کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۴۷۰۴چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۱۱۱۱۷ بازدید

قیمت طلا در معاملات امروز 5 دلار افزایش یافت و به 1122 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست ماه گذشته فدرال رزرو هستند تا سرنخ بیشتری از احتمال افزایش نرخ بهره در سال آینده به دست بیاورند، قیمت طلا امروز افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 5 دلار افزایش به 1122 دلار در هر اونس رسید.تعداد عملیات آغاز ساخت مسکن در آمریکا در ماه جولای به نزدیکی بالاترین رقم 8 سال گذشته رسید که ناشی از افزایش ساخت خانه های تک واحدی بود. این آمارها احتمال افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر را افزایش داد.

تقویت بازار مسکن آمریکا، بهبود بازار کار این کشور و دیگر آمارهای مثبت اقتصادی نشان می دهد که بانک مرکزی آمریکا در مسیر افزایش نرخ بهره در سال جاری میلادی قرار دارد. اما برخی تحلیلگران معتقدند، پس از کاهش شوک برانگیز ارزش یوان چین در هفته گذشته، فدرال رزرو احتمالا یک رویکرد تدریجی را پس از اولین نوبت افزایش نرخ بهره در پیش خواهد گرفت.

افزایش قریب الوقوع نرخ بهره در آمریکا اولین مورد از سال 2006 تاکنون است و این امر موجب کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازارهایی نظیر بازار طلا شده است.

موسسه سیتی گروپ با اشاره به وضعیت ضعیف اقتضادی، پیش بینی خود از قیمت طلا برای سال جاری و سال آینده میلادی را کاهش داد. این بانک متوسط قمیت طلا در سال 2015 را از 1180 دلار به 1140 دلار کاهش داد. همچنین پیش بینی سیتی گروپ از قیمت طلا در سال 2016 از 1195 دلار به 1050 دلار کاهش یافت.

شرکت گلنکور فعال در زمینه معدن کاری و تجارت طلا در حال بررسی معدن پلاتین الاند خود در آفریقای جنوبی به دلیل افت قیمت هاست.در حالی که فعالان بازار در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست فدرال رزرو و آمارهای مربوط به تورم مصرف کننده در آمریکا هستند، ارزش دلار امروز در مقابل سبد ارزهای معتبر جهانی در نزدیکی بالاترین رقم یک هفته اخیر بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها