کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعمال جریمه 20 هزارتومانی ورود به طرح زوج و فرد از اول آبان


کد خبر : ۱۶۸۵۹سه شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۳۴۷۶۵۲ بازدید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال جریمه ورود به محدوده زوج و فرد از اول آبان خبر داد و گفت: تا قبل از این تاریخ، جریمه‌ای ...

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال جریمه ورود به محدوده زوج و فرد از اول آبان خبر داد و گفت: تا قبل از این تاریخ، جریمه‌ای برای متخلفان اعمال نشده و جریمه‌های صادرشده فقط ارشادی بوده است.

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد اعمال جریمه ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد و اخبار ضد و نقیضی که در این رابطه بر سر زبانها افتاده است، اظهار داشت: تاکنون تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد از طریق دوربین‌های موجود در این معابر ثبت شد ولی به دلیل اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم، اعمال جریمه آن به تأخیر افتاده بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تخلفات انجام شده فقط به صورت ارشادی به رانندگان اطلاع داده شد و صدور جریمه برای آنها به وقوع نپیوست.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی پایتخت تصریح کرد: برابر مقررات، از اول آبانماه تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد اعمال شده و برای رانندگان متخلف، جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

سردار حسینی، جریمه ورود به محدوده زوج و فرد را 200 هزار ریال- 20 هزار تومان- عنوان و بیان داشت: این ممنوعیت تردد از ساعت 6:30 صبح تا 19 عصر در معابر تعریف شده اعمال خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد معرفی معابر موجود در این طرح گفت: از شمال: بزرگراه شهید همت، از غرب: شهیدچمران، جنوب: بعثت و شرق: امام علی(ع) یک محدوده دایره‌وار را مشخص می‌کنند که ورود به این مناطق برای خودروهایی که شماره پلاک‌شان مغایر با روز تردد باشد، ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد چگونگی تردد سرویس مدارس در محدوده زوج و فرد خاطرنشان کرد: رانندگانی که توانسته‌اند کارت صلاحیت بگیرند و برای خودروی خود برچسب سرویس مدارس دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ساعات صبح و ظهر که برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان مشغول هستند، در این معابر تردد کنند و با توجه به اینکه شماره پلاکشان برای دوربین تعریف شده، از جریمه معاف خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها