کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بازدهی بیشتر تبلیغات اینترنتی نسبت به روش‌های سنتی

کدخبر:۱۶۵۸۰دوشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹:۴۷۱۱۱۸ بازدید

اگر نگاهی به در و دیوار شهرتان بیاندازید در سرتاسر شهر تعداد بسیار زیادی تابلو های تبلیغاتی ،آگهی ها و .....را میبینید اما با توجه به رشد هرچه ...

اگر نگاهی به در و دیوار شهرتان بیاندازید در سرتاسر شهر تعداد بسیار زیادی تابلو های تبلیغاتی ،آگهی ها و .....را میبینید اما با توجه به رشد هرچه سریعتر فن آوری این تبلیغات روز به روز  کارایی خود را از دست میدهند و تبلیغات اینترنتی جایگاه خود را پیدا کرده اند .


توانایی دسترسی به مخاطبان دسته‌بندی شده

کاربرانی که در اینترنت فعالیت میکنند و به طور خاص هدف کمپین های تبلیغاتی کسب‌وکارها هستند٬ قشر تحصیل‌کرده و آگاه‌تری نسبت به مردم عادی هستند. تغییر قشر هدف از مردم عادی به قشر تحصیل‌کرده و آگاه به طور کلی استراتژی‌های بازاریابی را تغییر میدهد. شما دیگر به افرادی که با تبلیغات ساده و صرفا جذاب به شمااعتماد میکنند طرف نیستید بلکه با گروهی در ارتباط هستید که بسیار سخت اعتماد میکنند و تغییر عادت‌های روزانه‌ی آنها کار بسیار سخت‌تری است.

مثال ساده‌ی یک این موضوع تفاوت میان مخاطبین خاص و عادی شرکت‌های تکنولوژی است. در صورتی که هدف شما مردم عادی باشند قطعا با تغییرات کوچک در چرخه تولید یا ارائه محصول میتوان آنها را راضی نگه داشت اما در برخورد با مخاطبین متخصص کار شرکت‌ها بسیار سخت‌تر است چون این افراد بسیار سخت‌ اعتماد میکنند و اعتماد آنها به معنای وفاداری به نام تجاری است که بسیار عمیق‌تر از وابستگی خریداران روزمره است.

تمرکز اصلی در بازاریابی اینترنتی بر روی افزایش وفاداری مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است. افزایش وفاداری و تبدیل مشتریان تنها از طریق گسترش برند امکان پذیر است. بدین معنا که هرچه برند شرکت شناخته‌شده‌تر باشد و با نام بردن از شرکت تصور بهتری برای مشتریان ایجاد شود٬ امکان رشد کسب و کار شرکت بیشتر فراهم میشود.

تاثیرگذاری و نتیجه گیری سریع

برای بسیاری از شرکت‌ها مهم است که بتوانند نتیجه‌ی هزینه‌های خود را به صورت ملموس حس کنند. آنها انتظار دارند که هزینه های سنگینی که در بخش بازاریابی میکنند بازخورد مناسبی داشته باشد و سریعا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. سوالی که همیشه پس از کمپین‌های تبلیغاتی برای مدیران ایجاد میشود این است که٬ آیا این کمپین میتواند موفق باشد؟ آیا کمپین پیام درستی را به مشتریان منتقل کرده است؟

در بازاریابی کلاسیک٬ اندازه‌گیری موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی کار سختی است و تنها پس از چندین وقت و با مقایسه وضع پیشین با وضع حال میتوان نتیجه گرفت که آیا برنامه های موفق بوده است یا خیر. در حالی که در بازاریابی اینترنتی شما با دسترسی به ابزارهایی که اطلاعات را لحظه‌ای در اختیار شما قرار میدهند میتوانید٬ نقاط قوت و ضعف را در سریع‌ترین زمان شناسایی کنید و در صورت لزوم اقدامی به تغییر رویه کاری داشته باشید.

هزینه مناسب

بازاریابی اینترنتی برخلاف بازاریابی کلاسیک نیازی به سرمایه‌گذاری‌های سنگین ندارد.27 درصد بازاریاب‌های اینترنتی در آمریکا گزارش‌ داده‌اند که کمترین مقدار هزینه ی شرکت‌ آنها در مباحث بازاریابی ایمیلی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بوده است.هر روزه تعداد بیشتری به سمت ابزارهای ارتباطی آنلاین مانند موبایل و شبکه‌های اجتماعی میروند و همین باعث میشود پیدا کردن کاربران و دسترسی پیدا کردن به علایق آنها کار بسیار ساده تری نسبت به بازاریابی آنلاین باشد.

قابل اندازه‌گیری

بازاریابی آنلاین این امکان را در اختیار مدیران قرار میدهد تا کوچک‌ترین تغییرات به به صورت عددی بررسی و ثبت کنند.مواردی مانند: تعداد کلیک٬ بازدیدکننده‌ها٬ ثبت‌نام٬ خریدهای آنلاین  قابل اندازه‌گیری هستند و میتوان براساس آن به موفقیت یا نقاط ضعف برنامه‌های بازاریابی خود پی برد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

زارعی: 1394/8/401:45:22،
25
15
کسب و کار اینترنتی یا حتی تبلیغات اینترنتی بالاترین بهره وری و سود دهی رو خواهند داشت.
و درسال های آینده اصلی ترین بیزنس خواهد بود که اشتغالزایی خوبی هم خواهر داشت.
برای فعالیت در این حوزه ، حتی همین امروز هم دیر است.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - مهر 96
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو منتشر شد - مهر 96
در محدوده 190 میلیون تومان در بازار ایران; کیا کانزا یا هیوندای گرنجور؟
پیش‌فروش ویژه هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک برای اولین بار در ایران/ شهریور و مهر 96
ارزانترین شاسی‌بلند ولوو با نام Xc40 به ایران خواهد آمد + قیمت
رونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویر
شرايط فروش فوری خودروی پژو 207 اتوماتيك جديد به مناسبت هفته دفاع مقدس - مهر 96
شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی ایران خودرو به مناسبت هفته دفاع مقدس – مهر 96
قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد/ مهر 96
قیمت جدید محصولات هیوندای شرکت کرمان موتور اعلام گردید - مهر 96
واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی آزاد شد؟
شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای شاسی‌بلند شرکت ایران خودرو – مهر 96
جنجالی‌ترین دستمزد بازیگران ایرانی منتشر شد
جایگزین خودروی تندر 90 از روسیه می‌آید؟
تصاویری از خودروی جدید هایما S5 توربو; آغاز فروش از 2 مهرماه
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار