کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت یک شب اقامت در هتل‌های شیراز


کد خبر : ۱۳۳۳۲پنجشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۳۹۱۲۰۸۶ بازدید

اگر عازم شیراز هستید و می‌خواهید اقامتگاهی لوکس و دلپذیر داشته باشید به هتل بزرگ شیراز بروید. این اقامتگاه با نمایی کشتی مانند در نزدیکی ...
قیمت یک شب اقامت در هتل‌های شیراز قیمت یک شب اقامت در هتل‌های شیراز

شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع 1486 متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده‌است.

شیراز پس از تبریز (در سال 1287) و تهران (در سال 1289) سومین شهر ایران است که در سال 1296 خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید. شهرداری شیراز به 10 منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده است.

هتل  بزرگ شیراز :

اگر عازم شیراز هستید و می‌خواهید اقامتگاهی لوکس و دلپذیر داشته باشید به هتل بزرگ شیراز بروید. این اقامتگاه با نمایی کشتی مانند در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز، همچون حافظیه، باغ‌های ارم و جهان‌نما دارد. شما می‌توانید در هتل بزرگ شیراز از بهترین سرویس‌ها و امکانات مانند رستوران‌های مجهز و مراکز تجاری بهره‌مند شوید و از مجموعه ی آبی آن لذت ببرید. 

هتل چمران شیراز:

اگر دوستدار اقامتی لوکس و مدرن در دیار پرافتخار پارس هستید به هتل 5 ستاره‌ی چمران بروید. این هتل مرتفع‌ترین هتل شهر شیراز است؛ که در بهترین نقطه‌ی آب و هوایی شهر در منطقه‌ی قصرالدشت قرار دارد. هتل بزرگ چمران با مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات، شما را به صرف غذاهای ایرانی و ایتالیایی در فضاهایی متفاوت دعوت می‌کند. همچنین می‌توانید از منوی غذاهای بین‌المللی استفاده کنید و در رستوران سنتی هتل ضمن صرف غذا از موسیقی زنده لذت ببرید و با پیاده روی در باغ، چشم اندازهای کوه و جنگل آن را به تماشا بنشینید.

هتل پارس شیراز:

هتل بین المللی پارس شیراز در قلب شهر شیراز با امکانات رفاهی عالی اقامت خوشی را برای مسافران فراهم نموده است. هتل پارس شیراز یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. سونا و استخر هتل پارس شیراز در نوع خود بی نظير بوده و برای خانمها و آقايان قابل استفاده می باشد . 

هتل ارگ شیراز :

هتل ارگ شیراز از مرکز شهر شیراز و با فاصله ای بسیار اندک از مجموعه‌ی ارگ کریمخانی، حافظ، سعدی و باغ ارم قرار دارد. امکان استفاده از یک لابی دلنشین، دسترسی به اینترنت، شبکه های ماهواره ای، تلویزیون و بسیاری امکانات دیگر برای میهمانان گرامی هتل ارگ شیراز فراهم می باشد.

هتل هما شیراز:

هتل هما شیراز لوکس، درسایه درختان سرو بوستان آزادی، یکی از زیباترین باغ های عمومی شهر شيراز، امکانات مورد نیاز یک هتل درجه یک تجاری را دركنار آرامش یک هتل تفریحی، به شما تقديم می كند.

 

هتل کریم خان زند :

هتل کریم خان زند اقامتگاهی نوساز با معماری سنتی و متفاوت در قلب شیراز است. این هتل اقامتگاهی بسیار مجلل و مدرن با دکوراسیونی عالی و فضایی سرشار از آرامش است که در منطقه ای بسیار مناسب در شهر شیراز قرار دارد. در هتل کریمخان زند می توانید در فضایی سنتی با تلفیقی از معماری مدرن اقامتی با طعم تاریخ را تجربه کنید. از امکانات ویژه‌ی این هتل چایخانه‌ی سنتی آن است که با طراحی سنتی و عرضه‌ی چای و انواع دم نوش ها لحظاتی دلچسب را برایتان به ارمغان می آورد. 

قیمت رزرو یک شب اقامت در هتل‌های شیراز به شرح جدول زیر است:

 

نام هتل

قیمت

هتل چمران

204 هزار تومان

هتل شیراز

285 هزار تومان

هتل پارس

225 هزار تومان

هتل زندیه

282 هزار تومان

هتل هما

220 هزار تومان

هتل پارسیان

200 هزار تومان

هتل پرسپولیس

220 هزار تومان

هتل الیزه

135 هزار تومان

هتل پارک

143 هزار تومان

هتل ستارگان

187 هزار تومان

هتل پارسه

136 هزار تومان

هتل جام جم

131 هزار تومان

هتل ارگ

85 هزار تومان

هتل کریم خان

140 هزار تومان

هتل ارم

100 هزار تومان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها