کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلت 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8.1


کد خبر : ۱۴۸۷دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۳:۰۲۳۲۶۱ بازدید

شرکت Acer به تازگی یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است که از نسخه به روز شده ویندوز 8 یعنی ویندوز 8.1 پشتیبانی می‌کند.
تبلت 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8.1تبلت 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8.1

این محصول جدید یک تبلت 8 اینچی است که در کنفرانس اخیر این شرکت به نمایش گذاشته شد، اما نام آن فاش نشد. این تبلت حالا به صورت رسمی و با نام Iconia W4 معرفی و رونمایی شده است.

این تبلت که در واقع جایگزین مدل W3 است، مجهز به سخت‌افزار قوی‌تر و نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز است. تبلت Iconia W4 از ویندوز 1/8 بهره می‌برد و صفحه نمایش 8 اینچی آن تصاویر را با وضوح 1280 در 800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش از نوع IPS است و به این دلیل از کیفیت مناسبی برخوردار است. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای وارد شده به W3 عدم استفاده از پنل IPS بود که حالا در این محصول جدید این مشکل برطرف شده است. صفحه نمایش W4 نه تنها زاویه دید وسیع‌تری نسبت به مدل W3 دارد، بلکه انعکاس نور در آن کاهش یافته و تصاویر واضح‌تری را نمایش می‌دهد.

تبلت W4 مجهز به نسل جدید پردازنده‌های اتم از خانواده Bay Trail است و به این دلیل باعث افزایش قدرت و بازده دستگاه و به دنبال آن سرعت بیشتر در حرکت بین منوها و اجرای نرم افزارها شده است.تبلت W4 وزنی در حدود 412 گرم دارد و ضخامت بدنه آن برابر 6/10 میلیمتر است. از آنجا که این تبلت مجهز به پردازنده x86 اینتل است، امکان اجرای نسخه کامل سیستم‌عامل ویندو 8 و کلیه نرم‌افزارهای کلاسیک تحت ویندوز را دارد. 

از دیگر مشخصات فنی W4 می‌توان به دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، دوربین 5 مگاپیکسل در پشت، درگاه micro-USB، micro-HDMI و microSD اشاره کرد. شرکت Acer یک صفحه کلید فیزیکی را هم برای W4 ارائه کرده است که کاربران می‌توانند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.طبق اعلام شرکت Acer، نسخه 32 گیگابایت تبلت W4 با قیمت 330 دلار و نسخه 64 گیگابایت آن با قیمت 380 دلار از ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد و به فروش عمومی می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها