کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام توافق آمریکا با ایران پیش از کریسمس؟


کد خبر : ۱۶۸۲پنجشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵:۲۶۶۱۷۰ بازدید

سایت صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز نوشت: تهدید این است که اکنون رئیس جمهور اوباما عاشق شده است و او به هیچ وجه از گزینه نظامی علیه ایران حمایت نمی کند.
اعلام توافق آمریکا با ایران پیش از کریسمس؟اعلام توافق آمریکا با ایران پیش از کریسمس؟

پایگاه نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد، ارتش این رژیم اعتقاد دارد، توافق نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین شروع به آماده کردن مقدمات حمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبکا در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بخش‌های اصلی توافقنامه نهایی آماده است و به همین ترتیب باراک اوباما قصد دارد، قبل از کریسمس اعلام کند که آمریکا به توافقی نسبی با ایران دست یافته است و مذاکرات ادامه دارد.

دبکا یکی از آخرین مراحل فرایند توافق بین ایران و آمریکا را مذاکرات محرمانه مقامات ایرانی و خزانه‌ داری آمریکا درباره تحریم‌ها و کوتاه کردن دست کنگره از افزایش تحریم‌ها دانست وافزود: بدین ترتیب اوباما می تواند، برنامه توافق با دولت روحانی را به پیش برد.

این پایگاه اینترنتی صهیونیستی دبکا مدعی شد، فرماندهی عالی نظامی  رژیم صهیونیستی بر این اعتقاد است که توافق هسته‌ ای نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین آمادگی‌های قبلی را برای حمله نظامی یکجانبه علیه برنامه هسته‌ای ایران در سال 2014 طرح می‌ریزند.

دبکا که حوزه فعالیت خود را مسائل امنیتی نظامی می‌داند افزود، ارتش رژیم صهیونیستی به همین علت درخواست 1 میلیارد دلار بودجه اضافی کرده است.

در این گزارش اعلام شده است که سخنان روز دوشنبه جان کری مبنی بر این که "برخی می‌گویند، فرصت دادن به دیپلماسی کار نادرستی است. ما به این تاکتیک‌های ترس و نیروهایی که پیشنهادهای دیگری دارند، تسلیم نخواهیم شد" اشاره مستقیم به سخنان نتانیاهو است.


اوباما عاشق روحانی شده است!

سایت صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز نوشت: تهدید این است که اکنون رئیس جمهور اوباما عاشق شده است و او به هیچ وجه از گزینه نظامی علیه ایران حمایت نمی کند.

یدیعوت آحارنوت افزود: اوباما هیچ قصدی برای حمله به ایران ندارد و اسرائیل هم بدون حمایت آمریکا حمله ای را ترتیب نخواهد داد. بسیاری از کشور های عربی نیز از این روند جدید راضی نبوده و به رویکرد جدید ایران اصلا اطمینانی ندارند.

تهران نیز با رویکرد و موضع بسیار خوبی وارد مذاکرات ژنو شده است اما تحلیل گران بر این باورند که این امر نیز به خاطر تحریم ها علیه ایران بوده و ایران مصمم است تا از این تحریم ها بکاهد.

اسرائیل نیز بر این باور است که ایران توانایی ساخت سلاح اتمی را دارد و کشور های عربی نیز به شدت نگران ایجاد جنگی در منطقه هستند و همه آنها خواهان فشار به ایران در جلسات مذاکرات ژنو هستند.

یدیعوت آحارنوت در آخر نوشت: تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد زیرا این راه حل موثر واقع شده است، اما مشکل، اوباما و مردم کشورش هستند که مجذوب ایران شده اند و باید به آنها گفته شود که مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها