کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تلویزیون ارزان ایکس ویژن


کد خبر : ۱۳۵۱پنجشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷:۰۶۷۵۹۱ بازدید

مدل LE-29D20 از تلویزیون‌های سایز کوچک LED با برند X.VISION در بازار داخلی است.
تلویزیون ارزان ایکس ویژنتلویزیون ارزان ایکس ویژن

این تلویزیون که قیمتي کمتر از یک میلیون تومان دارد و در رده ارزان‌قیمت‌های بازار تلویزیون است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LED با درجه کیفیتی +A ، دارای DVB-T داخلی با کیفیت HD، قابلیت پخش تصویر و موزیک از روی حافظه USB، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR و... است.

این تلویزیون که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت HD را دارد دارای نسبت کنتراست یک به چهار میلیون، شدت روشنایی 250cd/m² و نسبت تصویر 16 به 9 است. وضوح تصویر این تلویزیون هم 768×1366 نقطه در اینچ است.تلویزیون 29 اینچی این خانواده همچنین به 2 عدد بلندگوی 10 وات مجهز است و همچنین مجهز به سیستم Surround، سیستم استریوAV, A2, NICA M، قابلیت تنظیم اتوماتیک سطح صدا و... است.

زاویه دید بسیار وسیع (178 درجه افقی و 170 درجه عمودی)، روشنایی و وضوح بسیار بالا در تصویر، تجهیز به ورودی‌های HDMI و D-SUB 15pin، قابلیت نمایش عکس با فرمت‌های JPG, BMP, PNG، پخش صدا با فرمت‌های MP3, WMA, AAC, WAV و  قابلیت پخش تصویر با فرمت‌های TS, TP, TRP, DAT, MPG, MKV, M2TS, MOV, VOB, AVI, Divx, 3GP, 3G2 از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون 29 اینچ است. این تلویزیون با قیمتی حدود 895 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها