کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مک بوک پروی گران اپل


کد خبر : ۱۴۱۰یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷:۴۴۳۴۷۲ بازدید

مدل MD386 از مک‌بوک پرو‌های گران‌قیمت APPLE در بازار داخلی است.
مک بوک پروی گران اپلمک بوک پروی گران اپل

این مک‌بوک گران‌قیمت که به صفحه نمایش با وضوح تصویر بسیار بالا مجهز است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel Core i7 2.5 GHz - Cache 8MB، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت 5400RPM Serial ATA hard drive است. در مورد کارت گرافیکی این مک‌بوک پروی حرفه‌ای و گران‌قیمت هم باید بگوییم که کارت‌ AMD Radeon HD 6770M در کنار Intel HD 3000 1024 MB ترکیب گرافیکی قوی را در این دستگاه ایجاد کرده است.

MD386 همچنین به یک صفحه نمایش 17 اینچی از نوعHigh-Resolution LED-Backlit Widescreen Display با وضوح تصویر نقطه در اینچ مجهز است. تجهیز به درایو نوری DVD-RW، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم FaceTime HD Camera، بلندگوهای استریو، تاچ پد Multi-Touch trackpad for precise cursor control و... از دیگر ویژگی‌های مک بوک پروی گران‌قیمت این خانواده اعیانی است.

MD386 همچنین به شبکه LAN: 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T، شبکه بی‌سیم Wireless و سه پورت USB 2.0 مجهز است. باتری این دستگاه هم شش سلولی با قابلیت کارکرد مداوم هفت ساعت است. این دستگاه 99/2 کیلوگرمی با قیمتی در حدود هفت میلیون و 100 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها