کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خروج از بازار پلاسما تا مارس 2014


کد خبر : ۱۳۸۵شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۲:۵۲۲۳۲۳ بازدید

شرکت پاناسونیک که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار تلویزیون است و به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون‌های پلاسما هم در بازارهای جهانی شناخته می‌شود، گویا تصمیم به خروج از این بازار دارد.
خروج از بازار پلاسما تا مارس 2014خروج از بازار پلاسما تا مارس 2014

این شرکت به تازگی اعلام کرده است که تا ماه مارس سال ۲۰۱۴ از بازار تلویزیون‌های پلاسما خارج خواهد شد. هر چند بسیاری از فعالان و تحلیلگران بازار انتظار داشتند این اتفاق زودتر رخ بدهد، اما تاریخ اعلام شده در واقع همزمان با پایان سال مالی این شرکت است. این تصمیم پاناسونیک قطعا اقدام مناسبی خواهد بود، چون علاقه‌مندی به این تلویزیون‌های پلاسما و تقاضا برای آنها هر روز در بازار در حال کاهش است. 

پاناسونیک همچنین قبلا هم اعلام کرده بود که تلویزیون پلاسمای مدل ZT60 آخرین محصول آنها در این بازار خواهد بود. در واقع تقاضا برای تلویزیون‌های پلاسما به تنهایی در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱ درصد کاهش داشته، این در حالی است که در همان سال تقاضا برای تلویزیون‌های LCD تنها یک درصد کاهش داشته است.

شرکت پاناسونیک اخیرا ضرر مالی قابل توجهی را تجربه کرده است و به همین دلیل تصمیم گرفته است تا حدود 10 هزار نفر از کارمندانش را اخراج کند. با این اوصاف است که این شرکت تصمیم دارد با تمرکز روی محصولات و دستگاه‌هایی به روز و پرطرفدار بتواند در هزینه‌هایش صرفه‌جویی کرده و سود بیشتری به‌دست بیاورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها