهای این کالای ارتباطی در سربالایی قیمت قرار گرفته است.
موبایل در سربالایی قیمتموبایل در سربالایی قیمت

با شرایط ایجاد شده در بازار تلفن همراه که میزان عرضه انواع گوشی‌های موبایل با گارانتی رسمی و غیررسمی کاهش یافته پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده با افزایش قیمت این کالای ارتباطی روبه‌رو شویم. هرچند در پی استمرار کاهش واردات این کالای ارتباطی بهای انواع گوشی‌های موبایل با افزایش همراه شده، به طوری که گوشی‌های زیر 100 هزار تومانی با افزایش سه هزار تومانی و گوشی‌های تا 500 هزار تومانی 10 هزار تومان گران شدند.

همزمان با افزایش قیمت‌های موبایل گوشی‌های بالای یک میلیون تومانی نیز با افزایش قیمت 20 تا 30 هزار تومانی روبه‌رو شدند. به گفته منابع بازاری در حالی که شاهد کاهش نسبی نرخ ارز در کشور هستیم، اما قیمت انواع گوشی‌های موبایل در کشور رو به افزایش است. یکی از فروشندگان موبایل با اشاره به میزان نوسان قیمت‌های موبایل در روزهای آینده گفت: به دلیل کاهش جنس در بازار هیچ گونه احتمالی از میزان دقیق افزایش قیمت این کالای ارتباطی نمی‌توان داد. وی افزود: احتمال افزایش قیمت‌های موبایل در روزهای آینده تنها مربوط به نوسانات ارز در کشور نمی‌شود، چرا که هم اکنون میزان عرضه انواع این کالای ارتباطی توسط فعالان غیرقانونی در بازار کاهش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها