کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

کیفیت بد عامل رکود در بازار خودرو شد ، نه شرایط اقتصادی

کدخبر:۱۶۵۸۹یکشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۴۷۵۳۷۹ بازدید

کاهش تقاضا برای خرید خودروهای داخلی در یکی دو سال اخیر و افزایش چشمگیر بهای این محصولات از سوی خودروسازان و همچنین زمزمه ...

کاهش تقاضا برای خرید خودروهای داخلی در یکی دو سال اخیر و افزایش چشمگیر بهای این محصولات از سوی خودروسازان و همچنین زمزمه آغاز لغو تحریم‌ها علیه ایران، باعث شد تا بازار خودرو با روندی رکودی روبه‌رو شود و این رویه امروز قیمت برخی خودروها را به زیر قیمت کارخانه برساند. 

به گزارش تابناک، البته ابراز تمایل برخی ‌خودرو‌‌سازهای آلمان و فرانسه نیز در ایجاد این وضعیت بی‌تأثیر نبوده است؛ اما به هر حال برای جبران وضعیت موجود، دولت در بسته اقتصادی جدید خود، شرایطی ایجاد کرده تا به خودروسازی ها کمک کند تا از این وضعیت رهایی یابند.

سید محمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص این موضوع گفت: بنا بر قانون موجود در کشور، خودرو‌سازی‌های کشور خصوصی هستند؛ اما متأسفانه دخالت‌ها‌ و سایه دولت در این بخش به وفور دیده می‌شود، ولی اگر خارجی‌ها بخواهند در خودرو کشور مشارکت کنند، نباید زیر بار دخالت دولت در خودروسازی بروند.

وی گفت: ‌بنابراین در مرحله نخست باید این بخش اصلاح شود تا خودرو‌سازی‌های خارجی در ایران مشارکت داشته باشند. در مورد قیمت هم باید گفت، ‌چند عامل باعث خواهد شد تا قیمت خودرو کاهش یابد؛ نخست اینکه باید تنوع زیاد‌‌ و پس از آن فضای رقابتی ایجاد شود تا قیمت‌ها متعادل شود؛ اما بحث ارز نیز مسأله تأثیرگذار دیگری است که در حال حاضر خودروسازی ها آن را دستاویز خود قرار داده اند و بالا بودن آن را دلیل عدم کاهش قیمت ها می دانند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: اما به هر ترتیب با ورود خودرو‌سازی‌های خارجی، قیمت تمام شده خودرو در ایران کاهش خواهد یافت. از سوی دیگر، هم اکنون قیمت مواد اولیه در کشور تا حد زیادی کاهش داشته، به طوری که در برخی موارد، از جمله آلومینیوم و آهن قیمت ها تا نصف هم کاهش دارد؛ بنابراین، باید خودروسازی ها در قیمت گذاری خود این موارد را مد نظر داشته باشند.

بیاتیان در‌باره اظهارات نعمت زاده راجع به عدم کاهش قیمت خودرو‌های داخلی حتی در دوران پسا تحریم نیز گفت: هم‌‌اکنون به دلیل دخالت دولت در خودرو‌سازی، قیمت تمام شده خودرو در ایران بالاست و دلیل آن هم این است که برخی ملاحظات سیاسی و روابط سیاسی خودرو‌سازی، باعث منفعل شدن آن است. در کشور ما خودرو در یک جا ساخته می‌شود و قطعات آن در جاهای دیگر و تنها 30 درصد از قیمت تمام شده آن بابت هزینه‌های انتقال هدر می‌رود.

وی در‌باره خودرو‌های چینی و سرنوشت آنها نیز گفت: ادامه واردات خودروهای چینی باعث خواهد شد تا آلت قتاله دهه آینده، خودرو‌های چینی باشد. این خودروها هم جان انسان ها را خواهند گرفت و هم به یکی از عمده ترین عوامل رکود صنعت در کشور تبدیل خواهند شد. بیشتر این خودرو‌ها بی کیفیت هستند، ولی سود زیادی برای واردکننده‌ها دارد و تنها با اندکی بزک و برخی آپشن‌های ظاهری، تبدیل به بلای جان مردم و صنعت کشور شده اند.

این نماینده مجلس گفت: دولت در بسته جدید خود راهکارهایی برای خروج از رکود پیشنهاد داده که بخشی از آن نیز مربوط به بخش خودرو می شود. وام 25 میلیون تومانی پیش بینی می شد تا حدود زیادی گره از کارخودروسازی باز کند و امکان دارد، بازار خودرو بعد از مدتی آرامش را به خود ببیند، ولی شرط دوام این وضعیت در صورتی است که خودروسازی ها از این فضا استفاده کرده و محصولات خود را ارتقا دهند.

بیاتیان در پایان یادآور شد: عمده مطالبه مردم برای نخریدن خودرو علاوه بر قیمت بالا کیفیت پایین محصولات بود. خودروسازی ها باید بعد از اجرایی شدن بسته اقتصادی دولت و لغو تحریم ها، خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند، در این صورت خریداران بار دیگر به طرف بازار داخلی بازخواهند گشت.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

میلاد: 1394/8/317:03:03،
391
13
خدا پدرتو بیامرزه ایرانجیب ک حرف حقو زدی!دمت گرم
مهدی: 1394/8/318:26:08،
184
12
این بی کیفیتی خودرو های داخلی از تابستان91 شروع شده علتشم ایرانی و چینی شدن اکثر قطعات و تجهیزات مثل جایگزینی گیربکس405 برای 206 و تغییر کلی سیستم برق و کامپیوتر و....
وگرنه تولیدات قبلی کیفیت نسبتا خوبی داشتن
آرش: 1394/8/318:38:39،
172
14
خودروهای پیر 30 ساله یکی از دلایله
زارعی: 1394/8/318:39:24،
151
12
تورو خداااا تولید پراید و تیبا و انوااااع پژو رو متوقف کنید .
بدتر از اینها دیگه ماشینی نیست .
انقدرررر تولید کردین که باید تا بیست ساله دیگه هم همینارو با این چهره زشت و بی کیفیت باید تحمل کنیم.
واقعیت: 1394/8/318:39:40،
132
14
من اگه توو ایرانخودرو بودم روم نمیشد این ماشینا رو به مردم بفروشم...
@-@: 1394/8/318:41:02،
120
9
خیلی ماشین با کیفیت در دنیا تولید میشه که قیمتش زیر 6000 دلاره

مثل داتسون ژاپنی هم خوش قیافه هم اصیل هم موتوری قابل قبول با این قیمت

آقایون نگران تولیدات از رده خارج خودشون هستند

اگر همین محصول داتسون در ایران تولید بشه نهایتش میشه 25 میلیون اونوقت کی پراید و تیبا ال 90 و پژو میخره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از طرف @-@
بویینگ: 1394/8/318:53:17،
110
17
ایرانجیب بهترین سایت و قویترین و شفاف ترین رسانه مردمی است . من با وجود مشغله زیاد کاری هر روز سر میزنم و کامنت سازنده میذارم . -------- تحریم ماشینهای صفر ایرانی و چینی ادامه دارد تا خواسته همه مردم براورده شود -------------.
پاسخ به بوئینگ: 1394/8/319:47:40،
19
83
تو اگه کار و مشغله داشتی اینجا نبودی.
محمد: 1394/8/320:01:02،
75
12
این خواجه عبداله انصاری معلوم نیست فازش چیه؟؟؟؟؟!!!!!
قدیما یه خواجه عبداله انصاری بود حرف درست می زد. این یکی، یکی به نعل میزنه یکی به میخ
محسن: 1394/8/322:17:24،
56
11
قیمت اولیه سیمکارتای همراه اول رو یادتونه؟؟
1 میلیون تومن
700 هزار تومن
900 هزار تومن
500 هزار تومن دیگه ارزون ترین بود بعد که یه رقیب یعنی ایرانسل اومد هم ارزون شد هم با کیفیت
قبلا حتی یک دونه امکانات خاص نداشت
فقط زنگ و اس ام اس
الان پا به پای ایرانسل خدمات میده
مگه تورم نبود؟؟؟؟؟
مگه تحریم نبود؟؟؟؟
چرا بازم ارزون شد؟؟؟!!! اونم اینننن همه...
با 70 هزار تومن 912 میخری الان!
نه تنها گرون نشد بلکه 10-12 برابر ارزون شد! جالبه ، نه؟! تحریم و تورم و ارزونی........ !
دلیلش اینه که مجبور شدن به سود کمتر راضی باشن
الان واسه ماشین دقیقا همین داستانه....
چون رقیب ندارن، هرجور که بخوان ، با هرقیمتی که بخوان ، با داغون ترین کیفیت ، فرغون های آشغالشونو به قیمت ماشینای درجه 1 جهان میفروشن... یه لحظه صبر کنید و یکم فکر کنید... کمترین کیفیت گرونترین قیمت... تفکر...
حتی رقیب ژاپنی اومد گفت ماشین درحد ماکس
پاسخ به عبدالله انصاری: 1394/8/322:57:12،
40
16


ظاهرا چیزی برا از دست دادن نداری
برا شفای کلیه مریضا دعا میکنیم
داريوش: 1394/8/608:52:18،
12
8
درود بر آقاي بياتيان نماينده محترم بيجار كه حرف دل ما راگفت
amir: 1394/8/317:03:23،
200
9
آشغال نمیخـــــــــریم..
هزینه تولید
واردات
هپلی هاپولی هاتونو بیارین پایین
....
...
مدیرای ناکارامد و فــــاسد برن کنار
نقشه واسه جیب ملــــــت انقدر نکشید..
فضارو رقابتی کنید
بعد میخریمــــــــ
والسلام.
م: 1394/8/317:04:58،
176
12
کیفیت نداشتن خودروهای داخلی یکه از علل تحریم است
ساخت خودرو 30 سال پیش هم یکی دیگر از عوامل تحریم است
احمد: 1394/8/317:05:07،
146
13
خودرو هاي داخلي تاريخ مصرف شان گذشته بايد همشون رو توليدشون قطع بشه
حرف حق: 1394/8/317:05:08،
32
200
دلیل تحریم مردم = بی پولی



والسلام
Mohsen: 1394/8/318:36:59،
80
11
اتفاقا همه پول دارن
خوبشم دارن
حامی: 1394/8/319:24:39،
69
14
منفی ها کافی هست واست.
ارشد: 1394/8/320:30:47،
10
64
پول خرید نداریم چاره ای نداریم جز اینکه بگیم : تحریم میکنیم !!!
حرف حساب: 1394/8/322:22:41،
34
8
پول مردم کجا رفته مگر نه اینست که رفته تو جیب همین مسئولین خدا نشناس حال یک سوال چرا در دبی
باهمان پول خودروایرانی میشه ماشین روز وبا کیفیت خرید براشون سود هم دارد
پترووس: 1394/8/317:05:21،
122
12
تحریم تا اطلاع ثانوی
سلام : 1394/8/317:06:31،
126
13
دوستان عزیز خواهشا چند وقت دیگه نخرید
فراموش نکنید همین وامی هم که قرار شده پرداخت کنند دستاورد کمپین است اما هدف ما نابودی کامل خودرو سازهاست که انشاالله به زودی آن روز را میبینیم
تحریم .....
ناشناس: 1394/8/322:01:06،
12
29
دوست عزیز اگه دستاورد این کمپین این وام 25 میلیونی باشه که اولا با دست خودمون خودروسازها رو برای 7 سال قوی حمایت کردیم. دوما این مبلغ طوری طراحی شده که تایید کننده خودروهای وطنی هستش. پس کمپین بی کمپین
ناشناس: 1394/8/322:31:51،
42
15
خرداد امسال یه 405 معمولی خریدم. موارد اصلاحی تا کنون:

1. تعویض لاستیک به قیمت 500 تومن

2. تعویض باطری به قیمت 200 تومن

3. نصب چراغ نقشه خوان

4. نصب محافظ سینی صندوق عقب

5. نصب باند عقب فابریکی

6. تعویض واسکازین گیربکس

7. تعویض سنی پلاستیکی محاظ موتور با نوع فلزی قدیمی

8. تعویض انباری وسط اگزوز از مدل آر دی به مدل 405 فابریکی

خدا شاهده موارد بالا هیچ کدوم جز گارانتی نبود.مشکلات رفع نشده:

1. صدای بد گیربکس

2. صدای مثل تراکتور موتور

3. نبودن رگلاژ دربها علیرغم مراجعه به نمایندگی

4. استارت زیاد خوردن

5. سوخت زیاد خودرو

6. صدای هوا که داخل اتاق می پیچه

7. عدم کارکرد ترمز در ترمزهای شدید

8. صدای جیغ لنتهای چرخهای جلو

9. لرزش فرمان در حین چرخش آن

10. نشتی هیدرولیک فرمان

11. صدای تق و تق از کنسول وسط در حین استارت زدن
sam: 1394/8/317:06:47،
88
14
خودروهای چینی آلت قتاله هستند! پس آشغال های فرقون سازها چی هستند حتما طناب دار! دقت کردید که تمام نماینده ها با ماشین چینی بد هستند علتش هم به نظرم اینه که بیشتر نماینده ها جیره خوار فرقون سازهای ایرانی هستند و ماشین چینی هم با آنکه کیفیت چندان بالایی ندارند ولی آلت قتاله فرقون هستند!
عباس: 1394/8/317:07:42،
86
12
آقای نماینده محترم !!
لطف کنید اینو به همکارتون آقای قاضی زاده بگید که آبروی هر چی نماینده ملتو برده .
در ثانی همین محصولات بزک کرده چینی که شما میفرمایید در عرض ده سال 100 تا مدل و آپشن اضافه کردن و انصافا اگر گمرک و چیزهای دیگه دولت رو قیمتشون نکشیده بود الان قیمت خودروهای چینی از 15 میلیون بود تا 50 میلیون !!! در صورتیکه ما محصولات سی سال پیش رو داریم از بیست میلیون میدیم تا 50 میلیون !!!! که واقعا خجالت آوره
حامد : 1394/8/317:08:24،
59
10
اقا ما میگیم نمیخریم چیو ذاری توضیح میدی باو تحریمی چشمه امیده این اقاینم هم به عیده اون موقع با وام صد در صدیتونم نخریم میخوام ببینم چه میکنی ایرانی برخیز
پترووس: 1394/8/317:09:26،
59
13
تحریم فراموش نشه
رضا: 1394/8/317:12:43،
43
15
واقعاً كه ! خودشون دلشون نمي خواد . بعد كلي كلنجار با خودم رفتم 405 اس ال ايكس ثبت نام كردم حالا امروز نوشتند توليد 405 متوقف ميشه !!!!
ممد: 1394/8/317:13:39،
55
13
عامل اصلی رکود.
عدم تطابق قیمت با استاندارد های جهانی و کیفیت خودرو.
ایرانی: 1394/8/317:14:11،
42
11
کاملا صحیحه!، شرایط اقتصادی خدا رو شکر رو به راه است و حقوقها بالا و کالاها ارزان هستن و حرف از رکود زدن دولت بی مورد بوده و ساعت یک نصف شبه و اوضاع امن و امانه!، به جای قبول کردن همه مشکلات موجود و چاره جویی برای حل اونها فقط بلدن خودشون رو بزنن به کوچه علی چپ!، طرف عقلش رو از دست نداده که تو این شرایط بد اقتصادی پولی رو که برای جمع کردنش زحمت کشیده بیاد بده لگن نا ایمن خرج تراش گرون هزار سال پیش شما رو بگیره، متوجه میشین؟، مطلب رو میگیرین؟، البته که نه!
حمید: 1394/8/317:15:11،
49
15
اونا کیفیت خودشان را ارتقا نمیدن وگرنه 50سال وقت داشتن برای بهبود کیفیت . فقط یاد دارن موتور اون یکی را روی بدنه اون یکی دیگه بذارن یا چراغ یکی را با یکی دیگه عوض کنند یا اسمشان را تغییر بدن ال نود به تندر نود یا پژو پرشیا به پژو پارس ولی کیفیت در یک جمله +صفر
مزدک: 1394/8/317:16:02،
38
12
علتهای اصلی رکود بازار خودرو:
عدم کیفیت و امنیت در خودرو های تولیدی و چینی وارداتی، قیمت بالا و نا متناسب، عدم خدمات پس از فروش مناسب، خودرو های قدیمی و از رده خارج و از همه مهم تر عدم نقدینگی در اقشار مردم
رضا3919: 1394/8/317:16:48،
35
9
ما مشکلمون اینه که یا قیمت بنزین بیاد بشه 100 تومان یا قیمت خودرو بشه نصف
سعيد: 1394/8/317:17:38،
43
10
هر كي تو فكر گرفتن اين وام ٢٥ ميليون تومانيه به غير سودي كه تو اين مدت بايد پس بده به اين هم فكر كنه ماشيني گيرش مياد كه الان مدت هاست تو پاركينگ ها خاك خورده و رو دستشون باد كرده بوده و يه وام تعميرات فرغون هم لازمش ميشه
ابراهیم: 1394/8/317:18:41،
43
11
با وام 25 میلیونی کمپین نخریدن خودرو به حاشیه نخواهد رفت و ایرانیان راه روشن خود را ادامه می دهند و به چپاولگر "نه" می گویند.
رضا: 1394/8/317:18:56،
17
19
خدا داده خودروی وارداتی ! چند صد میلیون تومان !!!
پول دارن لاستیکشو هم بخرند ؟!!! ندارن ! پس پراید هم پیف !
بردیا: 1394/8/317:22:48،
23
9
اره راست میگه شرایط اقتصا دی خودشون خیلی خوبه؟؟؟؟
نقوی الحسینی: 1394/8/317:28:25،
32
11
کیفیت این ماشینهای داخلی واقعا آشغاله

خود رئیس روئسا هم میدونن ولی چه کنیم که جیبشون پر نمیشه لامصب

این کیفیت آشغال درست ولی مردم ما هم وضع اقتصادی مناسبی ندارن

بیان این آهن پاره هارو بخرن در حالی که نون شب نداریم بخوریم
احمد: 1394/8/317:32:39،
40
11
کیفیت بد وقیمتهای آسمانی.[خرید خودروی صفر باجدیت بیشتر ممنوع]
اسی: 1394/8/317:32:46،
39
11
تحریم تا ورشکستگی کامل....
امین: 1394/8/317:42:53،
34
12
منم با کمپین نخریدن خودرو موافقم ولی متاسفانه داره عاملی میشه تا یه عده دلال ماشینای دسته دوم ماشینای مشکل دار و به درد نخورشونو با اختلاف کم نسبت به ماشین صفر به ملت بفروشن. من خودم خرید خودروی دسته دوم ازین بازارو اصلا پیشنهاد نمیکنم چون یک ماه دنبال ماشین بودم و یه ماشین کارکرده خوبم پیدا نکردم . متاسفانه بازار کارکرده دسه دلالاس و ماشینای خوب و خوش قیمتو رو هوا میزنن و با قیمت دولا پهنا به ملت میفروشن. چند بار تا قولنامم رفتم ولی انقد مردم شارلاتان شدن ماشین رنگ دارو اتاق تعویض به عنوان بیرنگ بهم داشتن میفروختن که صافکار نشون دادم فهمید خداروشکر.منم ناچارن چون نیاز به ماشین داشتم از مصرف کننده یه ماشین صفر گرفتم که حداقل خیالم راحت باشه. اگه ماشینم ارزون بشه ارزون میفروشم ارزون میخرم. جون ادم جای ریسک نداره
کمپین خودرو: 1394/8/317:45:30،
29
8
تا خودروسازان کیفیت وقیمت را واقعی نکنند خودرو نمی خریم (وام بهانه ای است که مردم را به بازار خودرو کشانده و بفروشند وبعد دوباره بگویند با کمبود خودرو مواجه هستیم وقیمت ها را افزایش دهند و مردم را
لای منگنه قرار دهند
کنجکاو: 1394/8/317:45:43،
39
12
چرا یک.ایرانی در چنین وضع بد اقتصادی باید ۳ تا ۴ برابر بقیه دنیا پول یک خودروی خوب خارجی بده؟ چرا؟
Aria: 1394/8/317:47:01،
25
10
با اتحاد میتوانیم ظالمان انحصار طلب را به زانو در بیاوریم . تحریم خودروی بیکیفیت و گران را ادامه میدهیم .
علی: 1394/8/317:49:46،
35
11
سلام وزیر محترم صنعت
سلام رئیس جمهور محترم
بخدا که شما به قشر کارگر نه فکر می کنید و نه اهمیتی براتون داره
اگه سود خودروسازی را می خواهید واردات را آزاد کنید با ورود بیشتر اتومبیل به کشور جند اتفاق می افتد
1- تعداد زیاد گمرکی با قیمت پایینتر بهتر از تعداد کم گمرکی با قیمت بالاتر است
2- خدمات به ماشینها آدم می خواد که خیلیها را مشغول می کند
3- خیلی ها آرزوشون اینه که ماشین خوب سوار بشن و به آرزوشون می رسن
4- خیلیها دیگه نمیمیرند
5- قول میدیم شما را هم دعا کنیم
باور کنید راست میگم
احسان: 1394/8/317:50:08،
30
10
در کنار بی کیفیتی و قیمت بالا رفتار بد و زشت نمایندگیها هنگام مراجعه برای تعمیر ماشین صفر!!! را هم بگویید بدترین خدمات پس از فروش جهان با برخورد بسیار بد پرسنل
میلاد : 1394/8/318:27:42،
23
8
من ماشینو بعد صرف وقت بردم نمایندگی تعمیرش کنم میگه برو زنگ بزن امداد خودرو میاد درستش میکنه جالب اینجاست هفته قبلش تو راه مونده بودم امداد خودرو گفت موقتا درستش کردم ببرش نمایندگی کاغذ بازی به شیوه ایران خودرو!!!!!!!
رضا: 1394/8/317:54:01،
18
14
پژو پارس ال ایکس+++++++++
پژو پارس سال----------------------
اهریمن: 1394/8/318:32:02،
28
11
خودرو مونتاژ شده 40 سال قبل منافع زیادی برایم دارد
من تشنه قدرت و نفع و پولم
سلاخی مردم برایم شادی آور است
فقط نفع شخصی برایم مهم است


ولی در ظاهر خود را خدمتگذار مردم ، حافظ حقوق مردم،طرفدار عزت ملی و .... می نمایانم

من اهریمنم
اریو: 1394/8/317:55:08،
26
8
خودروساز عزیز خودت را به نفهمی نزن مردم کیفیت رو لمس می کنن و دقیقا می دونن از یک ماشین با پولی که می دن چه انتظاری دارن !!!! خودروی روز دنیا با قیمت عادلانه جهانی تنها راه گشایش بازار خودروی ایران است و بس !!! بقیه افکار همه پوچ و راه به ناکجا آباد ...
فرزین: 1394/8/317:57:35،
35
9
در پایان گفته "خودروسازان خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند".
بعد 40 سال تازه ازشون خواسته نزدیک بشن، تا چه اندازه نزدیک ، معلوم نیست . حالا کی میخان به استاندارد جهانی برسن ؟؟؟؟
ویران موتورز: 1394/8/317:58:50،
35
12
فقط برای چند ثانیه چشماتونو ببندید و تجسم کنید که هنوز تو این
کشور داره پراید صفر تولید میشه
یعنی اوج بی کفایتی و بی سوادی و رانت خواری و حمایت های سیاسی
دولت و امنیت خاطر لگن سازان به خاطر تعرفه بالای ماشین های
خارجی
آخه این مردم چه گناهی کردن....
باباشاه: 1394/8/317:59:35،
33
12
در تحریم ما باید عصبانیت خودمونو حفظ کنیم
خودتان قضاوت کنید: 1394/8/318:00:53،
32
14
بنده ۴ ماه پیش یک پژو پارس خریدم بعد از یک هفته موتور صدایش زیاد شد وداشبرد صدا میدهدو و مصرف بالا رفت و به مرور زمان که میرفتم گارانتی و می امدم پوستر ترمز و کلاچ و بخصوص که گیربکس هم صدا میداد هم بد دنده عوض میکرد شاید بالای ۱۵ بار ماشینم خوابید وبه مدت ۳ ماه فقط فکرم وکارم شده بود رفتن به نمایندگی و الان هنوز بعد از تعویض ۲بار گیربکس باز هم صدا میدهد وپوستر هم امدم بیرون ۷۰۰ هزار خرج کردم تا ترمز درست شد(خودتان قضاوت کنید)
ALI: 1394/8/318:06:24،
25
12
البته درستش كيفيت بد است. و نيز کم کاری نمايندگي ها بطوريكه دستت هم مينداختند. حالا خوب شد . با وحدت مردم همه چيز شدني است. ديگه مردم از وعده هاي پوشالي خسته شدند. استقبال سرد مردم مازندران از رييس جمهور نشانه همين وعده هاي اقتصادي بود دولت با زرنگي همه صرافي هارا جمع كرد جز معدودي دولتي كه مبادا دلار و ارز بعد برجام افت قيمت كند تا نكنه درامد دولت كم شود.
چاره كار هم تعرفه صفر واردات خودرو و ارزاني دلار تا 2500 تومان است. به همين سادگي از بحران عبور ميكنيم.
داغدار: 1394/8/318:31:46،
19
10
هم کیفیت بد خودروها و هم قیمت بالا و وضع بد اقتصادی دست به دست هم داده تا اوضاع بد برای خودروسازان رقم بخورد.در کشورهای
دیگر با شرایط اقساط طولانی خودروهای انچنانی در اختیار مردم است و اینجا نقد باید خودرویی بخری که روز اول مشکل دارد.!!!!
قادری: 1394/8/318:42:36،
19
13
فقط تحریم
از سود بانکی استفاده میکنم و با سی جی 125 سر کار میروم
اریای: 1394/8/318:54:04،
23
13
برید همون اتومبیلای ک صادر میکنن ببینید،امروز یکی از دوستام ی سمند lx ef7 صادراتی از تهران خریده بود اصلا همه چیش از این اشغالای ک ب ایرانیا میندازن سرتره ،داشبوردش ،جنس وسایل داخلی ماشین ،رنگ داشبورد،اصلا همه چیش از سمند من که هم همون مدل بود سرتر بود،یعنی فقط فحش میدادم ب کسای ک ایت اشغالا رو میندازن بهمون،اما بازم با این حال از سمند خودم ک مدل 85هست راضی ترم تا این اشغالای که این سه چهار ساله ب مردم میندازن با اینکه قدیمیه مثل این جدیدا داخل اتاقشسر و صدا و از این جور دردسرا ندارم
امین: 1394/8/320:00:00،
21
8
منم ef7 88 دارم واقعا کیفیتش خیلی از جدیدیا بهتره یعنی توی پژو صفره دوستم نشستم حالم به هم خورد اصلا صدای پیکان میداد موتورش تزینات داخلیش که چیزی نگم بهتره.
سید عمید از قم: 1394/8/318:57:34،
33
9
خواهش میکنم به کامنتهای این فرد توجه نکنید . از خدا میخواهم به راه راست هدایتت کند و یه صف صالحین و مظلومین بپیوندی . کار جنابعالی درست نیست . به خود بیایید .
رضا: 1394/8/319:54:33،
21
9
هفته پیش یه تصادف جرحی کردم ترمز ماشین عمل نکرد و abs وارد مدار نشد زدم یکی را مجروح کردم الان ماشین توقیف شده پرونده تو دادسرا واسم درست شده. ماشین صفره آیا ایرانخودرو که شعار مشتری مداری میده این ماشینو عوض میکنه؟؟؟؟ ماشین مشابه صفره اردیبهشت تحویل گرفتم 14 هزارتا بیشتر کار نکرده به علت نگرفتن ترمز زدم به گاردریل بعدش خوردم به یه پراید دیگه. از مدیران ایرانخودرو کسی هست صدای منو بشنوه؟؟؟؟؟؟؟ اگه این ماشینو عوض نکردند دیگه از ایرانخودرو خرید نمیکنم. شانس اوردم به کسی نزدم یا تریلی پشت سرم نبود
محمد: 1394/8/321:59:11،
12
9
دوست عزیز اینا همش الکیه من حادثه مشابهی واسم پیش اومد طرف به قول خودشون اومد گفت همه چیز عادیه ماشین مشکلی نداره
کیارش: 1394/8/322:49:49،
13
15
بنظرم رانندگی شما مشکل داره وگرنه ترمزABSمشکلی ندارد.اگر هم مشکلی احیانا وجود داشته قبل از اینکه حادثه ای بوجود بیاد باید به تعمیرگاه مراجعه کنی.ضمنا سیستم ترمز یا خوبه یا بد این نیستش که گاهی خوب باشه گاهی بد که البته به تشخیص راننده بستگی داره.
رضا: 1394/8/400:27:18،
14
13
آقای کیارش من هشت سال با پراید 87 بدون abs دور تا دوره ایران را رفتم ولی همچین چیزی پیش نیومده بود واسم تو جاده های ایزه کردستان آذربایجان... abs ایرانی چینی خیلی خطرناکه
امین: 1394/8/412:13:10،
11
11
من تجربه 150 هزار کیلومتر با خودرو ایرانی دارای ای بی اس (ماندو) و چرخ کاسه ای عقب را داشتم. در سطوح نا هموار (مثل چین خوردگی های قبل از سرعتگیرها و ... ) اگر ترمز شدید بزنید انگار ماشین ترمز نداره! علتش را نمی دانم ولی اینجوری هست یا برای من بود. من ان موقع به نمایندگی نشان دادم کارشناس کمی ارتیست بازی اکشن تو حیاط نمایندگی در اورد بعد گفت عملکردش عادی هست. خلاصه ما با همون سر کردیم و البته یکبار هم به گوشه سپر عقب یک تاکسی که یکهو پیچید جلو ما زدیم که خدارا شکر هیچی نشد. ولی در آن لحظه هم من احساس کردن ترمز عمل نکرد. فروختم یک چینی خریدم. خیلی هم راضی ام. ترمزاشم خیلی عالی هست! یک ساله دارم! اتومات هم هست! خیلی هم بزک دوزک شده! خیلی هم خوشگله چون طراحی یک شرکت معروف ایتالیاییه! موتور و گیربکسش هم خیلی عالیه! چون تحت لیسانس یه شرکت معتبره ژاپنیه!
علی: 1394/8/319:56:18،
17
7
اگه قرار باشه پژو 208 و 301 هم با قطعات بی کیفیت و یا خدای نکرده موتور tu5 تو ایران تولید بشه از همین حالا آب پاکی رو بریز رو دستت ایران خودرو! فقط و فقط با کیفیت اصلی و اوریژینال تولیدات جدید و به روز میتونه ایران خودرو و سایپا رو از ورشکستگی نجات بده, والسلام
احمد: 1394/8/319:56:24،
12
13
ایران جیب بسیاردوس داشتنی سلام مردم سلام دوست من جزکمپینم منوراهنمایی کنیدچراخودروکمی گران شده بخرم یانخریم
بهزاد تحریم: 1394/8/322:51:55،
16
7
اونچه مسلمه، خودروسازا میخوان با مساعدت دولت ماشینای رو دست موندشونو بفروشن. این خوبه که دارن با دادن وام 25 میلیونی این کارو برا مردم راحت میکنن، ولی میبایست قیمت ها هم پایین بیاد تا مردم رو مشتاق به خرید کنن. اینجوری بازم برنده اونا هستن. برا همین به نظر من نباید خرید. باید به مردم احترام بذارن.
حسن: 1394/8/321:16:23،
20
11
يكي نيست به نماينده بگه اين خودروسازها هم خودشون چيني توليد ميكنن
پسرشجاع: 1394/8/321:27:43،
10
9
این ایران خودرو هم ماشین کم کیفیت تولید می کند و هم گران می کند و توقع دارد بخریم. زارع هرچی التماس کنه نمی خریم نمی خریم نمی خریم
شش: 1394/8/321:28:11،
12
8
تا کی باید مردم تاوان سومدیریت دولتیها را بدهند . تعرفه خودروها را ۲۵ درصد کنید ،اگر خودرو ساز داخلی توان رقابت نداشت ورشکست میشود و به فروش میرود و مالک جدید خود توان رقابت خواهد داشت .
حمایت از این شرکتهای دولتی توسط دولت نابودی پول مردم است .
همین شرکت المهدی را هم که توکلی فروشش را مانع شد سالانه ۴۰۰ میلیارد زیان ایجاد میکند که از چیب ما مردم میرود .
کلعباسخان: 1394/8/321:30:15،
10
10
یکی از راه هائی که میتواند خودروهای انبار شده را بفروش برساند، یک گارانتی 10 ساله برای هر خودرو که در صورتی که اتوموبیل خراب شود در سه سال اول صد در صد مجانی تعمیر یا آن قطعه تعویض شود. در سه سال دوم هفتاد در صد به عهده کمپانی و چهار سال باقیمانده پنجاه در صد. به این ترتیب تا حدود زیادی میشود مردم را که بخاطر کیفیت حاضر به خرید نیستند ترغیب به خرید کرد.
پوریا: 1394/8/323:25:54،
17
11
در برنامه 22:30 شبکه 2 اقای نجفی منش فرمودند که دولت مثل همه جای دنیا عمل کند و به مردم وام بدهد تا تقاضا تحریک شود.
مجری از ایشان پرسید ایا در مورد کیفیت هم مثل دنیا عمل می کنید
که ایشان گفتند مگر مردم از کیفیت تندر ناراضی هستند.!!؟ انها از
قدیمی بودن خودروها ناراضی هستند نه کیفیت.!! وقتی نماینده
ارشد خودروسازها تندر را گل سرسبد تولیدات کشور بداند مردم
چه انتظاری از این صنعت می تواند داشته باشند.!!؟در دنیا
خودروهای روز و ایمن و زیبا در حال ساخت است متاسفانه افق دید
حداکثری اقای نجفی منش تندر با شکل جعبه دستمال کاغذی
است که صندلی نیمکت گونه اش ادم را یاد پیکان می اندازد.
برسیسا: 1394/8/323:27:23،
16
6
یه خبر از یه منبع کاملا موثق:۱_تعدادی از نمایندگان کارگران در سایپا که عضو کمپین بودند هفته پیش از کار خانه اخراج شدند برای این انسانهای باشرف ارزوی زندگی پر برکت داریم وو مطمینیم کاری بهتر از این لگن سازی پیدا میکنند۲_هزینه های سربار سایپا بزرگترین دلیلش مثل همه بخشهای دولتی در ایران بخاطر مدیران ضعیف پر خور است فقط در سایپا حقوق مدیران میانی که حداقل ۵۰۰نفرند بین ۲۲تا۲۵میلیون در ماه و مدیران ارشد ۳۵تا ۴۰ ممیلیون در ماه مدیرانی که تماما سفارشی منصوب میشوند و تبانی انها فساد گسترده ای را در این شرکتها باعث میشود .
milad: 1394/8/407:45:58،
16
7
ما هم ارزونی خودرو رو میخواهیم هم کیفیت قیمتها باید مثل سال ۹۰ شود
روزگار: 1394/8/408:13:40،
13
8
خودشونو به خواب زدند:

اگر گمرک از حالت انحصاری دربیاد همه چی حل میشه چرا لقمه رادور سر میگردونیم

فقط وفقط کمپین گمرک از حالت انحصاری= همه چی

گ: 1394/8/410:12:20،
12
10
اون خودرو چینی که میگن بی کیفیته خیلی عالیه ام وی ام 550 دارم خیلی هم راضیم بیام اون خودرو بی کیفیت خیلی بهتر از پرشیا یا تندر 90 اتومات 50میلیونی بدرد نخوره
مهناز: 1394/8/410:33:11،
15
10
نه خیر گران بودن بیش ازحد هم یکی دیگر ازدلایل رکود
0111: 1394/8/411:28:51،
18
7
تحریم ادامه دارد................

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار