کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برگزاری فستیوال سفر شگفت انگیز با X33


کد خبر : ۱۲۹۳دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰:۳۸۴۷۱۳ بازدید

شرکت مدیران خودرو طبق وعده قبلی فستیوال «سفری شگفت انگیز با ایکس 33» را در جاده های شمال ایران برگزار کرد.

در این طرح، مشتریانی که از نیمه شعبان تا عید سعید در نمایندگی های مجاز سراسر کشور اقدام به خرید خودرو ایکس 33 کردند، این فرصت را داشته اند تا با دریافت کارت ویژه "سفری شگفت انگیز با 33" از نمایندگی های مدیران خودرو شانس خود را برای جوایز این طرح _"سفری شگفت انگیز با 33" و یا"330 لیتر بنزین رایگان" بیازمایند. همچنین اعضای فعال باشگاه هواداران MVMعلاقمند به عکاسی، با شرکت در مسابقه عکس این باشگاه و ثبت آثارشان، شانس خود را برای دست یابی به جایزه اول این طرح آزمودند.

کارناوال 33 خودرو X33 مسیر خود را از تهران به سمت ماسوله آغاز و پس از بازدید از روستای ماسوله و بازار سنتی آن به سمت رشت و پس از آن به سمت لاهیجان حرکت خود را ادامه دادند.گروه پس از بازدید موزه چای لاهیجان از استان گیلان عبور کرده وبه سمت محل اقامت خود در شهر زیبای رامسر حرکت کردند. در روز دوم این برنامه 33 خودرو مجددا مسیر خود را در استان مازندران با طبیعت گردی و صرف ناهار در جنگل 2000 ادامه داده و مراسم اختتامیه این سفر جاده ای در پایان روز دوم در منطقه توریستی نمک آبرود برگزار شد.

شایان ذکر است در این طرح مشتریان شرکت مدیران خودرو از شهرهای مختلف حتی با طی مسافت طولانی از شهرهایی نظیر کرمان ، شیراز ، دزفول و ... خود را به ایستگاه اول این سفر در شهر تهران رسانده و با سایر شرکت کنندگان به ماسوله عزیمت کردند. در پایان طبق اعلام قبلی کارت هدیه به ارزش ده میلیون ریال به هر یک از شرکت کنندگان خوش شانس این طرح اهدا شد.


page_30075_0__dsc8667.jpg

page_30080_5__dsc8672.jpg

page_30083_2_img_2794.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها