کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویژگی های جدید هیوندای سوناتا مدل 2014


کد خبر : ۱۳۳۴چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲:۱۱۳۲۰۰۲ بازدید

هیوندای، سوناتای خود را برای سال 2014 کمی به روز کرده و با افزودن ویژگی هایی به آن باعث بهبود ایمنی و تکنولوژی این خودرو شده است.
ویژگی های جدید هیوندای سوناتا مدل 2014ویژگی های جدید هیوندای سوناتا مدل 2014

لیست طولانی به روزرسانی های این خودرو شامل طراحی اصلاح شده جلو پنجره، چرخ های 43 و 45 سانتی متری جدید، چراغ های جلوی زنون hid، چراغ های عقب  led و یک سپر عقب جدید است. دیگر تجهیزات این خودرو که در تمام مدل های آن به صورت استاندارد به کار می روند شامل حالت فرمان منتخب راننده، کنترل پایداری خودرو، tpms و سیستم اگزوز با تنظیم اسپرت هستند. از دیگر اصلاحات سوناتا مدل 2014 می توان کفی های ارتقا یافته به منظور داخلی زیباتر، فوم اضافی در ستون های a و b و یک تعدیل کننده دینامیک اضافی برای کم کردن صدای جاده را نام برد.

اکنون فرمان کاملا چرمی در داخل مدل های محدود وse  سوناتا موجود هستند، در حالی که سیستم هدایت آن ها با صفحه نمایش لمسی 20 سانتی متری ارتقا یافته است. اکنون در مدل محدود این خودرو صندلی راننده به صورت استاندارد دارای سیستم تهویه است و فیبر کربنی به صورت استاندارد در داخل مدل se به کار می رود.سوناتا مدل 2014 موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 242 نیوتون متر دارد. epa میزان مصرف سوخت این موتور را 1 لیتر در هر 10.2 کیلومتر شهر و 1 لیتر در هر 14.8 کیلومتر بزرگراه ارزیابی کرده است. یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 274 اسب بخار و گشتاور 364 نیوتون متر نیز برای این خودرو موجود است. میزان مصرف سوخت این موتور 1 لیتر در هر 8.9 کیلومتر شهر و 1 لیتر در هر 13.6 کیلومتر بزرگراه است.قیمت هیوندای سوناتا مدل 2014 علیرغم تمام به روز رسانی های این خودروساز کره ای، تنها 155 دلار افزایش یافته است. قیمت سوناتا gla مدل 2014 از 22145 دلار به اضافه هزینه جابه جایی شروع می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها