کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزايش قارچ‌گونه تالارهای پذيرايی فاقد مجوز


کد خبر : ۱۳۷۴۶پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷:۵۵۱۷۷۵ بازدید

رييس اتحاديه تالار‌های پذيرايی و تجهيز مجالس از تبليغات خلاف واقع و بعضا كذب تالار‌های پذيرايی بدون مجوز در رسانه‌ها و ...

رييس اتحاديه تالار‌هاي پذيرايي و تجهيز مجالس از تبليغات خلاف واقع و بعضا كذب تالار‌هاي پذيرايي بدون مجوز در رسانه‌ها و شبكه‌های اجتماعی انتقاد كرد.

خسرو ابراهيمي‌نيا گفت: يكي از مهم‌ترين مشكلاتي كه صنف ما با آن دست به گريبان است تبليغات خلاف واقع و بعضا كذب در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي است كه متاسفانه اين رسانه‌ها بدون در نظر گرفتن پروانه كسب واحدصنفي مبادرت به نشر و چاپ اين آگهي‌ها مي‌كنند.

وي افزود: متاسفانه اين قبيل واحدها در حال رشد و گسترش هستند و پيگيري و بازرسي آنها مستلزم صرف زمان و هزينه است، اما تلاش ما كماكان براي پلمب اين واحدها ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به برگزاري برخي مراسم‌ها در باغ‌هاي اطراف شهر يا برج‌ها گفت: آنچه در مكان‌هاي پذيرايي فاقد مجوز انجام مي‌شود منطبق با شؤونات اسلامي نيست و مطمئنا شاهد موازين غيرشرعي در آن خواهيم بود اميدواريم شرايطي فراهم شود كه رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي تنها با اطمينان از داشتن مجوز از سوي اين‌گونه واحدها اقدام به اخذ و نشر آگهي كنند.

انعقاد قراردادهمكاري با اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران

ابراهيمي‌نيا در عين حال بيان كرد: يكي از مهم‌ترين مشكلات صنف عكاسان و فيلمبرداران كه در تعامل زيادي با ما قرار دارند اين بود كه در تالارهاي پذيرايي حتما از عكاسان و فيلمبرداراني دعوت شود كه داراي پروانه كسب از اتحاديه هستند، بنابراين تصميم گرفتيم قرارداد همكاري با اتحاديه عكاسان مبني بر لزوم داشتن مجوز براي عكاسان و فيلمبرداراني كه در مراسم حضور مي‌يابند منعقد كنيم كه به صورت كتبي نيز به تمامي تالارهاي پذيرايي ارسال شد.

رييس اتحاديه تالار‌هاي پذيرايي و تجهيز مجالس همچنين اظهار كرد: يكي ديگر از موضوعات مهم اين بود كه اعضاي اتحاديه عكاسان نيز به واحدهايي مراجعه كنند كه داراي پروانه كسب باشند چون در بعضي از مكان‌هاي فاقد پروانه كسب مراسم‌هايي برگزار مي‌شود كه جنبه‌هاي شرعي و قانوني تا حد زيادي در آنها رعايت نمي‌شود كه مقرر شد در صورت مشاهده چنين موردي حتما با اتحاديه تالارها در ميان گذاشته شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها