کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین تعرفه‌های تلفن ثابت اعلام شد


کد خبر : ۱۲۸۹دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰:۰۴۵۱۲۰ بازدید

سری جدید قبض‌های تلفن ثابت از امروز در حالی صادر می‌شود که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، تعرفه این بخش دستخوش تغییر شده و افزایش پیدا کرده است.
جدیدترین تعرفه‌های تلفن ثابت اعلام شدجدیدترین تعرفه‌های تلفن ثابت اعلام شد

پیش از این مظفر پوررنجبر- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - از صدور سری جدید قبض‌های تلفن ثابت از 15 مهرماه خبر داده و گفته بود که در این قبض‌ها تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت از 44/7 ریال به 58/7 ریال خواهد رسید.

البته پس از این اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات، وزارت ارتباطات افزایش این تعرفه‌ها را غیرقانونی اعلام کرد اما با این وجود طی روزهای گذشته جمشید پژویان - رئیس شورای رقابت - افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت را قانونی دانسته و گفت: در دستورالعمل قبلی شورای رقابت مواردی پیش بینی شده بوده تا در صورت نیاز مخابرات نرخ تماس‌های خود را افزایش دهد و اکنون این افزایش تعرفه‌ها قانونی بوده و شورای رقابت مانند گذشته تنها مرجع قیمت‌گذاری تعرفه تلفن ثابت به حساب می‌آید.

حال مخابرات با استناد به صحبتهای رئیس شورای رقابت، تصمیم به اعمال تغییر در تعرفه‌های خود گرفته و از امروز قبضهای جدید با تعرفه‌ای متفاوت به دست کاربران خواهد رسید.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران در این زمینه به ایسنا گفت: همان طور که پیش از این هم همواره تاکید داشته‌ایم شرکت مخابرات ایران تابع قوانین خواهد بود و قبض‌های جدید خود را بر اساس مصوبات قانونی صادر خواهد کرد.

داود زارعیان در عین حال اظهار کرد: ما در صدور قبض‌ها بر اساس مصوبات قانونی عمل خواهیم کرد و به همین دلیل افزایش تعرفه تلفن همراه بنا بر مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات عملیاتی نمی‌شود اما در زمینه تلفن ثابت با استناد به مصوبات شورای رقابت قبض های جدید صادر خواهند شد.

وی در عین حال یادآور شد: شرکت مخابرات ایران همواره تابع قانون خواهد بود و بر اساس مصوبات قانونی عمل می‌کند حتی اگر این مصوبات به زیان این شرکت باشد.

تعرفه‌های جدید مخابراتی در حوزه‌های مختلف از این پس به شرح ذیل خواهد بود:




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها