کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک لپ‌تاپ حرفه‌ای با قیمت گران


کد خبر : ۱۲۹۷سه شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۱:۴۵۳۷۳۰ بازدید

مدل ENVY dv6-7300 از لپ‌تاپ‌هاي محبوب و باقابلیت HP در بازار داخلی است.
یک لپ‌تاپ حرفه‌ای با قیمت گرانیک لپ‌تاپ حرفه‌ای با قیمت گران

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 3630QM Core i7 2.40GHz up to 3.40 GHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است.

کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم NVIDIA GeForce GT 635M 2048 MB up to 4096 MB است.لپ‌تاپ باقابلیت HP به صفحه نمایش 6/15 اینچی از نوع BrightView LED-backlit Display و با وضوح تصویر 1920×1080 مجهز است.تجهیز به درایو نوری Blu-ray ±R/RW with SuperMulti DVD±R/RW Double Layer، بلوتوث داخلی، وب‌کمHP TrueVision با کیفیت HD همراه با میکروفون داخلی دیجیتالی، کارتخوان،  تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ حرفه‌ای از خانواده سرشناس HP است. بهره‌مندی از شبکهIntegrated 10/100/1000 Gigabit LAN: Ethernet LAN،یک پورت USB 2.0، سه پورت USB 3.0، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت خروجی VGA، پورت HDMI و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ مانند سایر نمونه‌هاي جدید بازار فاقد مودم بوده و از شبکه‌هاي ارتباطی نظیر WIFI و... استفاده می‌کند.

لپ‌تاپ باقابلیت این خانواده همچنین به باتری شش سلولی مجهز است و از سیستم‌عامل Microsoft Windows 8 بهره‌مند است.لپ‌تاپ 46/2 کیلوگرمی مذکور ابعادی حدود 5/32×247×378 میلی‌متر دارد و با قیمتی حدود سه میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.این لپ‌تاپ برای افرادی که از لپ‌تاپ انتظار سرعت زیادی داشته و قصد دارند، کاربری پیچیده و حرفه‌ای‌تری از لپ‌تاپ داشته باشند، مناسب است. لپ‌تاپ مذکور برای کاربران تجاری، گیمرها، تدوین گران و افرادی که نیاز به یک لپ‌تاپ صفحه بزرگ با قابلیت‌های فنی بالا دارند، گزینه بسیار مناسبی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها