کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دقت نمایشگر آی‌فون S5 از Galaxy S III کمتر است


کد خبر : ۱۶۵۸چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷:۳۹۷۱۴۸ بازدید

اگرچه iPhone S5 و iPhone 5C اپل از بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شوند، اما این دو گوشی در زمینه دقت نمایشگر لمسی از گوشی هوشمند قدیمی سامسونگ یعنی Galaxy S III در سطح پایین‌تری قرار دارند.
دقت نمایشگر آی‌فون S5 از Galaxy S III کمتر استدقت نمایشگر آی‌فون S5 از Galaxy S III کمتر است

 در دنیای فناورانه امروزی محصولات جدید معمولا به عنوان ابزارهای بهتر نسبت به مدل قبلی وارد بازار می‌شوند و کاربران به این نتیجه می‌رسند که دستگاه‌های جدید از محصولات قبلی بهتر هستند. اما باید گفت که این جریان در واقعیت اندکی متفاوت است.اگرچه دو گوشی هوشمند iPhone S5 و iPhone 5C اپل که به تازگی عرضه شده‌اند از بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شوند، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که این دو محصول در زمینه دقت نمایشگر لمسی از گوشی هوشمند قدیمی سامسونگ یعنی Galaxy S III در سطح پایین‌تری قرار دارند.این خبر ممکن است برای طرفداران گوشی‌های هوشمند اپل چندان خوشایند نباشد. اما این ادعا بدون بررسی‌های علمی اعلام نشده است و کارشناسان با انجام آزمایش‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند. آزمایش‌های لازم برای تفاوت میان دقت نمایشگر این گوشی‌های هوشمند را شرکت فنلاندی OptoFidelity انجام داده است که در زمینه بررسی و ارزیابی سیستم‌های خودکار، به خصوص سیستم‌های تصویری و دیداری از جمله نمایشگرهای لمسی تخصص فراوان دارد.بررسی‌های این مرکز نشان داد که دقت نمایشگر گوشی‌های هوشمند iPhone S5 و iPhone 5C به طور یکسان بد است. کاهش دقت نمایشگر مدل‌های جدید گوشی هوشمند اپل در اطراف لبه نمایشگر و همچنین قسمت بالای آن بیشتر به چشم می‌خورد. اما در بخش دیگر، گوشی هوشمند Galaxy S III

سامسونگ به صورت یکپارچه در بخش‌های مختلف دقت یکسان دارد و با مشکلی مواجه نمی‌شود. البته باید گفت که دقت نمایشگر Galaxy S III سامسونگ در همه بخش‌ها کاملا مطلوب نیست و مانند دو مدل جدید آی‌فون در نزدیکی نمایشگر با مشکلاتی مواجه می‌شود. اما در نمایشگر این گوشی سطح بیشتری با دقت کامل عمل می‌کند. همچنین گفته شده است که در زمینه استفاده از صفحه‌کلید مجازی گوشی هوشمند Galaxy S III از دو مدل جدید آی‌فون بهتر عمل کرده است و کاربران با دقت بیشتر تایپ‌های مورد نظر خود را انجام داده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها