کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روز خودرو در بازار تهران


کد خبر : ۱۳۵۴پنجشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵:۱۹۱۹۹۱۷ بازدید

در روزهایی که مشتریان تمایلی به خرید و فروش خودرو ندارند، بازار خودرو باز هم با افت قیمت (افتی البته اندک) مواجه شد تا مشخص شود سایه رکود همچنان بر سر آن سنگینی می‌کند.
قیمت روز خودرو در بازار تهرانقیمت روز خودرو در بازار تهران

به گفته فعالان بازار، نه تنها خودروهای داخلی، بلکه خودروهای وارداتی نیز با کاهش قیمت در این هفته روبه‌رو شده‌اند و قیمت آنها بین 500 هزار تا يك میلیون تومان کاهش یافته است. آنها بر این باورند که رخدادهای سیاسی اخیر و همچنین کاهش قیمت ارز و سکه، بر افت قیمت خودرو تاثیرگذار بوده و مشتریان به هوای ارزانی بیشتر، مدت‌ها است دست از خرید کشیده‌اند. 

آن طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌گویند، در حال حاضر تندر ايران خودرو با توجه به افت قیمتی که داشته، 34 ميليون و 500 هزار تومان به فروش مي‌رسد، اما تندر پارس خودرو قیمتی برابر با 35 ميليون تومان دارد. تندر مدل E1 هم 31 ميليون تومان قیمت دارد که این موضوع از ثبات قیمت آن حکایت می‌کند. از بازار مگان نيز خبر مي‌رسد اين خودرو هم‌اکنون در همان قيمت 86 ميليون تومان به فروش می‌رود که این موضوع از ثبات آن حکایت می‌کند. گفته می‌شود پارس خودرو نتوانسته تعهد خود به ثبت نام کنندگان مگان را عملی کند و در حال حاضر صد‌ها نفر چشم انتظار دریافت مگان‌های ثبت نامی شان هستند. نمایشگاهداران خودرو پایتخت؛ اما در مورد تيبا نيز مي‌گويند که اين خودرو با تغيير قيمتي روبه رو نبوده و در حال حاضر 20.5 ميليون تومان قيمت دارد. از بازار ماکسيما، اما خبر مي‌رسد اين محصول بدون تغییر قیمتی، هم‌اکنون 114 ميليون تومان به فروش مي‌رسد. سوزوکي گرندويتارا نيز هم‌اکنون 123 ميليون تومان قيمت دارد که نشان دهنده کاهش 4 میلیون تومانی قیمت آن است. از بازار پژو 206 نیز خبر مي‌رسد که تيپ 2 اين خودرو با توجه به تثبیت قیمت اش، 34.5 ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود. در بين ديگر پژويي‌هاي ايران خودرو مدل تيپ 5 اين محصول هم در حال حاضر 36 ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود. مدل صندوقدار و اتومات 206 يعني V9 هم با قيمتي برابر با 49 ميليون تومان به فروش مي‌رسد که نشان از عقب نشینی یک میلیون تومانی قیمت آن دارد. همچنين V8 نيز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولي 206 ، از قيمتي برابر با 36.5 ميليون تومان برخوردار است. V20 نيز به عنوان ساده‌ترين مدل صندوقدار 206 در حال حاضر 35 ميليون و 500 هزار تومان به فروش مي‌رود. در بين ديگر مدل‌هاي پژو، هم‌اکنون پژو 405 با قيمتي برابر با 26 ميليون و 400 هزار تومان به فروش مي‌رسد و سمند مدل LX که 500 هزار تومان ارزان شده، 27.5 میلیون تومان قیمت دارد. همچنين پژو پارس نيز در حال حاضر 34 ميليون تومان به فروش مي‌رسد که اين موضوع از افت 500 هزار تومانی قیمت پارس حکايت دارد. همچنين خبر مي‌رسد رانا با توجه به عقبگرد نیم میلیونی‌اش، 30 ميليون و 600 هزار تومان خريد و فروش مي‌شود. در بين مدل‌هاي پرايد، مدل 111 در حال حاضر 17 ميليون و 500 هزار تومان به فروش مي‌رسد. پرايد 131 نيز که تغييري در قيمت آن به وجود نيامده، 16 ميليون و 500 هزار تومان خريد و فروش مي‌شود که تغییری نداشته است. پرايد 132 هم 16 ميليون و 300 هزار تومان قيمت دارد. اما در بین خودروهای وارداتی نیز افت قیمت به چشم می‌آید.

در این بین هم‌اکنون هیوندایی سوناتا قیمتی برابر با 133 میلیون تومان دارد که این موضوع از افت 5 میلیون تومانی آن حکایت می‌کند. سوناتا در هفته‌های پیش نیز افت قیمت را تجربه کرده بود. با این حال؛ اما هیوندایی آزرا در قیمت 198 میلیون تومان خود ثابت مانده و تغییری نکرده است. سوناتا و آزرا جزو محبوب ترین خودروهای وارداتی به ایران محسوب می‌شوند. از سوی دیگر هیوندایی IX55 قیمتی برابر با 210 میلیون تومان دارد که از تثبیت آن حکایت می‌کند. این در حالی است که هیوندایی IX35 دو میلیون تومان ارزان شده و هم‌اکنون 144 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل هیوندایی به نام i30 نیز که تغییر قیمتی را نداشته، 94 میلیون تومان به فروش می‌رود. هیوندایی سانتافه جدید نيز هم‌اکنون 195 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که نشان ثبات قیمت آن دارد. 

از هیوندایی بگذریم و سری به محصولات کیا بزنیم. در این بین، اسپورتیج با تغییر قیمتی دو میلیون تومانی، 149 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کیا اپتیما هم 137 میلیون تومان قیمت دارد و تغییری دو میلیون تومانی در آن به چشم می‌آید. از بازار سراتو هم خبر می‌رسد که این خودرو قیمتی برابر با 105 میلیون تومان را دارد و این یعنی قیمت آن یک میلیون تومان ارزان شده است. در بین محصولات تویوتا هم مدل کرولا 128 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و یاریس‌هاچ بک نیز 86 میلیون تومان به فروش می‌رسد و این یعنی یک میلیون تومان ارزانی را تجربه کرده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها