کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروساز آئودی در ایران نمایندگی رسمی دارد ؟


کد خبر : ۱۳۵۸۶شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۵۱۶۶۴۸ بازدید

از اولین تاریخ انتشار خبر ورود آئودی به ایران بیش از 10 سال می گذرد؛ و در طول این مدت، هر چند وقت یک بار مجددا این خبر اعلام ...
خودروساز آئودی در ایران نمایندگی رسمی دارد ؟خودروساز آئودی در ایران نمایندگی رسمی دارد ؟

 از اولین تاریخ انتشار خبر ورود آئودی به ایران بیش از 10 سال می گذرد؛ و در طول این مدت، هر چند وقت یک بار مجددا این خبر اعلام می شود. ما هم بر حسب وظیفه خبرنگاری، خبر قبلی را از آرشیو اخبار گذشته جستجو کرده و نام شرکتی که قرار است، این خودرو را وارد کند ویرایش و منتشر می کنیم. 

اردیبشهت سال 84، مدیرعامل شرکتی که خود را نماینده فروش محصولات آئودی در ایران معرفی کرده بود، اعلام کرد: شرکت آئودی نیز به جمع واردکنندگان خودرو به ایران پیوسته و قرار است تا یک ماه دیگر حدود هزار دستگاه آئودی در چهار مدل به ایران وارد شود. 

وی گفت: برای ورود آئودی ثبت سفارش کرده‌ایم و تمام مجوزهای لازم نیز از سه سازمان محیط زیست، موسسه استاندارد و سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت اخذ شده است. 

وی ادامه داد: مدل‌های آئودی در ایران A4، A6، TT رودستر، TT کوپه خواهند بود. 

وی گفت: مدل A4 قیمتی بین 44 میلیون و 500 هزار تومان تا 48 میلیون و 500 هزار تومان خواهد داشت که بنا بر امکانات آن این قیمت متغیر است.

وی ادامه داد: مدل A6 نیز در حالت استاندارد 59 میلیون تومان و در حالت فول 65 میلیون و 400 هزار تومان قیمت خواهد داشت. به گفته وی آئودی TT رودستر نیز در مدل استاندارد 57 میلیون تومان و به صورت فول 59 میلیون تومان قیمت دارد. TT کوپه هم 44 میلیون و 500 هزار تومان در مدل استاندارد و 56 میلیون تومان به صورت فول قیمت دارد. 

اما مدتی بعد، اختلاف شرکت واردکننده و آئودی آلمان بر سر استاندارد یورو2 و یورو4 واردات این خودرو را متوقف کرد. 

به گزارش مجله ماشین؛ پنج سال از آن ماجرا گذشت و مجددا خبر ورود آئودی به ایران بر سر زبان ها افتاد. "یکی از مشهورترین چهره ​های بازار موبایل ایران است توانسته از میان کسانی که به شدت به دنبال دستیابی به نمایندگی واردات و فروش آئودی در ایران بوده ​اند، طرف آلمانی را روی میز مذاکره بنشاند و رضایت آنها را به خود جلب کند." 

باز هم خبری از ورود آئودی به ایران نشد. سپس یکی از شرکت های فعال واردکننده خودروهای کره ای به ایران اعلام کرد: که موفق به اخذ مجوزهای لازم جهت واردات خودروهای آئودی به ایران شده است.

اخیرا بر اساس سند منتشر شده از سوی یکی از سایت های خبری، شرکت بهار خودرو مدعی شده است که برای ورود خودرو شاسی بلند Q5 با موتور دو لیتری توربو بنزینی و گیربکس اتوماتیک درخواست مجوز کرده است و درخواست این شرکت از سوی مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تایید قرار گرفته است.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این شرکت موفق به ورود خودروهای آئودی به ایران می شود یا خیر؟

yxdlhsxpq61lhw5vk1h6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها