کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلار همچنان سقوط می کند


کد خبر : ۱۴۲۸دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴:۵۴۸۷۴۵ بازدید

ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به بحران بودجه و سقف بدهی های آمریکا موجب شد تا ارزش دلار امروز دوشنبه بار دیگر در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی با کاهش روبرو شود. دلار همچنان سقوط می کند

 در حالی که بحران تعطیلی دولت آمریکا وارد چهاردهمین روز خود شده و کنگره نیز تنها ۳ روز دیگر فرصت دارد تا سقف بدهی های دولت را افزایش دهد هنوز هیچ نشانه ای از پایان یافتن این بحران و دستیابی توافق بین کنگره و دولت وجود ندارد.

بر اساس این گزارش ارزش دلار امروز در برابر ین ژاپن ۰.۳ درصد کاهش یافت و هر دلار در برابر ۹۸.۳۱ ین مبادله شده است. مذاکرات نمایندگان کنگره و دولت آمریکا روز گذشته پیشرفت نسبی داشته ولی هنوز هیچ تضمینی برای دستیابی به توافق وجود ندارد.پیش بینی می شود مذاکرات بین نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت. عدم افزایش سقف بدهی های آمریکا به این معنا خواهد بود که دولت واشنگتن برای پرداخت هزینه های خود دیگر قادر به استقراض نخواهد بود و این مساله به معنای ورشکستگی دولت اوباما است. این مساله می تواند تاثیر منفی شدیدی بر بازارهای جهانی داشته باشد.

ارزش دلار امروز در برابر فرانک سوییس نیز ۰.۳ درصد کاهش یافته است. ارزش دلار در برابر یورو نیز ۰.۱ درصد کاهش یافت و هر یورو در برابر ۱.۳۵۵۶ دلار داد و ستد شده است.

ارزش یورو در برابر ین نیز ۰.۲ درصد کاهش یافت و هر یورو در برابر ۱۳۳.۲۲ ین مبادله شده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی در صورت ادامه روند کنونی ارزش دلار در بازارهای جهانی بیش از پیش کاهش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها