کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فاجعه بزرگ انفجار مواد شیمیایی در چین / تصاویر + فیلم


کد خبر : ۱۴۵۴۴شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶:۵۹۱۰۱۲۱ بازدید

انفجار انبار مواد شیمیایی در روز چهار شنبه گذشته در چین 50 کشته و 700 مجروح برجای گذاشت که در میان قربانیان این حادثه چند آتش‌نشان هم ...

انفجار انبار مواد شیمیایی در روز چهار شنبه گذشته در چین 50 کشته و 700 مجروح برجای گذاشت که در میان قربانیان این حادثه چند آتش‌نشان هم بودند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، این انفجار مرگبار در استان تیانجین چین اتفاق افتاده که بومیان منطقه را غافلگیر کرده است.شدت موج انفجار بسیار قوی بود و تا چند کیلومتر دورتر نیز احساس می‌شد. بندر تیانجین از مهم‌ترین بنادر صنعتی چین به شمار می‌آید و در 170 کیلومتری جنوب شرق پکن واقع شده است.پس از انفجار، ارتش به حالت آماده‌باش درآمد و صدها امدادگر به نجات مجروحان شتافتند.

n4yg8ugx8uc3v6j9u5ug.jpg

mrjcvnu3hrurk8ee4cr.jpg

feo5x0rupj8pjbdahfxd.jpg

m39swjbqowgrc1b822hc.jpg

0nsta4bzwh8kipesgw.jpg

pqlz90w2ko8c47um3oc8.jpg

v23kjubywchez2com8au.jpg

نخستین انفجار در انبار نگهداری مواد شیمیایی سمی در نیمه شب اتفاق افتاده و 30 ثانیه بعد نیز چند انفجار شدیدتر رخ داده است.کارشناسان اعلام کردند که در انفجار نخست 3 تن مواد شیمیایی و در انفجار دوم 21 تن تی‌ان‌تی طعمه حریق شده است.پس از انفجارهای پی در پی، ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و بناهای زیادی تا شعاع دو کیلومتری ویران شده و در آتش سوخته است.مقام‌های چینی اعلام کردند که با عاملان وقوع این انفجارها برخورد شدیدی خواهند داشت.تیمی از کارشناسان پکن برای بررسی انفجارها به منطقه اعزام شده و گفته می‌شود شدت انفجارها به حدی بوده که از ماهواره‌های فضایی نیز قابل رؤیت بوده است.علت اصلی انفجارها تاکنون روشن نیست و محققان در حال بررسی آن هستند. زخمی‌های حادثه بلافاصله به وسیله نیروهای امداد به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند و پزشکان اعلام کردند که وضعیت 70 تن از آنها وخیم است.

این ویدئو طی امروز بیش از 5 میلیون و سیصد هزار بار دیده شده است. جالب اینکه کسی که این فیلم را گرفته در ابتدا تصور می کند اوج آتش سوزی همان است اما انفجار شدید او را هم شوکه می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها