کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال توقف تولید برخی خودروهای داخلی


کد خبر : ۱۴۷۸یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵:۲۱۶۲۴۱ بازدید

دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: اصرار سازمان ملی استاندارد بر تجهیز خودروهای داخلی به دو کیسه هوا موجب توقف تولید برخی از این خودروها خواهد شد.
احتمال توقف تولید برخی خودروهای داخلیاحتمال توقف تولید برخی خودروهای داخلی

احمد نعمت‌بخش‌ اظهار کرد: چند ماه پیش ستاد تدابیر ویژه اقتصادی با توجه به وضعیت تحریم و مشکل تامین کیسه هوا، اجرای استاندارد تجهیز خودروها به دو کیسه هوا را به ابتدای سال آینده موکول کرد.وی با بیان این‌که با وجود این مصوبه و ابلاغ معاون اول رییس‌جمهوری وقت، سازمان ملی استاندارد بر تجهیز خودروها به دو کیسه هوا اصرار دارد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که خودروسازان اعلام کرده‌اند به دلیل مشکلات تحریم قادر به تامین کیسه هوا به تعداد لازم برای تجهیز تمام خودروهای تولیدی به دو کیسه هوا نیستند.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: بنابراین سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بین دو راه تولید خودروهای داخلی بدون دو کیسه هوا و یا توقف تولید برخی از خودروهای داخلی، یک راه را انتخاب کنند.وی افزود: مشخص نیست در حالی که دولت وقت با صدور مصوبه‌ای اجرای استاندارد کیسه هوا را به ابتدای سال آینده موکول کرده است رییس سازمان ملی استاندارد به چه دلیل بر اجرای این استاندارد در سال جاری تاکید دارد.

نعمت‌بخش تصریح کرد: امیدواریم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شفاف‌سازی موضوع اقدام و با توجه به واقعیت‌های صنعت خودرو تصمیم‌گیری کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها