کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار اجاره مسکن در دوران طلایی


کد خبر : ۱۲۷۷۰سه شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶:۳۵۱۵۶۲ بازدید

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبات قیمت‌ها در بازار اجاره خبر داد و گفت: این بازار بهترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد.

چگینی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش تسهیلات خرید مسکن نقش موثری در رشد و توسعه بازار دارد، گفت: در حال حاضر نسبت تقاضا در حوزه مسکن پایین بود که با سیاست‌های اتخاذ شده سعی کردیم این بخش را تقویت کنیم.

وی افزود: تسهیلات تنها در بخش خرید نیست، بلکه بخش‌های ساخت و پیش فروش را نیز شامل می‌شود.

چگینی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر به دلیل آنکه تسهیلات مسکن در سه حوزه توزیع می‌شود، آثار تورمی و قیمتی چندانی نخواهد داشت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: همچنین به دلیل آنکه وضعیت عرضه مسکن در این بازار مناسب است، آثار افزایش قیمتی به حداقل خواهد رسید.

وی یادآور شد: در حال حاضر این تسهیلات تنها در استان تهران 80 میلیون تومان است و سایر شهرها با تسهیلات 40 و 60 میلیون تومانی با افزایش قیمت مواجه نخواهند شد.

چگینی درخصوص بازار اجاره نیز گفت: بازار اجاره طی دو سال گذشته بهترین دوران خود را پشت سر گذاشته است و ما طی این دو سال شاهد افزایش قیمت در این حوزه نبودیم.

مدیرکل اقتصاد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رکود در بازار خرید و فروش زمینه‌ساز افزایش رهن مسکن شده است، افزود: افزایش عرضه در بازار اجاره باعث ثبات قیمتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع قیمت اجاره امسال افزایش نخواهد یافت و پایین‌تر از نرخ تورم خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها