کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار میوه هم راکد شد


کد خبر : ۱۳۰۵۷چهارشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۳۶۱۹۲۴ بازدید

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان برعکس سال‌های گذشته افزایش تقاضا نداشتیم و بازار راکد است درحالیکه هر ساله در این ایام ...

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان برعکس سال‌های گذشته افزایش تقاضا نداشتیم و بازار راکد است درحالیکه هر ساله در این ایام در پی افزایش تقاضا قیمت محصولاتی همچون هندوانه و سبزی افزایش می‌یافت که امسال این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایسنا، حسین مهاجران اظهار کرد: قیمت لیموترش در چند روز اخیر کاهش یافته و قیمت هر کیلوگرم لیموترش آبگیری 4500 تومان و لیموترشی که مغازه‌داران برای مصرف مردم خریداری می‌کنند و کمی درشت‌تر است کیلویی 8500 تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه بازار راکد بوده و قیمت‌ها افزایش نیافته است، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم هندوانه در میادین میوه و تره‌بار 600 تا 1000 تومان، هر کیلوگرم طالبی 1000 تا 3000 تومان، هر کیلوگرم گیلاس درشت 12 هزار تومان و نوع ریز آن 4000 تومان و آلوی درشت 4500 تومان فروخته می‌شود.

مهاجران افزود: هر کیلوگرم خیار 1000 تا 2000 تومان، هر کیلوگرم گوجه فرنگی 600 تا 1000 تومان، هر کیلوگرم سیب زمینی و پیاز 600 تا 800 تومان و هر کیلوگرم موز 2800 تا 3200 تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه انگور ورامینی کیلویی 4000 تومان و انگور زابل 12 هزار تومان است، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال قیمت‌ها تغییری نکرده و در حال حاضر استان‌های مازندران، گیلان و گرگان تولیدات داخلی خود را مصرف می‌کنند و هندوانه اراک تا چند روز آینده به تهران وارد می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر هندوانه شیراز و بهبهان در بازار تهران وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها