کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سخنگوی اشتون: فضای مذاکرات خوب بود


کد خبر : ۱۴۳۲چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۱:۲۵۲۹۵۲ بازدید

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از اتمام نشست عصر روز اول در مقر سازمان ملل در ژنو در جمع خبرنگاران حاضر شده و به گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی پرداخت.

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از اتمام نشست عصر روز اول در مقر سازمان ملل در ژنو در جمع خبرنگاران حاضر شده و به گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ مایکل مان، سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی، در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو با خبرنگاران بی‌بی‌سی پرداخت. 

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی اعلام کرد اتمسفر خوبی داشتیم و فضای مذاکرات مثبت بود. 

مان افزود: هر دو گروه باید گفته های خود را با رفتارشان تطبیق بدهند. درباره جزییات صحبت کردیم که خیلی مفید بود. البته نیاز به زمان داریم تا جزئیات بیشتری را با ایرانی ها صحبت کنیم. 

وی همچنین گفت: فردا درباره جزئیات بیشتر صحبت می کنیم و در پایان روز باید اعتماد سازی صورت گیرد. فردا ادامه صحبت های امروز خواهد بود و وارد جزئیات بیشتری می شویم.

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان مدعی شد: ایران باید اثبات کند که هیچ برنامه سلاح هسته ای ندارد این موضوع در گفت وگوی چند لحظه پیش ظریف و اشتون هم مطرح شد.

وی در این گفت وگو گفت که برای اولین بار درباره جزئیات صحبت کردیم.

مایکل مان همچنین در گفت‌و گو با بخش بین‌الملل شبکه بی‌بی‌سی گفت: با تیم جدید ایران آشنا شدیم. ایرانی ها این پیام را می دهند که برای تعامل با هیئت آماده اند اما باید همچنان مذاکرات ادامه یابد. کار خیلی سخت و پیچیده ای است.

وی که می کوشید این گونه القا کند که ایران در پی تخلف از برنامه هسته ای است، مدعی شد: از ایران خواسته ایم تا صلح‌امیز بودن برنامه خود را اثبات کند. البته نشست بسیار مفیدی بود.

وی درحالی که به شانتاژآفرینی علیه ایران هسته ای می پرداخت مدعی شد که درباره برنامه ایران صحبت نمی‌کنیم و باید ببینیم که آیا فردا اجازه داده می شود درباره جزئیات صحبت کنیم.

مایکل مان افزود گفت وگو ها همچنان ادامه دارد. هیئت 1+5 هم گفت وگوهای جدی و جزیی با ایرانی‌ها داشته است. پیشنهادات ایران را باید بررسی نمود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها