کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعریف پست جدید در دستگاه‌ها و سازمان‌ها ممنوع شد


کد خبر : ۱۳۰۸۷پنجشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۵۲۲۷۴۳ بازدید

معاون ساختارهای سازمانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: ریاست جمهوری دستور صریح داده که هیچ پست جدیدی برای هیچ ...

معاون ساختارهای سازمانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: ریاست جمهوری دستور صریح داده که هیچ پست جدیدی برای هیچ دستگاهی ایجاد نشود و استان‌ها هیچ درخواست پست جدیدی به هیات وزیران ارائه نکنند.

رمضانی میر در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان با بیان اینکه دولت به شدت بزرگ شده است، اظهار کرد: 70 درصد درآمد جاری کشور را بودجه جاری و کمتر از 30 درصد به بودجه عمرانی تخصیص می‌یابد و تنها از منابع نفت درآمد کسب می‌کنیم.

وی افزود: همه بودجه دولت را بخش‌های اجرایی می‌گیرد و دولت تدبیر و امید با این معضل علاوه بر تحریم‌ها مواجه است، اما رئیس جمهور به فکر افتاده که دولت را کوچک کند.

معاون ساختارهای سازمانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: بدون افق آینده و روزمرگی کشورداری کنیم به همین دردی که هستیم مبتلا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: توزیع نامناسب پست ها و درآمدها در سطح کشور و استان ها وجود دارد و مسوولان در جریان مشکلات هستند و رئیس جمهوری متوجه بزرگ شدن دولت است و از نهاد ریاست جمهوری شروع کرده که ساختار نهاد را تغییر دهد برای نمونه معاونت مجلس و حقوقی مستقل هستند که دستور داده با هم ادغام شوند.

رمضانی میر بیان کرد: رئیس جمهور دستور داده که معاونت بانوان با 26 پست سازماندهی شود و میراث فرهنگی درخواستی داشته که یگان حفاظت به ما سرباز نمی دهد و مشکل نیرو دارد اما ریاست جمهور دستور صریح داده که هیچ پست جدیدی برای هیچ دستگاهی ایجاد نشود.

وی افزود: هرگونه توسعه تشکیلاتی نیز در سال 1393 ممنوع شد و برخی از شهرستان ها خصوصا جدیدالتاسیس با مشکل نیروی انسانی مواجه هستند که دستگاه ها در استان برای حل مشکلات ‌شهرستان ها نیروی انسانی از بلا تصدی استفاده کنند.

معاون ساختارهای سازمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در قوانین و روش های کار نیز بازنگری می کنیم به طوریکه باید بخشی از کارها الکترونیکی انجام شود و برخی از کارها را نیز باید ستادها به استان ها و شهرستان ها تفویض کنند.

وی در پایان عنوان کرد: دستگاه های ستادی در سطح استان‌ها نباید در اجرا دخالت کنند بلکه فقط باید به نظارت بپردازند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها