کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا سیم‌کارت‌های رایتل می‌سوزند؟


کد خبر : ۱۶۵۷چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲:۱۶۳۸۹۵ بازدید

کاربران متعددی از سوختن سیم‌کارت‌های رایتل خود گلایه دارند، اما به گفته مدیران اپراتور سوم، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث سوختن این سیم‌کارت‌ها می‌شود، پانچ‌ کردن غیراصولی آنهاست.
چرا سیم‌کارت‌های رایتل می‌سوزند؟چرا سیم‌کارت‌های رایتل می‌سوزند؟

مدیر بازاریابی رایتل در این باره اظهار کرد: براساس آمار سیم‌کارت‌های مرجوعی، تعداد سیم‌کارت‌های سوخته ما بالا نیست و در اغلب موارد سیم‌کارت‌هایی که دچار مشکل شده‌اند، به دلیل پانچ‌کردن غیراصولی بوده است.

محمد فرجود تاکید کرد: وقتی کاربران دستگاه‌های جدیدی مانند اپل خریداری می‌کنند، نیاز به سیم‌کارت‌هایی با اندازه کوچک‌تر دارند و در موارد متعدد افراد اقدام به پانچ‌کردن غیراصولی سیم‌کارت می‌کنند که این موضوع باعث از بین رفتن و تخریب سیم‌کارت می‌شود. وی ادامه داد: توصیه ما به کاربران این است که هنگام تهیه سیم‌کارت، سیم‌کارت‌های دوپانچ رایتل را تهیه کنند تا بتوانند هم از اندازه مرسوم استفاده کرده و هم در صورت تغییر گوشی به سیم‌کارت میکرو دسترسی داشته باشند. هزینه این سیم‌کارت‌ها نیز فرقی با سیم‌کارت‌های معمولی ندارد و کاربران مجبور به آن نیستند که برای تهیه آنها هزینه‌ اضافی پرداخت کنند.

فرجود در عین‌حال یادآور شد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از خرابی‌ها به دلیل پانچ‌کردن غیر اصولی سیم‌کارت‌ها رخ می‌دهد ما در مراکز خود اقدام به پانچ‌کردن سیم‌کارت نمی‌کنیم و توصیه‌مان به کاربران هم این است که هنگام خرید از سیم‌کارت‌های دوپانچ استفاده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها