کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلتی به نام Surface Mini که مایکروسافت هیچ‌گاه عرضه نکرد


کد خبر : ۱۶۶۴۴سه شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۴۷۱۱۸۳ بازدید

تنها چندی بعد از آنکه مایکروسافت در مراسم اخیر خود اقدام به رونمایی از دو دستگاه جدید Surface خود کرد، اکنون شایعاتی که مدتها پیش از این ...
تبلتی به نام Surface Mini که مایکروسافت هیچ‌گاه عرضه نکردتبلتی به نام Surface Mini که مایکروسافت هیچ‌گاه عرضه نکرد
تنها چندی بعد از آنکه مایکروسافت در مراسم اخیر خود اقدام به رونمایی از دو دستگاه جدید Surface خود کرد، اکنون شایعاتی که مدتها پیش از این در مورد یکی از تبلت های این شرکت مطرح بود از سوی یکی از مقامات مایکروسافت رسما تایید شده است. تبلتی به نام Surface Mini که البته هیچ گاه پا به بازار نگذاشت ولی آنگونه که پیداست دستگاهی به غایت جذاب و خواستنی بوده است.

به گزارش تابناک، شایعات مربوط به تولید و انتشار دستگاه Surface Mini تنها کمی قبل از تاریخ معرفی و انتشار رسمی Surface Pro 3 مطرح شده بود اما مایکروسافت در همان زمان و در اعلان رسمی برای همیشه به این شایعات پایان داد و عنوان کرد که برنامه ای برای تولید این دستگاه نداشته و ندارد.

اما شب گذشته یکی از مقامات مایکروسافت در یک مصاحبه رسما اعلام کرد که این دستگاه به شکل واقعی تولد شده بود و مراحل آزمایشی را نیز سپری کرده و قرار بر آن بوده است که همزمان با معرفی و انتشار نهایی Surface Pro 3 روانه بازار شود:

یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت در مصاحبه ای با وب سایت نشریه Wired اذعان کرده است که این دستگاه کوچک به شدت دستگاهی جذاب بوده است. «پانوس پانی» اشاره کرده است که جذابیت این دستگاه کوچک به قدری بالا بوده است که نیمه شب وی را وادار به بیدار شدن از خواب میکرده است تا با آن سر و کله بزند.

البته همانگونه که ذکر شد پیش از این مایکروسافت به شکل رسمی وجود این دستگاه را منکر شده بود اما بسیاری از گزارشات بر این باور هستند که ساتیا نادلا مدیر عامل فعلی مایکروسافت و «استفن الوپ» مدیر عامل سابق نوکیا در عرض یک دقیقه انتشار این تبلت 7 اینچ را فسخ کرده اند.

هنوز دلایل اصلی ملغی کردن انتشار و تولید این دستگاه که به اذعان پانی دستگاهی بسیار خواستنی بوده است ذکر نشده و تنها چند ماه بعد از آن مایکروسافت در چند گزارش پراکنده اشاره کرده بود که قرار نیست دستگاه جدیدی در خط تولید Surface عرضه شود.

مصاحبه اخیر پانی اولین نمونه در نوع خود است که در آن یک مقام ارشد اجرایی در مایکروسافت از وجود تبلت Surface Mini به شکل واقعی پرده برداشته است. تبلتی که هیچ گاه عرضه نشد و هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات و ویژگی های آن و همچنین دلایل عدم عرضه آن تا کنون مطرح نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها