کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوربین ضدآب و ضدضربه فوجی فیلم


کد خبر : ۱۴۱۱یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۷:۵۴۳۷۸۲ بازدید

مدل XP60 از دوربین‌های مقاوم در برابر ضربه و ضدآب فوجی فیلم در بازار داخلی است.
دوربین ضدآب و ضدضربه فوجی فیلمدوربین ضدآب و ضدضربه فوجی فیلم

این دوربین که بدنه آن کاملا فلزی ساخته شده است استحکام زیادی دارد و به‌رغم اینکه برخی می‌گویند دوربین‌های مقاوم در برابر ضربه چندان هم دارای این خصوصیت نیستند، این دوربین در صورتی که از ارتفاع 5/1 متر، یعنی تقریبا همان ارتفاعی که دوربین را در دست مي‌گیرید و عکاسی مي‌کنید زمین بخورد، آسیب نخواهد دید. هرچند که امروزه بهترین دوربین های کامپکت مقاوم، قابلیت ضدآب تا عمق 12 متر را نیز دارند، ولی به هر حال 6 متر نیز برای این دوربین بسیار عالی است.

این دوربین مجهز به سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CMOS است و از توانایی فیلمبرداری Full HD نیز برخوردار است. لنز پریسکوپی این دوربین هم فاصله کانونی 28-140 میلی‌متر را ارائه مي‌دهد. این دوربین قابلیت بزرگنمایی 5 برابر را داشته و به  لرزش گیر مکانیکی تصویر مجهز است. با این حال همانند بیشتر لنزهای پریسکوپی، کمینه نسبت کانونی نسبتا بالایی ارائه مي‌دهد. دوربین مذکور همچنین به تکنولوژی تشخیص چهره و تکنولوژی تشخیص لبخند بهره‌مند است.

در قسمت پشتی دوربین نیز نمایشگر 7/2 اینچی 270000 پیکسلی قرار گرفته است. دوربین ضدآب و ضدضربه ارزان قیمت فوجی فیلم از لحاظ ورودی و خروجی‌ها به خروجی HD MI، خروجی USB، خروجی تلویزیون، PictBridge مجهز است. تجهیز به میکروفون و اسپیکر داخلی، پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD / SDHC/ SD XC، تجهیز به یون لیتیوم استاندارد و... از دیگر ویژگی‌های این دوربین مقاوم است.

این دوربین که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD را نیز دارد با قیمتی حدود 650 تا 680 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

مزایا: ارائه قابلیت‌های مقاومتی خیلی خوب، طراحی و ساخت بسیار عالی و با کیفیت، بهره‌گیری ازسنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CMOS و فیلمبرداری Full HD

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها