کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغ زیر 7000 تومان ضرر است ؟


کد خبر : ۱۴۳۷۳شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۱۹۱۰۶۱ بازدید

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور با اعلام اینکه مرغ زیر 7000 تومان ضرر است، گفت: برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان ...

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور با اعلام اینکه مرغ زیر 7000 تومان ضرر است، گفت: برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان مرغ گوشتی نیازمند فراهم شدن امکاناتی برای صادرات مازاد تولید هستیم.

به گزارش تسینم، صفدر پیرمرادی با بیان اینکه سال گذشته 50 تا 60 هزار تن مرغ گوشتی صادر شد افزود : باتوجه به تولید حدود 3 میلیون تن مرغ گوشتی در کشور و مازاد تولید 1 میلیون و 200 هزار تنی ، صادرات این میزان رقم بالایی نیست هرچند مشکلات منطقه ای و تحریم ها علت کاهش صادرات مرغ گوشتی بود که  امیدواریم با لغو تحریم ها ، صادرات ما افزایش یابد .

وی با اعتقاد به این که صنعت مرغداری دین خود را متناسب با اقتصاد مقاومتی ادا کرده و نباید تولیداتش را با زیان بفروشد، گفت : برای اینکه تولید کننده زیان نبیند باید گوشت مرغ به قیمت هرکیلو 7000 تا 7500 تومان به دست مصرف کننده برسد.

پیرمرادی افزود: قیمت تمام شده تولید هرکیلو مرغ زنده 4800 تومان است که در برخی موارد کیلویی 3200 تا 3500 تومان فروخته شد که مابه التفاوت آن زیان تولید کننده است.

وی ابراز امیدواری کرد، دولت ترتیبی اتخاذ کند تا تولیدکنندگان مرغ گوشتی زیان نبینند چرا که در صورت ادامه این روند چرخه این صنعت بطور کلی متوقف می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها